oranssit hiukset

IMG_2728IMG_2759

Koeviikko vihdoin takana, viimeisenä kävin vielä tänään vääntämässä sen paljon pelätyn fysiikan. Mulle jäi yllättävän toiveikas olo siitä, koska kyllä mä sain tarpeeksi tehtäviä tehtyä ainakin! Eri asia on sitten tietysti se, että miten pahasti ne on menneet pieleen, mutta en mieti sitä nyt. Voi kunpa sieltä tulisi edes se 5-, niin ei tarvitsisi enää ikinä tuskailla fysiikan kanssa!

Värjäsin kotiin tultuani hiuksetkin ja nyt ne on kunnolla kirkkaat ja oranssit hihi! Tykkään tykkään tykkään! Alkoi taas olla niin haalistuneessa kunnossa toi reuhka... Colormask veti hirveet raidotukset päähän, eikä tarttunut tasaisesti, kun pohjaväri oli niin eri sävy. Vois kyllä käydä pätkäsemässä nää kuolleet hamput pois... Aina mä sanon tän, mutten koskaan toteuta. Oon vaan liian kauhuissani ajatuksesta, että mulla olisi yhtään lyhyemmät hiukset.

Tänään ois vaikka mitä meininkiä, kun moni on niin innoissaan tästä koeviikon loppumisesta. Mä oon tylsä ja väsynyt, joten dataan yksin himassa. En nimittäin halua alottaa uutta jaksoa tulemalla esim. kipeeksi. Mä oon viimeksi ollut kurssien ekoilla tunneilla ekassa jaksossa, joten voisin vaikka yrittää nyt :-D Mulla on onneksi ihan hirmu rento jakso tiedossa, joten en jaksa pahemmin ottaa stressiä! Toisaalta on mulla kyllä kemia ja lyhyen matikan geometria, joissa molemmissa oon yhtä huono kuin fyssassa, joten... Täytyy käydä ahkerasti tunneilla, eikä ottaa osittain itsenäisiä kursseja :-D

Nyt mä otan r-e-n-n-o-s-t-i ja hymyilen mun peilikuvalleni!

50 comments:

  1. Anonymous5:36 pm

    Voi kunpa mäki voisin vaa ottaa rennosti, mut kaikki kokeet on vielä edessä. Ihanat hiukset muutes! Noi sopii sulle iha liia hyvi. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no voi höh! :--( onnea sulle niihin, toivottavasti ei oo mitään kauheen ikäviä aineita! ja kiitoksia! :-)

      Delete
  2. Samppeli5:38 pm

    Jätteiso tykkäys, ihanat hiukset! <3 ja nauti nyt vapaudesta vielä kun voit, mä oon jo totaalisen kyllästyny tähän 4. jaksoon :--D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiitos! ♥ voi kyllä nautin! kyllästyminen varmaan tapahtuu mullakin nimittäin perjantaihin mennessä :-D

      Delete
  3. Tykkääntykkään! Sulle sopii niiiin hyvin punanen tukka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos paljon! :--)

      Delete
  4. oi aivan ihanat! sopii hyvin :)

    ReplyDelete
  5. sopii sulle tosi hyvin noi hiukset!=)

    ReplyDelete
  6. jenni6:20 pm

    IHANAT HIUKSET, jag gillar jättemycket ♥ sulle muuten sopis tosi hyvin musta sellaset olkapäämittasetkin hiukset! :-) vaihtelu virkistää, itekin hetken mielijohteesta (....) pätkäsin tossa syksyllä 25cm hiuksista ja en oo katunu, vaik ennen sain melkein slaagin siitä et 2cm leikattiin :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiitoksia! ♥ mun mielestä ei sopis ollenkaan! mulla on ollut kyllä sellaset, mutta näytän ns. "normaalin värisillä" sen pitusilla hiuksilla mummolta/tädiltä ja sit räikeemmän värisillä sen pitusilla hiuksilla lapselta/tosi nuorelta :-D eli ei tosiaan ole mun juttu!

      Delete
  7. Anonymous6:34 pm

    sopii sulle noi ihan älyttömän hyvin! :)

    ReplyDelete
  8. IHANAT HIUKSET!! ♥ haha tuli tosta fysiikan kurssista mieleen etten vieläkään tajua että millä ihmeen tiedolla revin siitä kurssista kasin!! + mulla alko tänään mab5, se on joku aivan kumma tilastot ja todennäköisyys juttu, voin jo nyt kuvitella miten pulassa oon siellä tän matikkapääni kanssa :-D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiitos! :---) ♥ huhhuh! miten voi saada fysiikasta kasin!?! oon kateellinen :-D ja mähän käyn matikkaa vaan kolme kurssia (kiitos erityistehtävän saaneelle lukiolle, tää on parasta!) ja käyn siis 1,2 ja 5, kun opo suositteli et vitonen on hyödyllinen. voin kyllä vaan kuvitella, kuinka paha kuolema sitten koittaa... :--D

      Delete
    2. haha jep, toi vitonen vaikuttaa aika hmm... mielenkiintoselta :---D ja mä hullu aion kirjottaa matikan... haha! ja en tosiaan tiiä miten onnistuin siinä fysiikan ykköskurssilla tolleen, hullua! ps arvaatkos mikä himo tuli punaseen tukkaan ku katoin noita sun hiuksia, huh ♥

      Delete
    3. hullu!! mä kirjotan ehdottomasti ruotsin, koska se on mulle hirmu helppoa, toiste ku matikka! :-D ja sulle sopi ihanasti se punanen tukka mikä sulla sillon joskus oli! ♥

      Delete
  9. vou, ihanat hiukset !

    ReplyDelete
  10. I-HA-NAT HIUKSET TAAS KERRAN!!!!!!!<3
    mäki niin haluun ton väriset, tai sellaset punaset dsladlösadj :))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiitos! :--) ♥

      Delete
  11. vitsi ku noi hiukset on kivat!! ja hyyi lyhyen matikan geometria.. mulla oli se viime jaksos ja musta tuntuu silt et saan uusii koko kurssin.. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos!! :--) ja oi voi mua pelottaa jo nyt! :-( toivottavasti et joudu uusimaan!

      Delete
  12. iiihanat! sopii hyvin sulle =)

    ReplyDelete
  13. Täydellisen väriset hiukset, sopii sulle tosi hyvin! :) Mä en tajua yhtikäs mitään fysiikasta ja oon iha varma, et en muista kokeessa mitään. Toivottavasti sun koe meni hyvin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiitos! :--) hyi fysiikkaa, tsemppiä ihan kamalasti siihen kokeeseen!! mä pidän sormet ja varpaat täällä ristissä, että se mun koe menis läpi! :-D

      Delete
  14. värjäsitkö millä? color maskilla vai sitte iha kestovärillä? aivan ihanat itekki jotain tollasta voisin laittaa seuraavaks.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ihan sillä samalla kestovärillä, jolla viimekskin värjäsin :-)

      Delete
  15. sopii sulle noi hiukset niin hyvin :-) itteeniki houkuttas jotkut punasen sävyset hiukset..

    ReplyDelete
  16. nuo hiusset sopii siulle kyllä ihan täydellisesti !:-))

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitoksia! :----)

      Delete
  17. Noissa kommenteissa sanotaan tää sama asia toosi monesti, mutta pakko sanoa, että noi hiukset onmkun sulle tehty :-) Ja i like sun blogi(:!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hih kiva se on kuulla mielipiteitä (ja kehuja :-D)! kiitos paljon! :-)

      Delete
  18. Anonymous9:19 pm

    apua maria, oot ihana <3 sun hiukset ja koko sä <3 pus, Jenna

    ReplyDelete
    Replies
    1. siellä toinen ihana! ♥

      Delete
  19. Ihana letti ♥ Mums mums syön 8)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi kiitusta! :----) ♥

      Delete
  20. Anonymous2:52 pm

    iihana fleda ♥ mites muut kokeet meni, jos tuo fyssa ei oikein napannu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos! ♥ hmm no enkku ja terveystieto meni varmaan molemmat aika hyvin :-) äikästä en oikeen osaa sanoa, ehkä ihan hyvin. ja saksa meni vähän heikommin, ehkä joku 6 tai 7. kerron sit ku saan tietää (eli vasta hiihtoloman jälkeen).

      Delete
  21. Anonymous8:03 pm

    Millasta toi saksa on ja viekö se paljon aikaa lukiossa? Ite mietin sen ottamista, mutta mun enkku ei oo niin vahva, että kannattasko...

    ReplyDelete
    Replies
    1. no riippuu ihan näistä asioista:
      a) onko sulla pitkä, keskipitkä vai lyhyt saksa?
      b) onko sulla hyvät pohjataidot siitä ala- ja/tai yläasteelta?
      c) miten paljon haluat panostaa siihen?

      mulla vastaukset on:
      a) pitkä, oon lukenut saksaa ekalta luokalta asti.
      b) mulla oli saksa 10, eli erittäin hyvät pohjataidot löytyy.
      c) haluaisin osata paremmin, mutta pitkä saksa vaatii heti ykköskurssin (pelkkää vanhan kertausta) jälkeen paljon töitä, enkä tajunnut sitä vielä viime kurssin aikana, seuraavassa sitten.

      eli siis lyhyt ja keskipitkä saksa ei käsittääkseni vaadi mitään hirveetä panostamista ja ajankäyttöä, mutta pitkä taas... voi kyllä vaatii!

      Delete
  22. Anonymous9:13 pm

    i love your blog! can you write some of your posts also in english?

    ReplyDelete
    Replies
    1. thank you! :-) well, i'm very bad at english but maybe i can try sometimes... but i'm not gonna promise anything!

      Delete
  23. matikan kanssa EI oteta rennosti !!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. :---D no ehkä ei joo... ehkä... ehkä...

      Delete