yleisön pyynnöstä; ruotsalaiset blogit

angelicablick

Angelican tyyli on ihana! Ja kuvat on ihania. Tykkään myös lukea kuulumisia ruotsiksi, koska kieli on tosi yksinkertasta ja helposti ymmärrettävää. Tykkään tykkään tykkään!

ebba

Ihanan Ebban blogista sain kimmokkeen hiusteni värjäämiseen. Tai siis sen ihan viimeisen tikin. Ihana tyyli, ihanat hiukset ja ihan tajuttoman kaunis tyttö. Ja miettikääpä sitä, että Ebba on 16! Se on mua muutaman kuukauden nuorempi. En oikeesti usko tätä todeksi, koska oisin veikannu reilusti yli parikymppiseks!

imfancy

No Fannyn blogi on täynnä toinen toistaan tunnelmallisempia kuvia! Ihana tyyli, ihanat hiukset ja kaunis bloggaaja! Ja jotenkin noista kuvista vaan välittyy sellasta asennetta, että Fanny vaikuttaa ihan mahtavalta tyypiltä.

niotillfem

Ihana Sandra, joka on muuttanut New Yorkiin! Voinko mä oikeesti toivoa enempää; blogi, jossa yhdistyy mun kaks lempparia, Ruotsi ja Nyc. Sandra on ihan käsittämättömän sulonen ja vaikuttaa myöskin ihanalta persoonalta.

Elikä siinä teille mun lempparit ruotsalaisista blogeista! Kuvia klikkaamalla pääsee blogeihin. Nää on oikeestaan ihan kärjessä myös tossa kaikki maat mukaan ottavassa lempiblogi-listassani. Mitäs tykkäätte? Ja oliko uusia tuttavuuksia vai tiesittekö nää kaikki jo etukäteen?

Ps. Tää päivä on ollut hyvä. Oon syönyt sushia, hankkinut kolmen suuren bileisiin lipun, käynyt yhdellä tunnilla koulussa, seissyt sateessa kasvot kohti taivasta ja ollut välittämättä kastumisesta, kuunnellut Lucy Rosea, haaveillut ulkomaisille festareille lähtemisestä ja puhunut bussissa musiikista Markuksen kanssa. Ja jutellut ventovieraan kanssa.

18 comments:

  1. Anonymous8:27 pm

    oih vähä kivoi blogei!! tyhmää ku oon iha paska ruotsis nii en tajuu mitää mitä noi kirjottaa XD Toi ebba on iha sairaaan kauniis♥

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:35 pm

    Tää sun Tukholmaa muutto puhe on innostanu muaki entisestään ja nää blogit vaa innosti lisää! :)

    ReplyDelete
  3. Angelica Blick ja Ebba on kanssa omia lemppareita! Lisäks seuraan Kenzan blogia vaikka sen tyyli ei niin paljoa iskekään mut se sattuu olemaan niin kaunis ja upee kroppanen et ihan kateeks käy :--D

    ReplyDelete
  4. luen itekki just näitä, aivan parhaita !:) ja sit näitte lisäks luen vielä varmaa + 20-30 ruotsalaista blogia (:

    ReplyDelete
  5. aaa Ebba on ihana :-) ja noi muutkin vaikuttaa tosi ihanilta!

    ReplyDelete
  6. jes, oli pari uuttakin tuttavuutta :-) ja mäkin aina ihailen noita Ebban hiuksia, oi että!

    ReplyDelete
  7. Samppeli9:06 pm

    Ebban blogi vaikutti kyl mahtavalta, hyvä päästä treenaamaan nyt ennen kirjotuksia muunkin ku kirjojen avulla! :--) Kateellinen sun päivästä, miten sun päivä kuulostaa noin täydelliseltä kun mun oli ihan yhtä vitutusta? Tasan ei mee onnen lahjat jne. :--D

    ReplyDelete
  8. aa ihania blogeja :) ja mite voi olla! keskiviikosta asti oon haaveillu sushista ja jo kolmessa blogissa oon tämän päivän aikana nähny kuvia sushista tai puhuttu sushista ja äää :D lauantaina teen sushia! :)

    http://emmaa-lifeisforliving.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ihanaa, löytys taas muutama uus blogi luettavaksi :-)

    ReplyDelete
  10. toi ebba on kyllä kaunis tyttö ! eikä uskois että se on vasta 16 vuotias :O

    ReplyDelete
  11. ei apua!! rakastuin noihin muutamiin blogeihi!! ja ebban blogi on ihana!! itekki oon seuraillu sitä jonki aikaa :)

    ReplyDelete
  12. ANONYMOUS
    hahah voi ei :--D no mut onhan noilla monilla käännetty enkuks myös tekstit ni voit lukea ne käännökset :-) ja ebba on! ♥

    ANONYMOUS
    hihi jee! :---)

    ANNA
    mä en kestä kenzan blogia ollenkaan :---D tai siis mua vaan alkaa naurattaa aina kun meen kattomaan sitä... on sillä joo ihan kiva kroppa, mutta ei se kasvoiltaan vastaa ollenkaan mun kauneusihanteita :-D

    JONNA
    rrrakastan näitä!

    IDA
    ebba on ♥ ja niin on kyllä noi muutkin!

    PAULIINA
    kiva, että löyty uusiakin! :-) ja ebban hiukset äääää

    SAMPPELI
    ebban blogi on kyllä ihana ja varmasti on tosiaan hyötyä lukee ennen kirjotuksia ruotsiks blogeja! ja äh, ei oo reilua että sä oot vittuuntunut :-(

    EMMA
    voi ei! :---D sushi on kyllä ihan liian hyvää!

    SIVI
    jee kiva! :--)

    PAULIINA
    ihan älyttömän kaunis! ja joo mä en oikeesti ymmärrä! :-D

    PAULA
    noi on kyllä kaikki niin ihania, että huhhuh ♥ ja ebba on ihan liian ihana!

    ReplyDelete
  13. oooooh täytyy varmaan viettää villi perjantai-ilta lukemalla noita vaa :---)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi kuulostaa mukavalta perjantailta!! :--) ps. oon hämmentyny tästä vastausmahollisuudesta!

      Delete
  14. Anonymous4:23 pm

    iso kiitos tästä postauksesta!! ensisilmäyksellä tosi mielenkiintoisia blogeja, ja varmasti motivoi mua opiskelemaan ruotsia paljon innokkaammin kuin koulukirjat :----)

    ja pakko sanoa vielä tähän samaan että sun blogi on ollut ihan lemppari jo about vuoden, eikä tähän kyllä ikinä kyllästy! keep up the good work, vaikutat tosi mahtavalta tyypiltä :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. noi on kyllä aivan ihania blogeja ja motivoi ainakin mua tosi paljon ruotsin opiskelemiseen! :--)
      ja kiitoksia ihan kamalasti! :---)

      Delete
  15. Replies
    1. hahah, eipä kestä! :-D

      Delete