torsdag

IMG_2304_1IMG_2301_1IMG_2295_1IMG_2297_1

Kahessa vikassa kuvassa vähän ostoksia, joita en oo ehtinyt vielä esittelemään.
Ylemmän kuvan jutut: musta toppi Monki, 4€, viininpunanen t-paita JC, 4,47€, iso- ja pienipilkkuiset sukkikset H&M, 9,95€, villasukat Annan tekemät!
Alemman kuvan jutut: sinin toppi Monki 10€, keltanen toppi Monki 4€, pikkulaukku H&M 12,95€

Oon ollut kamalan kiireinen ja huonolla tuulella koko viikon. Ei siis oo kauheesti tehnyt mieli tulla postaamaan mitään, etenkin kun yritän vähentää valittamista täällä blogin puolella :-D

Tiistaina alkaa koeviikko ja oon auttamattomasti pihalla fysiikasta ja vähän saksastakin. Terveystieto, äikkä ja enkku menee heittämällä läpi, mutta esim. fyssaa pitäis lukea ihan hirmu paljon, jos aikoisin läpi päästä. Meen nyt yrittämään kyllä sinne kokeeseen, mutta luultavasti istun sitten ens vuonna uudelleen tota ykköskurssia... Ei oo ihan mun juttu.

Kävin tiistaina yli tunnin terveystarkastuksessa... Oli tyhmää kaivella kaikkia menneitä juttuja, mutta oli vähän pakko. Sain myös tietää, että oon 166cm ja tunnen itteni nyt ihan kamalan pitkäksi :-D

Tänään ois kai pakko alottaa toi opiskeleminen ihan tosissaan, mutta houkuttelis kyllä ihan kamalasti tuijotella jotain leffoja koko ilta... Miksi mun täytyy olla näin laiska ja saamaton ihminen?

29 comments:

  1. sama ongelma tuo laiskuus.......... :D huomasin juuri että oon istunu koko viikon himassa koneella. heh! ja hei tosi kivoi ostoksia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuntuu olevan aika yleistä just nyt kaikkien parissa tää laiskuus... :---D ja kiitoksia! :-)

      Delete
  2. Sinulla on hieno blogi! Haluaisin hyödyntää jotain omasta blogista, mutta kun minä en osaa kertoa niin ku omasta elämästä vaikka sen blogin nimi on Elina's Lifestyle. Jos haluat käydä katsomassa minun blogissani, niin laitan tähän sen osoitteen www.elinaslifstyle.blogspot.com. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitos paljon! :--) no ei sun välttämättä tarvikaan kertoa omasta elämästäsi, sä voit tehdä ihan millasen vaan blogin! :-) voit vaikka vaan kirjotella välillä jotain fiiliksiä, laittaa sun ottamia kuvia ja jotain! ja käyn katsomassa sun blogia :-)

      Delete
  3. Anonymous4:47 pm

    sulla on aina ihanat vaatteet, maria!! :D anteeks mut nyt mun on pakko hehkuttaa että: rakastan sun tyyliä, sun hiuksia, sun koko olemusta ah oot ihana :DD

    jooo sama ongelma toi laiskuuuuus.. kuten huomaa en tälläkään hetkellä ole lukemassa kokeisiin..

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi kiitos! :-----) hihi. ja älä suotta pyytele anteeks sitä että kehut! :-D

      Delete
  4. et oo ainut!!! fysiikan eka kurssi oli mullekki oikeesti ku pelkkää hepreaa...ei jaksanu tunneil oikee edes yrittää ku oli ihan pihalla! kokeestki tuli sellane mukava 5miinus xd mut hei tsempppii sulle siihe 8)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no mä otin sen juurikin tosta syystä osittain itsenäiseksi... oon siis ollut melkeen puolet tunneista kotona nukkumassa :---D hups. mä kiljun riemusta, jos saan sen vaikka tolla 5miinuksella läpi, koska sen voi kuitenkin vaihtaa sitten s:ksi!

      Delete
  5. Anonymous4:48 pm

    hahah no eipä tässäkää kyl kauheesti muuta ku valitamista ollu :-DDD tai itseasiassa ei mitään muuta. ei se sinänsä haittaa mut oli vaa hauska ku sanoit et yrität vähentää ymsyms! mutjoo veri nais kuvia ja tsilleeeeee

    ReplyDelete
    Replies
    1. no eri ihmiset kokee valittamisen eri tavalla :-D mun mielestä tässä ei nimittäin ollut valittamista ollenkaan, mä vain totesin, että olen ollut huonolla tuulella ja oon laiska ihminen, en siis valittanut, että yhy yhy vittu kun on paska fiilis koko ajan ja ai saatana sentään kun oon niin laiska ja mistään ei tuu mitään ja äiosfjefios :-D ja siis jos mä oisin kirjottanu tän postauksen valittaen ni oisit kyllä varmasti huomannut eron :-D negatiivisten asioiden toteaminen ei ole valittamista mun mielestä. ja tosiaan sanoinkin vaan, että koska olen yrittänyt vähentää niin en ole siksi postannut :-D
      mutta siis kiitoksia! :--)

      Delete
  6. ihanii juttui, varsinki toi pikkulaukku :) ja jeij en oo yksin tän laiskuuden kanssa liittyen kouluhommiin ja muuhun... <:

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi kiitti! :--) ja mä voin hyvin uskoa... :-D tuntuu olevan aika yleistä täs koeviikon alla etenkin...

      Delete
  7. Samppeli5:07 pm

    Hei arvaa monelta avasin eilen uskonnonkirjan ekaa kertaa? Puolilta öin :--D
    Ihana toi sininen toppi! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah miten mä arvasin! :----D ja kiitos ♥

      Delete
  8. hirmukivoi ostoksii :--)

    ReplyDelete
  9. Kyyl sä fyssasta pääset läpi! :D mä en tajunnu yhtään niitä juttuja ja en kauheesti ees sillee lukenu siihen kokeeseen ja sain 6+ must tuntuu et se anto vähän säälipisteitä ku olin yrittäny selittää sinne jotain iha omiani!
    Sun hiukses on ihanan väriset!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. no täytyy tosiaan toivoa... :--D halkka kyl toisaalta ihan jopa tykkää musta kai ja sain sakelta tutkittavaks sen kokeen ni ehkä mä vielä jotain opin... en nimittäin tosiaankaan jaksais istua tota uudelleen!
      kiitos! ♥

      Delete
  10. mulla on vähän sama... pitäis opiskella, mut jaksaaks?? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. no eipä taida oikeen kukaan jaksaa... :---D en oo vielä avannutkaan kirjoja. hitto. taidan jättää suosiolla viikonlopulle ton opiskelemisen :-D

      Delete
  11. jjjjoooo ota fyssasta nelonen niin ollaan ens vuonna pikkuykkösten kanssa yhessä fyssa ykkösessä!! ootpas nättinä taas! ja pitkänä voiluoja! t. 152 cm espanjasta
    pärjäile jooko! äläkä oo huonolla tuulella, hyvällä tuulella oleminen on paljon kivempaa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. saattapi hyvin käydä toteen toi fyssasta nelosen ottaminen! :--D
      kiitos! ♥ oot kyllä oikeessa, että huonolla tuulella on ihan tyhmää olla!

      Delete
  12. tykkään sun blogista ihan hirmusesti!! oot tosi kaunis :) kirjottelen itekki blogia, käy kurkkaamassa jos kiinnostaa; http://devilinanewdress-miina.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. kiitoksia! :---) ja juu käyn kurkkaamassa!

      Delete
  13. love your hair color!

    ReplyDelete
  14. peppi2:21 pm

    voi tuo pikkulaukku on aivan hurmaava!<3 oon näääääääääin kade sulle siitä! kiva blogi sulla!

    ReplyDelete
    Replies
    1. toi on kyllä munkin mielestä hirmu kiva! :--) ja kiitos!!

      Delete