pieniä iloja

IMG_1958IMG_1800_1IMG_1663_1IMG_0723_1IMG_1924_1

Ajattelin vaan kertoa fiiliksiä, koska oon juonut tänään valehtelematta viistoista kuppia kahvia ja väsymys on siis muuttunut hysteriaksi. Mulla on hyvä ja onnellinen fiilis. Duunit on ohi ja nyt odottelen vaan palkkapäivää! Viimenen päivä oli ihan paras, koska Antti tuli melkeen koko päiväks pitämään mulle seuraa ja ajauduttiin aika syvällisiinkin keskusteluihin ja se tenttas multa postinumeroita (oon paras, osasin kaikki mitä se kysy!). Oli ihan hirmu kivaa puhua sen kanssa taas, kun viimeks tosiaan nähtiin automatkalla Ruisrockiin, kun se rikkoi auton ikkunan ja tarjosi mulle bisseä kesän kunniaksi. Sovittiin myös, että jos mun tie kulkee Ruissiin ens kesänä, niin saan varmaan taas kyydin.

Tänään saapui myös mun pieni tilaus H&M:ltä. Ekasta kuvasta voi koittaa bongailla, mutta pistän varmaan huomenna vähän vähemmän hipster-kuvia, joista saa jotain selvääkin... :-D

Sitten mun illan kruunas vielä Vadelmavenepakolainen KOM-teatterissa. HOMO!:n jälkeen ehdottomasti parasta teatteria, mitä oon nähnyt. Tai ehkä jossain määrin vielä parempaakin. Etenkin, kun tykkään Vadelmavenepakolaisesta kirjanakin.

Huomenna mä ajattelin nukkua pitkään (voi taivas, miten ihana ajatus, ettei tarvi herätä kelloon viideltä), kuvata ehkä jotain (jos saan aikaseksi), ottaa rennosti ja lukea kirjoja.

Hymyilyttää jostain syystä. Äh, voisin mennä nukkumaan.

26 comments:

  1. ootpas sä tyttönen laiha! :o
    sun blogi on ihan paras ♥

    ReplyDelete
  2. Anonymous12:39 am

    tykkään näistä kuvista ihan kamalasti!! ja ooi kiva kun oot onnellisella tuulella:) kuka tää antti siis on? en oo lukenut sun blogia kesällä niin en tiedä:D

    ReplyDelete
  3. Anonymous12:42 am

    sulla on kyllä yksinkertaisesti täydelliset jalat. haluan ne. plus oot niin kaunis, ihana persoona ja kaikkea ää ! haluaisin oikeastaan olla sinä :D

    ReplyDelete
  4. Ootpa nätti! :) Ja joo mullekki kelpais noi sun jalat. Kysyisin vaa, että (ite hakemassa kesätöitä) miten hait kesätöitä ja mitä siel postis tehää? Jos ymmärsin oikein, et olit/oot ees siel.

    ReplyDelete
  5. SOFIA
    mjaa :-D ja hui kiitos, ihanaa että tykkäät tästä! :--)

    ANONYMOUS
    kiitoksia! :--) siis se on tuolla postissa töissä. tutustuttiin silleen alustavasti viime hiihtolomalla. ja sit paremmin kesällä ja sit mentiin samalla kyydillä ruissiin ni tuli silleen tutustuttua ihan hyvin (+ se on maailman mukavin ihminen!) :-)

    ANONYMOUS
    no huh, en kyllä oo samaa mieltä :-D mutta kiitos kamalasti silti! :-)

    TIIA
    no kiitoksia! :-) ja siis en hakenut mitenkään, suhteiden kautta pääsin tonne postiin ekaa kertaa viime jouluna ja sit olin vielä hiihtolomallakin ja sit mun pomo vaan pyys, että hei tuutko kesätöihin ku oot niin hyvä :-D ja siis kesällä mä jaoin postia. se on ihan helvetin rankkaa, varotan. ja sit muina kertoina oon tehny toimistohommia eli lähinnä selvittäny koneella istuen väärin menneitä osotteita jne. eli siis ymmärsit ihan okein :-D

    ReplyDelete
  6. noi kuvat!! maria ne on ihan mielettömän kauniita ja oot itekki iha mielettömän nätti :)<3

    ReplyDelete
  7. Anonymous11:44 am

    hui mitkä jalat :o söisit tyttö hyvä! :D

    ReplyDelete
  8. hienoja kuvia :-)

    ReplyDelete
  9. Anonymous1:14 pm

    aivan ihania kuvia! sulla on ihanat jalat! ja noi shortsit on varmaan se tilaus, näyttää hienoilta =)

    ReplyDelete
  10. Anonymous1:19 pm

    Upea tyttö olet, vähän voisit kyllä syödä enemmän :D
    Tykkään hirmusesti näistä kuvista täällä, oot hyvä kuvaamaan!

    ReplyDelete
  11. Uuuuu kiva Maria. Oot iha rahois koht. Sit voidaa mennä kahville. Sit on kivaa. Sit muaki hymyilyttää. Ja noi oli ihania noi tammikuun musapostauksen biisit!!!!! Hih :-)

    http://maijuti.blogspot.com/
    Vähän pitää mainostaa.

    ReplyDelete
  12. PAULA
    voi kiitos ihana! :--) ♥

    ANONYMOUS
    mä vihaan näitä "syö"-kommentteja, kun mä nyt kuitenkin syön ihan tarpeeksi ja te ette tietääkseni seuraa mun syömisiä niin ette voi tietää paljonko mä syön.

    JENNA
    kiitoksia! :--)

    ANONYMOUS
    kiitos! :-) juu on toinen osa sitä tilausta, rakastan niitä hihi!

    ANONYMOUS
    kiitoksia kehuista! :-) ja tosta "syö enemmän"-osasta sanon saman kuin tolle toisellekin anonyymille.

    MAIJUTI
    oot niin sulkku! :--) ♥

    ReplyDelete
  13. Samppeli3:32 pm

    Hymyilyttäis muakin: loma loppuu kohta, koeviikko lähestyy ja isoveli lähtee maanantaina armeijaa :'---( hyvin lähti tää mun "olenpositiivinenenkämurehditurhia2012"-projekti käyntiin!
    Sun päivä kuulostaa täydelliseltä, pakko koittaa parantaa tätä omaa. Jee kohta mäkihyppyä, Anssi on sulo <3

    ReplyDelete
  14. Mä tykkään tost jalkakuvast ihan sairaasti! :--D Ja lisää vaa hipsterkuvia, meh likes.
    Tuli kauheen ilonen olo täst sun postauksesta.

    ReplyDelete
  15. Anonymous5:11 pm

    "kiitoksia kehuista! :-) ja tosta "syö enemmän"-osasta sanon saman kuin tolle toisellekin anonyymille."

    Ei se mikään käsky ollut, vaan ystävällinen kehoitus :)) En tiedäkään, miten syöt, mutta tiedänpä sen, että olet tuollaiseksi laihtunut, etkä ole "luonnostaan" tuon kokoinen. Hoikka kylläkin, mutta näytit ennen paremmalta, ja ennen kaikkea terveemmältä!
    En tietenkään halua käskytellä sua, tai kertoa millainen sun pitäisi olla. Lähinnä toivoisin, että sulla on hyvä olla ja että olet terve :)
    Muotoilen asian toisin: Anna itsesi syödä enemmän ja nauttia ruuasta. Äläkä oo mulle kiukkunen :DD

    ReplyDelete
  16. SAMPPELI
    voi höh! :--( kauheeta aatella, että joudut olemaan ilman sun veljeä, kun se menee armeijaan. mä en varmaan pystyisi (kiitos markuksen armeijavastustuksen se menee sivariin). koitas pärjätä ♥

    VEERA
    kiitoksia jee! :--) hihi hyvä jos tuli ilonen olo!

    ANONYMOUS
    noh jos sanot mun näyttäneen ennen paremmalta ja terveemmältä, on se ollut kauan sitten. olen nimittäin nyt lihavampi kuin kertaakaan kasiluokan joulun jälkeen. mulla on ihan hyvä olla, mutta en ole terve ja tiedän sen itsekin ilman, että se kerrotaan mulle. ja edelleenkin, syön tarpeeksi. enkä olis muuten kiukkunen, mutta kun mun mielestä tää asia ei vaan kuulu muille kuin mulle itelleni (+ mun läheisilleni) enkä kaipaa anonyymien analyyseja asiasta. mutta kiitos kuitenkin siitä, että ajattelet varmasti mun parastani :-)

    ReplyDelete
  17. Anonymous8:54 pm

    oih oot niin ihana tyttö! lisää vaan tämmösiä hipsterindiegrungeilu-kuvia, ne sopii sun tyyliin ja kaikkeen kuin nenä päähän hihihih! :----) rakastan sun blogia! ja sun jalkoja! tyhmiä noi tommoiset, jotka tulee sua neuvomaan syömisessä, oot ihana justiinsa tuommoisena! :--)

    ReplyDelete
  18. Anonymous10:00 pm

    Tyhmiä noi tommoset ihmiset, jotka kehuu sairautta kauniiksi. Anteeksi.

    ReplyDelete
  19. EMILIA
    kiitoksia! :--)

    ANONYMOUS
    voi kiitos ihanasta kommentista, sait mut hymyilemään! :--) ♥

    ANONYMOUS
    saat anteeksi :-D mutta en jaksa ottaa kantaa tähän, koska alkaa mennä turhan henkilökohtaseks.

    ReplyDelete
  20. tänään löysin sun blogin ja vaikuttaa mahtavalta! mutta sitä vaan kysyisin, että mikä oli teijän hotellin nimi nycissä? ja vaihoitko käteistä vai käytitkö korttia? :))

    ReplyDelete
  21. PEPPI
    kiitoksia! :--) meiän hotelli oli bestwestern hotelli. se oli ihan times squaren vieressä eli sijainti oli loistava. mutta muuten siinä oli paljon parantamisen varaa, ihan sairaan pieni huone ja parisänky oli vähän leveempi ku normaali yhen nukuttava sänky ja siellä hais ihan kauheelle :-D vaihoin käteistä jonkun verran, mut käytin korttia sen verran ku ostorajat salli (siis mulla on joku 200€ päivässä raja).

    ReplyDelete
  22. Upee blogi! Pakko jäädä seuraileen :)

    http://incomplete-sanni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. SANNI
    voi vitsi, kiitos! :--)

    ReplyDelete
  24. laurrraa10:36 pm

    lol anot mitä ulinaa. en kestä noita "syö" kommentteja, itsellekkin niitä on omaan blogiin lähiaikoina tullut muutamia. ette elä marian kanssa, ette tiedä hänen ruokailuistaan. turhaan rageatte, muutenkin ihan hyvin toi kulmakin luo sitä "laihuutta" etttä turhaa ulinaa taas kerran. olet ihana :>

    ReplyDelete
  25. LAURRRAA
    "ette elä marian kanssa, ette tiedä hänen ruokailuistaan."
    tähän en voi sanoa muuta kuin amen. ei mut oikeesti :-D oot niin oikeessa. kiitos ihanasta kommentista! :---)

    ReplyDelete