onsdag

IMG_2057_1

Parasta tässä päivässä: ruotsalaiset blogit (mä lupaan, että kohta kaikilla pursuu korvista ulos tää mun ruotsivimma), Täykkäreiden 6. tuotantokausi, levyjen kuunteleminen stereoista, sattumalta vanhaan ystävään törmääminen Liisankadulla, hysteerisyyttä aiheuttanut väsymys ja suklaarusinat.

Huonointa tässä päivässä: räntää ja vettä, kahdeksalta aamulla fysiikan tunti ja  kahdeksasta neljään koulupäivä (tässä jaksossa tosin ainoa sellainen).

Miten musta on tullut näinkin positiivinen ihminen? Jännää. Kuva on muuten otettu ennen hiusten värjäämistä. Ja tässä postauksessa ei taida olla mitään pointtia, teki vaan mieli kertoilla vähän kuulumisia.

Ps. Hei sinä peruskoulua päättämässä oleva musiikin tai tanssin harrastaja, tule lauantaina 21.1. Sibelius-lukion avoimiin oviin klo 10-14 osoitteeseen Liisankatu 13!! Jee! Lauletaan teille jotain nättiä (tai vähemmän nättiä) Kamiksen kanssa ja pääsette kuuntelemaan opojen ja opettajien puhetta ja kipuamaan mun jokapäiväisiä vihollisiani, portaita. Plus käytte kattomassa oppitunteja (wuhuu) ja laulu-/soittotunteja ja kaikkee kivaa. Muistan ihan kuin eilisen sen ku ite olin avoimissa ovissa. Ja siitä on kohta vuos, apua!

20 comments:

  1. Anonymous6:51 pm

    ihanan arkinen ja aito postaus. just sellanen, että et yritä olla mitään muuta kuin mitä sä oikeesti olet! tai siis ainakin vaikutti siltä, enhän mä sua tunne niin en oikeesti voi tietää :D mutta siis tykkäsin! ja multa ei ainakaan tule sun ruotsivimma korvista ulos, koska oot söpö kun innostut! ja toi kuva = <3<3<3 (en osaa tehdä hienoja sydämiä)

    ReplyDelete
  2. Anonymous6:55 pm

    Oii oot hirmu söpö tossa kuvassa! :D Voi kumpa mun laulu/soitto taidot ja keskiarvo riittäs sibiksee. :) Ja joo täällä kanssa yksi joka seurailee Ruotsalaisia blogeja, haluaa muuttaa sinne ja jolla oli tänään aamulla fyken tunti...ja joo sun blogi on liian ihana!

    ReplyDelete
  3. Oooi kiva kun sanoit noista avoimista ovista, ois menny varmaan muuten ihan ohi :) oon tosiaan hakemassa sibiksen tanssilinjalle varmaan toisena toiveena. Ja pakko sanoa vielä että tykkään sun blogista hurjan paljon!

    ReplyDelete
  4. oli kyllä ihana postaus (: ja oot kauniiis !

    http://thisafter.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Anonymous7:10 pm

    Oon selaillu lähes koko päivän sun vanhoja postauksia. : D Tää sun blogi on ihan huippu! Kiitooos, et pidät tällästa unelma blogia!

    ReplyDelete
  6. Postaisikkos joskus vaikka sun lemppari ruottalaiset blogit niin meki voitais innostua tosta ruotsin kielest!

    ReplyDelete
  7. ANONYMOUS
    voi kiitos! :--) itse olet söpö ♥

    ANONYMOUS
    kiitoksia! :--) ja on niitä muitakin hyviä kouluja kuin sibis! jos ei oo musiikki tai tanssi mitenkään maailman tärkeimpiä asioita tms. ni suosittelen ehkä jotain muuta koulua, koska sibiksessä tulee helposti sluibattua ja koulu menee ihan perseelleen (+ paljon huonoja opettajia just noissa tavallisissa lukuaineissa).

    WIIVI
    no siellä nähdään ehkä sitten! ;-) kiitoksia kovasti! :--)

    SAIJA
    kiitti! :-)

    ANONYMOUS
    voi ei, mun vanhat postaukset ei välttämättä oo niitä kaikkein parhaimpia..... :---D tai siis riippuu miten vanhoista on kyse. mutta hei kiitos kamalasti! :---)

    POPOPOO
    juu voin postata! :---)

    ReplyDelete
  8. mä muistan sen kun mäki kävin siellä avoimissa ovissa kuuntelemassa kamista.. ja mä myös muistan sen kun meinas tippa tulla linssiin kun ne laulo nii kauniisti :)) :D

    ReplyDelete
  9. Samppeli7:38 pm

    Joo ehdottomasti postausta noista ruotsalaisista blogeista! <3Sain kunnon ruotsi-innostuksen tosta viime postauksesta :-) Mun yritys olla positiivisempi uhkaa kariutua, en kestä tätä pimeyttä ja sitä et sukkiksilla ei tarkene olla ulkona yhtä kauan ku aikasemmin :----( murr.

    ReplyDelete
  10. Anonymous8:01 pm

    ihana postaus! kuten toi eka ano sano, niin arkinen, mutta silti ihana! just tällasista mä tykkään! (vaikka enemmän kuviakin voisi olla, niin välillä tällaset on ihan parhaita)

    ReplyDelete
  11. Voitko linkata joskus vaikka sun top3 ruostsalaiset blogit ? (=

    ReplyDelete
  12. PAULA
    aatella et siitä on oikeesti kohta vuos! mä en käsitä. aaaa me ollaan kohta ikäloppuja tätä menoa :--D

    SAMPPELI
    teen sen varmaan huomenna! ja jee sain jonkun muunkin innostumaan, kaikkia mun kavereita lähinnä naurattaa tai ärsyttää tää :-D ja voi että :-( mä oon täysin kyllästynyt myös pimeyteen ja kylmyyteen, mutta jostain kumman syystä mun positiivisuus on onnistunu. mä en käsitä, että miten, mutta mä vaan oon ollu onnellinen.

    ANONYMOUS
    voi kiitos! :---)

    SESILIA
    juu teen varmaan huomenna postauksen, johon pistän mun lempparit ruotsalaisista blogeista :-)

    ReplyDelete
  13. Haha olin ite kans viimevuonna tuolla avointen ovien päivässä ja päädyinkii pääsykokeisiin siitä :-D En kyllä koulun tanssipuolelle päässyt, mutta oli ihan opettavainen kokemus :-D

    ReplyDelete
  14. VOI SINNUU IHANA POSTAUS!!! ihanaihanaihana

    ReplyDelete
  15. Jooo iha sika hassua että viime avoimista ovista on jo vuosi! ei tunnu yhtään siltä :DD

    ReplyDelete
  16. TTIIA
    aijaa! harmi, ettet päässy :-(

    SARA
    sinä ihanaihanaihana siellä!! kiitos ♥

    OONA
    no ei todellakaan! ja meiän ekasta vuodesta on menny PUOLET!? mitä hittoa? :---D

    ReplyDelete
  17. voi ei ikäkriisi jo tässä vaiheessa xDD

    ReplyDelete
  18. Lovely blog.
    http://xtheperfectmess.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Anonymous3:52 pm

    täydellinen postaus, oikeesti! haha, mite ihmine voi innostua näin paljo vaa siitä, että huomaa sun päivittäneen (----: ihanaihana sinä ♥

    ReplyDelete
  20. PAULA
    no niinpä! :---D siis ei mua sinänsä pelota vanheneminen, mua pelottaa vaan se ku aika menee niin nopeesti, että tuntuu ku en kerkeis tekemään mitään!

    ANITA
    thank you! :-)

    ANONYMOUS
    voi hih kiitoksia! ihana sinä ♥

    ReplyDelete