näin korkattiin vuosi 2012

newyear

Ihana UV takana! Kerrankin oikeesti onnistunut ilta.

Alottelua Suvilla (), Fresitaa, siirtyminen Ahdille, ihania ja rakkaita ihmisiä, uusia ihmisiä, syvällisiä keskusteluja, sekoilua, autotiellä kävelemistä ja laulamista Veekun () kanssa, melkein auton alle jäämistä, vuoden vaihtuminen Aleksanterinkadulla rakkaiden ympäröimänä, yhteisen lupauksen tekemistä, synttärisankari (eli Roosa ), vastavirtaan työntymistä kohti Senaatintoria, tuttujen näkemistä, Markuksen () ihana puhelu 00:02 (että se rakastaa mua ja oon paras sisko maailmassa!), Markuksen näkemistä, lämpimät lapaset käsissä, kylmyyden poistamista halaamalla, nousuhumalan tunne (vaikka oikeasti olisi kaiken järjen mukaan pitänyt olla jo laskuhumala), väsynyt (mutta onnellinen) hymy naamalla bussissa istumista, äidin () kanssa puhumista kotiin päästyä.

Mä lupasin alottaa puhtaalta pöydältä, jättää kaikki viime vuonna tapahtuneet ikävät asiat pois mun mielestä, elää päivä kerrallaan ja kuin se olisi mun viimeinen. Mä en tiedä, miten tuun onnistumaan (nimim. maailman negatiivisin ihminen), mutta ainakin mä yritän ihan tosissani!

Mä haluaisin kuulla teidän lupauksia, jos sellasia teitte. Ootte maailman ihanimmat lukijat, kiitos ihan jokaiselle, että ootte pysyneet mukana! Hyvää uutta vuotta!

20 comments:

  1. Anonymous2:35 pm

    kuulostaa täydelliseltä uv:lta! onneksi et kuitenkaan jäänyt auton alle, koska sun blogi on paras ja ois kamalaa jos et postaisi enää:( kiitos siis itsellesi ja hyvää uutta vuotta! <3

    lupasin lopettaa polttamisen. ihan kokonaan. wish me luck, jo nyt tekee mieli...

    ReplyDelete
  2. Anonymous2:39 pm

    mulla sama lupaus ja tuntuu nyt jo ihanalta. en halua muistella mittään pahhaa ja oon onnellinen. 2012 aion olla avoin ja elää totuudessa, koska liian monesti oon vaan tukahduttanu mun tunteet ja se sattuu :( nyt alotan ihan puhtaalta pöydältä ja annan virran kuljettaa <3 tiiän on kliseistä, mut en välitä yhtään (: hyvvää uuttavuotta sulle !

    ReplyDelete
  3. toi kuulostaa niin ihanalta!
    ite lupasin olla järjestelmällisempi, ihan niinku se toteutuis koskaan :D aina saa toivoa !

    ReplyDelete
  4. ANONYMOUS
    no oli kyllä varsin täydellinen uv! ja hahah ihana, kiitos! ♥ oikeesti paljon tsemppiä ton lupauksen pitämiseen!!

    ANONYMOUS
    ihan mahtava lupaus, etenkin jos onnistuu edes välillä ja jotenkuten toteuttamaan ton!! yritys on tärkeintä :-) ja kiitos samoin!!

    SAARA
    hih oli ihanaa! :---) ja toi on hyvä lupaus! mäkin oisin voinu harkita tota, mutta sitten harmittais jos en onnistuis ni en viittiny luvata tota :-D

    ReplyDelete
  5. Anonymous4:08 pm

    Itse lupasin kanssa aloittaa puhtaalta pöydältä tän vuode ja valokuvata enemmän, koska mulla ei oo vähää aikaa ollu mitää innostusta siihen. Toi sun uv kuulostaa iha täydelliseltä! Tykkään tosissaan sun blogista. :)

    ReplyDelete
  6. Anonymous4:29 pm

    ihanan kuulonen uusivuosi siul ! ite en luvannu mitään ku ois kuitenki harmittanu ku en ois osannu pitää niit lupauksii :(( mut sun lupaus on kyl ihan mahtava etenki jos saat ees jolleenki pidettyy ton !

    ReplyDelete
  7. Toinen mun lupauksista on täysin sama kuin sulla. En jaksa enää elää siinä negatiivisuuden tunteessa, haluaisin et elämä olis ihanaa !

    Toinen lupaus on sen sorttinen, että aion kertoa ihastukselleni vuoden kuluessa, mahdollisesti ystävänpäivänä, tunteistani.
    Pelottaa aivan sairaasti, koska en ole koskaan aiemmin kertonut kellekään tykkääväni hänestä.
    Pelkään myös, että meidän suhde kaveri-tasolla jotenkin muuttuisi, mutta se ei pelaa joka pelkää.
    Tuntuu, että askel on otettava.

    ReplyDelete
  8. Samppeli5:27 pm

    Hyvä että sulla oli kiva uusvuos, mullakin oli :-) <3
    En oikeestaan ajatellu tekeväni mitään lupauksia, mutta voisin itekkin vähentää negatiivisuutta ja olla miettimättä joka asiaa niin tarkkaan analysoiden, koska se on tosi kuluttavaa! ja teen jotain oman herra X:äni suhteen ;--)

    ReplyDelete
  9. ANONYMOUS
    hyvät lupaukset sulla! :--) ja oli kyllä aikas täydellinen uv! ja voi kiitti!! :-)

    ANONYMOUS
    no oli kyl ihana!! :-) ja joo toi on syy miksen alkanu miettii mitään omia lupauksia vaan hetken mielijohteesta liityin tähän lupaukseen mukaan!

    REETTA
    voi hitsit! kamalasti tsemppiä lupausten pitämiseen, etenkin tohon ihastukselle kertomiseen!! toivottavasti kaikki menee hyvin! :-)

    SAMPPELI
    hih kiva että sullakin oli! ♥ oikea asenne!! mulla ei oo vielä näin ekana päivänä ollu vaikeuksia tässä positiivisuudessa, mutta eiköhän niitäkin ilmene vielä......

    ReplyDelete
  10. Mun uuden vuoden lupaukset on ainakin nää: Laihdutan normaalipainoiseksi, olen onnellinen ja tartun mahdollisuuksiin rohkeammin c:

    Sulla on ihanan persoonallinen ja mahtava blogi. (:

    ReplyDelete
  11. NINJA
    älä ota stressiä laihduttamisesta, äläkä etenkään anna sen tulla sun elämän keskipisteeksi. oikeesti trust me, sä olet onnellisempi ilman jatkuvaa painontarkkailua ja itseinhoa jos lipsahdat heikkona hetkenä. koita vaikka vaan syödä terveellisesti (yksi herkkupäivä on viikossa silti pakko olla!) ja liikkua kohtuullisesti, ei liikaa. ja mä oikeasti puhun kokemuksen syvällä rintaäänellä.
    kiitos ihan hirveästi ja tsemppiä sulle! muistakin olla onnellinen! :--)

    ReplyDelete
  12. happy new year darling ♥ ja anteeks se feidaus :( onneks teil oli kivaa!!! :)

    ReplyDelete
  13. Anonymous9:03 pm

    Saanko mä ihan tyhmänä kysyä, että mitä eroa tolla 50mm objektiivilla on toho 18-55mm? :)

    ReplyDelete
  14. SUVI
    sulle myös ♥ ja hei ei mitään! oltiin vaan roosan kanssa huolissaan, että ootko hengissä :-) toivottavasti teilki oli kivaa siel kallios vai missä nyt olittekaan!

    ANONYMOUS
    no 18-55mm objussa on zoomi ja 50mm on vaan siinä 50mm kohassa, eli sillä ei voi zoomata. ja siinä on miljoona kertaa parempi valovoima ku tossa kittiputkessa ja sit siinä on miljoonasti parempi manuaalitarkennus jne. semmosia eroja lähinnä :-D

    ReplyDelete
  15. mun lupaus on panostaa enemmän kouluun ja olla onnellinen :) hyvää uuttavuotta mariaa!!<3 :))

    ReplyDelete
  16. PAULA
    noni! noi on just hyvät lupaukset :-) samoin sulle! ♥

    ReplyDelete
  17. sun uv kuulosti hirmu kivalta ja onnistuneelta :-) btw sun blogis on ihan sika kiva!

    ReplyDelete
  18. JENNA
    no se kyllä oli! :--) ja voi kiitos hirmu paljon!!

    ReplyDelete
  19. Ihanan persoonallinen blogi ;-) terveisin uusi lukija!

    ReplyDelete
  20. ELINA
    hih kiitoksia! :--)

    ReplyDelete