joululahjat

IMG_1884IMG_1887IMG_1889IMG_1894IMG_1908IMG_1911IMG_1914IMG_1917IMG_1899IMG_1904

Marimekon trikoolakanat (äidiltä), kirjoja (alhaalta ylös: mummilta, perhetutulta, äidiltä, mummon mieheltä Matilta), Gene Kelly dvd-boksi (isältä) ja Jacques Tatin Illusionisti animaatio (äidiltä), rasvoja, shampoita, suihkugeelejä, shampoita jne. (Annalta, äidiltä, perhetutuilta), Monkin t-paita (Markukselta (hahah ostin sille melkeen samanlaisen Weekdaysta!)), villasukat (kummisedän perheeltä), muumimukit (kummitädiltä), kaulaliina (Lauralta), villapaita (ostin itse Carlingsista, 34,90€), farkkupaita nahkayksityiskohdilla (ostin itse JC:stä, 39,90€ -50% 19,90€)

Sain tänään vihdoin kuvattua mun joululahjat. Villapaita ja farkkupaita ei oo varsinaisesti joululahjoja, koska kävin ite ostamassa ne alennusmyynneistä. Mutta koska en jaksa esitellä niitä erikseen ja ostin ne joululahjarahoilla, niin menkööt nyt lahjoista. Eli noiden lahjojen lisäksi sain sitten n. 200€.

Olin tänään tokaa päivää duunissa, postissa taas vaihteeksi. Viideltä herääminen ei oo ihan mun juttu, oon niin kuollut. Ja kun pitää koko päivä tuijottaa näyttöä (teen siis tällä kertaa vaan toimistohommia, en jaa), niin oon koittanut välttää sitä sitten kotiin päästyäni. Oon siis lähinnä vaan maannut apaattisesti paikoillani tai nukkunut päikkäreitä. Nyt vielä kaks päivää edessä. Kauhistuttaa jo ajatuskin, mutta kyllä mä kestän. Oon aina ennenkin kestänyt.

Aloitin eilen myös päiväkirjan kirjottamisen melkein kahden vuoden tauon jälkeen. Ihan kiva purkaa ajatuksia vähän yksityisempäänki paikkaan kuin tää blogi, vaikka kyllähän mä tännekin tungen välillä vähän liiankin henkilökohtasia juttuja.

17 comments:

  1. Anonymous5:10 pm

    oi miten kivoja juttuja! ja herranjeesus, viideltä herätys:o tsemppiä sinulle! sun blogi on paras:)<3

    ReplyDelete
  2. toi valoa valoa valoa kirja on tosi huono, mut toi terhi rannelan kirja huippu. Ja mulla on samainen monkin paita.

    ReplyDelete
  3. oi ku kivoja lahjoja:-)

    ReplyDelete
  4. Anonymous6:43 pm

    Tosi ihana toi harmaa kaulaliina.

    ReplyDelete
  5. ANONYMOUS
    hihii joo :-) ja toi viiden herätys ei oikeen joo innosta, tsemppiä tarvitaan! kiitoksia! ♥

    JULIA
    en osaa ottaa vielä kantaa asiaan, kun en kumpaakaan ole lukenut.

    EMILIA
    hihi joo! :---)

    ANONYMOUS
    mäkin tykkään! ja laura on tehnyt ite sen :-D

    ReplyDelete
  6. älyttömän ihania juttuja oot kyllä saanu:) muumimukit ah<3

    ReplyDelete
  7. ihana tää sun blogi:--) !
    ♡ nellilove.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Samppeli9:21 pm

    Kivoja ja käytännöllisii lahjoja :-) ostin muuten samaisen farkkupaidan tänään, se on huippu! <3
    Onko muute mitään vaikeempaa ku päiväkirjan säännöllinen pito? Ite kirjotan lähinnä semmosta "purkuvihkoa" mikä on täyn suttusta tekstiä ja kyyneliä :--D
    Jaksamisii töihin, kirjottaminen kyl oikeesti auttaa. Nytaa kyynelehtimään ni tulee tunnelmallista ja sekasta tekstiä!

    ReplyDelete
  9. Toi Jäämeri, jäähyväiset ja minä - kirja on aivan ihana, mut suosittelisin eka lukemaan sarjan kaks ekaa osaa: Amsterdam, Anne F ja minä, sekä Goa, Ganesha ja minä. Sit pysyy paremmin kärryillä tossa vikassa osassaki! :) Koko kirjasarja on ihan huippu, kuten myös sun blogi!

    ReplyDelete
  10. Sain täysin samat noi dermosilin pienet shampoo/rasvapurkit! :) kivoja lahjoja ja tsemppiä töihin

    ReplyDelete
  11. vitsi sä sait kivoi lahjoi :))

    ReplyDelete
  12. KATRI
    hihi niinpä!! :--)

    NELLILOVE
    kiitoksia! :-)

    SAMPPELI
    joo toi on ihana!! ja oot kyllä niin oikeessa, et säännöllisen päiväkirjan pitäminen on ihan liian vaikeeta! :-D siks mäkin teen tota vaan sillon ku siltä tuntuu :-) kiitoksii!

    OONA
    oon kyllä lukenut ne :-) ja kiitos!

    ELLAU
    noi on niin söpöjä! :--D ja kiitos, sitä tarvitaan...

    PAULA
    hihi totta! :--)

    ReplyDelete
  13. ihanat noi muumi mukit :-)

    http://miljakaisaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. MILJA
    toi muumimamma on mun mielestä etenki ihana! :-)

    ReplyDelete
  15. Anonymous1:36 pm

    Ihania lahjoja kaikki! :) Mun lemppari viime vuon oli semmonen muumi puhelinkuori (iPhonelle), joka oli tehty kai virallinen http://www.designskins.fi - tuote :) teen tänä vuon poikaystävälle kans semmosen,mut eri kuvalla =)

    ReplyDelete
  16. Anonymous1:28 am

    ihana toi valkonen paita! mistä se on? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tuossa postauksessahan se lukee, siis carlingsista, mutta tosiaan vuonna 2012… :-D oon jopa myynyt tuon jo kirpparilla kun se oli malliltaan aika outo!

      Delete