sunnuntainen kesäikävä ja lumenkaipuu

aaahe1aaahe4aaaaaahe2aaahe3aaahe5aaaaahe

Mulla on ikävä kesää ja niitä ihmisiä, jotka on kuvanneet nää kuvat. En osaa kertoa sitä suoraan, mutta näin se tuntuu helpommalta. Mulla on myös ikävä kameran edessä olemista, vaikka en siitä pahemmin tykkää. Nää on kuitenkin mun mielestä varsin onnistuneita kuvia ja haluaisin lisää tällaisia itestäni ja sehän ei onnistu ilman, että seisoo siinä kameran edessä. Joku vois tulla kuvaamaan mua. Ja taivaalta vois sataa vaikka lunta, niin toi loskapaska katoais.

Sunnuntait on turhia päiviä. Mun piti lähteä yhden ikävöimäni ihmisen luo istumaan iltaa ja mennä huonovointisena kouluun huomenna, mutta en sitten voikaan. Seurustelevat ihmiset on ärsyttäviä keksiessään tyhmiä juttuja pilaamaan mun päiväni... :-D No leivotaan sitten pipareita äidin ja Markuksen kanssa ja taidan tehdä kerrankin läksyt. Eli siis mitä mielenkiintoisin ja hauskin päivä tämä sunnuntai.

20 comments:

  1. Anonymous2:23 pm

    ihana, kaunis, herkkä, aito tyttö!♥ mie niin haluisin tutustuu siuun! nää kuvat on maailman ihanimpia ja sie oot vielä vähän ihanempi!

    ReplyDelete
  2. aivan hullun ihania kuvia! oot nii kaunis :)

    ReplyDelete
  3. Anonymous2:45 pm

    Mulle kelpais kuvausideoihin malli! :D Harmi vaan et oon PK-seudulla tosi harvoin ja pelkään uusia ihmisiä...

    ReplyDelete
  4. ANONYMOUS
    voi apua ihana! ♥ sait mut hymyilemään ihan liian onnellisesti tolla kommentilla! ja kyllä muhun saa tutustua, en pure :--)

    SOFIA
    voi kiitos kamalasti! :---)

    ANONYMOUS
    tule tänne jooooo!! mäkin pelkään uusia ihmisiä, mutta ei se haittaa, etenkään jos molempia pelottaa :-----D ei mut oikeesti alan olla niin epätoivonen tän mun kuvatilanteen kanssa, että voisin melkeen maksaa jollekin ihmisille kadulla, että ottaa musta kivoja kuvia...

    ReplyDelete
  5. Anonymous3:01 pm

    olet hurmaava tyttö!<3

    ReplyDelete
  6. läksyt vois kyl kieltämättä tehä... itekki mietin samaa :D

    ReplyDelete
  7. ihanii kuvii!! (:

    ReplyDelete
  8. mie voin kuvailla sinnuu joku päivä :----)

    ReplyDelete
  9. ANONYMOUS
    no huh, kiitos! ♥

    PAULA
    vois kyllä joo... :---D mulla on esim. fyssaa tässä jaksossa ja oon jo nyt pihalla. hups

    LILJA
    kiitti! :--)

    SANDRA
    joo!!! hihi :-----)))

    ReplyDelete
  10. Samppeli3:56 pm

    Ää kello on jo noin paljon enkä oo saanu mitään aikaseks :--D mulla ei oo ikävä kesää eikä lunta, mut haluaisin siirtyy vuoden ajassa eteenpäin! Olis lukio jo melkein hoidettu ja pääsis muuttamaan johonki isompaan kaupunkiin! P.S kuvailisin sua ihan koska tahansa. Viimeeks olen stadissa tosin pyöriny n. 3 (!!!) vuotta sitten :-(

    ReplyDelete
  11. ihania kuvia ja oi kesä <3 oot aivan mielettömän kaunis ja vaikutat aivan niin herttaselta tytöltä!

    ReplyDelete
  12. Anonymous6:44 pm

    Mä voisin tulla kuvaa sua! : D Haha. Mutjoo haluaisin mun kuvailuu vähä vaihtelua ja ottaa enemmänki ihmisistä kuvia. Ja oon iha samaa mieltä tost, et sitä lunta vois tosiaan sataa.

    ReplyDelete
  13. SAMPPELI
    arvaa oonko mä tehny niitä läksyjä... no en :-D että et oo ainoa, joka ei saa mitään aikaseks! ja voi hitsi, tsemppiä kirjotuksiin!! ja tuu käymään täällä ni voit kuvailla mua! :--)

    SARA
    kesä! ♥ ja voi kiitos ihan hirmusesti, samat sanat sulle!! :--)

    ANONYMOUS
    no tule!! :--D ja joo lunta ÄKKIÄ NYT aaaaaa :-(

    ReplyDelete
  14. voi ei ihania kuvia. ja joo kesä olis aika huippu.

    ReplyDelete
  15. Millo pääsen kuvoo sua
    ? .DD ps. Ruissi ♥

    ReplyDelete
  16. EMMA
    kiitti kuvaajien puolesta! ;--) ja kesä olis, kamala ikävä :-(

    APA
    TUU VAIKKA HETI! okei ehkei nyt :---D mut pian! tosin ilmatieteenlaitos lupaa viikoks eteenpäin sadetta, joten... sit ku aurinko paistaa taas! :-D ja ruissi ♥♥♥

    ReplyDelete
  17. Auringon satamista odotellessa... .-D

    ReplyDelete
  18. APA
    niinpä! :--D

    ReplyDelete
  19. Ihania kuvia! Kesäisiä :)aloin itekkin kaipaan kesää nyt ihan hirveesti!

    http://incomplete-sanni.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. SANNI
    kiitos! :---)

    ReplyDelete