sataa, sataa, ropisee

IMG_1602IMG_1604IMG_1574

WOHOO!! Mun elämä muuttui tänään jaksoarvioinnin jälkeen miljoona kertaa paremmaksi kuin eilen tai tänään aamulla! Matikka 9, äikkä 9, mantsa 7 (!!!!!! oon edelleen tyrmistynyt ja kiitän jumalaa tästä ), musiikki 10 ja Muku 8! Kahen jakson jälkeen siis mun keskiarvo on 8,6. Laskua on tapahtunut, mutta ei merkittävästi ottaen huomioon, että oon nyt kuitenkin lukiossa.

Mulla oli tänään myös keikka opistolla ja musta tuntuu, että meni ihan perseelleen kaikki, mutta ehkä mä taas tavottelen täydellisyyttä (niinku aina) ja oon liian kriittinen itelleni. Voisin saada siirrettyä osan tästä mun perfektionismista fyssan opiskeluun, koska se menee tällä hetkellä niin huonosti kuin vaan voi.

Lisäksi oon tänään kuunnellut ystävää hädässä ja kironnut häntä satuttaneet ihmiset alimpaan helvettiin. Kyllä osaa olla hirveetä porukkaa meiän koulussa. Suututtaa niin paljon! Ja sitten mua suututtaa yksi toinenkin juttu ja ärsyttää yksi ihminen, mutta en jaksaisi millään olla suuttunut ja ärsyyntynyt, joten koitan olla ajattelematta.

Huomenna on pitkä päivä koulussa ja sitten olen iltaan asti Plan-gaalan kuvauksissa. Se tulee Maikkarilta 23.12. ja esiintyjinä Kamiksen lisäksi on esim. Rajaton ja Felix Zenger (+ muita, maikkarin sivuilla lukee lisää). En nyt yhtään jaksaisi.

Ps. Naamakuvia taas kerran, koska ulkona sataa ja tulin vasta äsken kotiin. Jee.

12 comments:

  1. sulla on kiva blogi, jota oon seurannu jo pidemmän aikaa mut nyt vasta tulin jotain sanomaanki:-)

    sulla on ihania vaatteita ja varsinki hiukset! ja tommonen kiva särmä silmissä. haha joo ei mulla mitään järkevää, piti tulla vaan kehumaan näitten kuvien jälkee!

    ReplyDelete
  2. MARIAAAA!!!! OOT NIIN KAUNISSS!! MUR <3

    ReplyDelete
  3. ooo vitsi hyvät arvosanat sul! mä ootan kauhulla maanantaita kun saan tietää arvosanat :S

    ReplyDelete
  4. Samppeli5:33 pm

    Hei onnee noista arvosanoista! Keskiarvo laskee kyllä melkosen reippaasti lukioon mennessä, myös allekirjottaneella...
    Oi mitää voiko sut bongata tuolta gaalasta? :--D mä ainakin aion vahtia tiukasti ruutua!
    Huominen koulupäivä buuu, mullakin 8-16 maustettuna filosofialla, uskonnolla ja kaikkein turhimmalla-OPOLLA. Kenen neronleimaus tunkea noi opot tähän vuoden masentavimpaan ja pimeimpään aikaan?

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:38 pm

    mitä siellä teidän koulussa sitten on tapahtunut? :o onko siellä muuten ollut kivaa? onko sulla paljon kavereita paljon ykkösten lisäksi? ihana blogi!!

    ReplyDelete
  6. SUSSA
    voi hitsi, kiitos ihan hirmu paljon!! :---)

    OONA
    pyh en ole! mutta kiitos kuitenkin ♥

    PAULA
    hih niinpä!! :-) ja voi ei, toivottavasti meni hyvin tai ees läpi kaikki!!

    SAMPPELI
    jee kiitos! :--) ja juu voi bongata! alkaa siis kaheksalta, mut ollaan kai tyyliin tokavikoina vasta. mut ollaan "katsomossa" ni meitä kuvattiin sielläki ni saatan vilahtaa vähän joka välissä (toivottavasti en... :-D). voi ei, mulla oli opoa onneks vaan yks kurssi! tai kai sitä on vielä abivuonna, mut sen kai pystyy skippaamaan jollain tekosyyllä (sibis ♥).

    FASHIONPART
    thanks! :-)

    ANONYMOUS
    siis ei varsinaisesti meiän koulussa ole mitään tapahtunut, muutamalla ihmisellä on vaan "vähän" draamaa. en siis ite liity tähän mitenkään, mutta siis kun yhelle mun tosi tärkeelle ystävälle on tapahtunu tää juttu niin silleen koskettaa mua ni vituttaa sen puolesta. ja siis on tosi kivaa jee!! ja on mulla kavereita kaikilta vuositasoilta, ykköseltä tietty kuitenki eniten! :-) ja kiitos! :--)

    ReplyDelete
  7. Hah mulla on vaan noussu keskiarvo kun mä menin lukioon :D En ymmärrä et miten on mahdollist.

    ReplyDelete
  8. Anonymous9:56 pm

    saako udella onko tämä hädässä oleva ystäväsi ykkönen?

    ReplyDelete
  9. NORA
    oho! :--D aika hyvin!

    ANONYMOUS
    juu on ykkönen. eikä se ole hädässä vaan elämä potkii sitä päähän.

    ReplyDelete
  10. oon varma et kaks menee ainaki uusintaan :p

    ReplyDelete
  11. PAULA
    voi ei! :-( toivottavasti susta vaan tuntuis tolta, koska mustakin tuntu tolta ja mantsa meni silti reippaasti läpi!!

    ReplyDelete