laiva! laiva! laiva!

IMG_1471IMG_1487IMG_1490

Vai että sellasta. Mun risteily tiivistyy aika mukavasti tähän: vessanpönttö, kaatuilu, itkeminen, nauraminen, puhuminen, eksyminen. Tosiaan tuolla merellä oli ihan kiva myrsky, valittiin tosi loistava ajankohta. Mitä nyt yritin netistä ettiä ni tais tuulla lähemmäs 20m/s. Ihan bueno.

Mua sattuu joka paikkaan, mun päässä keinuu ja oon hävittänyt mun avaimet johonkin. En ehkä laivaan, mutta jaa'a. Stokis oli ihana - niinku aina - mutta ei onnistuttu shoppailemisessa sitten ollenkaan, kun lagitettiin niin huolella sitä oloa ja Weekdayssa oli muuten varmasti vino lattia kun ei meinannu pystyssä pysyä! Ja joo okei tästä tuli maailman negatiivisin kuva koko risteilystä, mutta siinä oli myös paljon ihania, hauskoja ja syvällisiä hetkiä, joista oon onnellinen!

En ottanut kuvia, en kuvauttanut asuja, en jaksa kirjottaa mitään "WUHUU OLI PARAS RISTEILY IKIN!!!"-postausta ja olen paska bloggaaja. Kiitos ja näkemiin. Nähdään varmaan huomenna, jos oon hengissä.

17 comments:

  1. Anonymous2:17 pm

    voi eii :( etkä oo paska bloggaaja, koska oot ihana ja herkkä tyttö ja se on tärkeintä että oot elossa! luin niitä uutisia tost tuulesta silleen "apua maria on siellä laivalla!". tää on hassua kun mul tulee usein kaikist uutisist sinä mieleen vaikka mä vaan luen sun blogia ja sulla ei oo hajuakaan kuka mä oon.
    t: tyttö jyväskylästä
    ps. mikä avautuminen tää nyt oli :DDD sori. mutta oot silti ihana!

    ReplyDelete
  2. äää ärsyttävää, et tollaset myrskyt rajottaa sitä risteilyy, kun ei meinaa pystyssä pysyä. no mutta hyvä, ettei koko risteily silti menny ihan mettään ! :-)

    jos oisin ollu nyt laivalla, olisin varmaan tullu hulluks. :-D mua pelottaa jo kun laiva vähänkin keinuu, että se vielä uppoo. pelkuri..

    ReplyDelete
  3. Anonymous4:33 pm

    Sillo, ku mä oon ollu risteilyl ja tulee joku myrsky ni oon heti melkee siel vessanpöntö luona. Tylsää, et toi myrsky nyt pilas teidä risteily. Toivottavasti ne korkkarit ei sentää tappanu sun jalkoja? :)

    ReplyDelete
  4. ANONYMOUS
    voi ei apua, oot ihana!! tulin jotenkin niin iloseks sun kommentista! ♥
    t: tyttö, jonka sait liikuttumaan kyyneliin
    ps. ihana avautuminen ja ihana sinä!

    LAURA
    mm no niinpä :--( ja arvaa vaan ku oltiin siel autokannen alla ni puhuttiin koko ajan jotain "tää uppoo kohta"-juttuja... ja sit siel soi yhes vaihees se titanicin tunnusmusa, KUIN HIRVEETÄ! ei sellast voi soittaa laivalla... mut joo siis pointtini oli, että mekin oltiin pelkureita :-D

    ANONYMOUS
    joo etenkin kun sen myrskyn yhdistää alkoholiin. maailman paskin yhdistelmä, oikeesti... ja ei se kokonaan pilannu, kuten sanoin ni oli myös tosi kivaa ja ihanaa ton kamaluuden rinnalla! ja kyllä ne tappo ekana iltana, mut pistin sit vanssit tokana ni ei tullu mitään pysyviä vammoja (rakot ja mustelmat katoaa kyllä...) :-D

    ReplyDelete
  5. mä voin vaa kuvitella nyt sun olon.. :D tais olla kova meno!

    ReplyDelete
  6. Ihana blogi sulla! Todellaki jään seurailemaan ♥

    http://jannuli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Voi reppanaa :D Juo vettä ja syö pitsaa, kyllä se siitä vielä iloksi muuttuu!

    Nimim. lauantaiaamuna krapula ja vapina, lagaan työpaikan tiskin takana

    ReplyDelete
  8. Anonymous7:22 pm

    mistä toi raidallinen paita on? IHANA!!
    ps. pärjäile höpö!

    ReplyDelete
  9. PAULA
    ja tää vaan jatkuu ja jatkuu ai saatana... ja joo oli ehkä vähän turhankin kova meno, mut ei siin mitään! olihan toi omanlainen kokemuksensa ja en kyl ois halunnu jättää väliinkään! :---D

    JENNI
    voi kiitos! :--)

    JYYLI
    ei siltä tunnu kun mulla keinuu niin pahasti päässä edelleen! en pysty seisomaan ku kaadun heti :---DD hitto.
    nimim. "väsyneet katseet, käheät äänet, taustalla aurinko joka ei lämmitä..." laulettiin tota eilen ja se toteutui kyllä...

    ANONYMOUS
    se on carlingsista ostettu kesällä! itse asiassa sillon kun olin viimeks stokiksessa :-) ja voi kiitos, pärjäämisiä tässä kaivataankin aaaa!!

    ReplyDelete
  10. Anonymous7:47 pm

    kuin sait juomat laivalle!

    ReplyDelete
  11. Anonymous9:10 pm

    Tunnet Ellan!! wou :D

    ReplyDelete
  12. ANONYMOUS
    pyysin kilttiä setää hakemaan hehezzzzz. ja sit toisena iltana pummimalla muilta koska ei ollu tarkotus juoda, mutta mieli muuttui :-D

    ANONYMOUS
    kyllä, tutustuttiin ihan heti ku koulu oli alkanu ku oltiin samalla kuviksen kurssilla :--)

    ReplyDelete
  13. Samppeli10:02 pm

    Hyvä et oli päällisin puolin kiva reissu vaikka vähän vastoinkäymisiä :-D kai jotain kauppoja tsekkasit? Stockikses on ihan mahtava tarjonta :-)

    ReplyDelete
  14. Anonymous5:07 am

    mä en tie mitä sulle on käyny mut oot jotenki niiiiiiin feikki nykyää :---((

    ReplyDelete
  15. SAMPPELI
    no siis käytiin vaikka missä mutta ei siellä ollu mitään kivaa! oikeesti :--D kesällä löysin kauheesti kaikkea, mut nyt kaikessa oli joku vika...

    ANONYMOUS
    ei mulle ole mitään käyny, että joo'o :-----D joku esimerkki ois ihan kiva, koska en tajua mistä oot ton repässy

    ReplyDelete
  16. hehe, hauska postaus,kuvastaa hyvin tota perus laivareissua;D

    http://jump-into-summer.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. NEA JA KUKKA
    hahah joo'o :---D

    ReplyDelete