vali-vali-vali-vali

IMG_3244IMG_5561IMG_7525IMG_4530IMG_5728IMG_4906

Mä en jaksa opiskella, mä en jaksa pakoilla yhtä ihmistä joka luulee liikoja itestään lauantain jälkeen (voi taivas, miehet... :-D), mä en jaksa olla nukkumatta koko ajan, mä en jaksa odottaa että saan huomenna ilmaseks uuden puhelimen, mä en jaksa nauraa kun mahaan sattuu, mä en jaksa itkeä kun sen jälkeen on aina paha olo, mä en jaksa mennä huomenna viulutunnille pidättelemään itkua, mä en jaksa yrittää jaksaa.

Loppusyksy on selvästi parasta aikaa vittu jes. Haluan joululoman n-y-t, että voin hautautua viltin alle terästetyn glögin kanssa ja pistää Rajattoman joululevyn soimaan. Mä haluan myös hiihtoloman ja ikääntyä taas vuodella maailman turhimpaan ikään. Plus mä en halua ykkösristeilylle, jos vaan yhen lauantain jälkeen on tällanen olo mennä kouluun. Mitä sitten kun oon noiden ihmisten kanssa kaks päivää keskellä merta. Eihän tästä nyt tuu yhtään mitään, apua.

Olen positiivisin ihminen maan päällä, tiedetään. Teki vaan mieli kirjottaa tällasta ärsyttävää paskaa, joka saa teiän uteliaisuuden heräämään, mutta paljastamatta kuitenkaan mitään.

Inspiraatio on kyllä selvästi huipussaan tän valokuvaamisen suhteen kun pitää tunkee pelkkiä vanhoja kuvia tänne. Oon huono ihminen, äh. Onneks Magenta Skycode on ihana, oli kiva löytää se uudelleen pitkästä aikaa! Mutta joo, valittaminen on kivaa.

16 comments:

  1. oi Rajattoman joululevy on parhautta <3

    ReplyDelete
  2. aa, mullaki on menossa joku maailman hirvein syysmasis ny :-( ja ihania kaulakoruja sulla♥

    ReplyDelete
  3. Oi kivoja koruja, mistä tuo pöllökoru on? (:

    ReplyDelete
  4. Anonymous9:37 pm

    äh sä tosiaan herätit kiinnostuksen!!! mitä miehiin liittyvää kerro jooko? :)
    ja koita jaksaa <3

    ReplyDelete
  5. hheidi9:47 pm

    Heeei mikä viulu sul on? Tai siis mikä merkki yms? Onks kiva sointi? :D
    t. viulisti

    ReplyDelete
  6. Syksy on vähä tällasta aikaa.. :/

    ReplyDelete
  7. Aaaa sielunsisko! Mullaki on tää loppusyksy ihan täyttä paskaa fiiliksien kanssa ja koulun ja monien muittenkin asioiden suhteen, mut hei täytyy vaan jaksaa. Kyl se siitä, viimestään sit lomalla;-) Oot upeee tyyppi, tsemppii!

    ReplyDelete
  8. sellasta se syksy tekee:( itellä vähän sama fiilis, mutta koitan keksiä kaikkea kivaa tekemistä ettei ihan masennu. Tosi kiva blogi muuten!:-)

    ReplyDelete
  9. vähän sama fiilis nyt loppusyksystää :/

    ReplyDelete
  10. loppusyksy on kyllä ehdottomasti paskinta aikaa !
    negatiivisesta fiiliksestä huolimatta tää oli jotenkin kiva postaus, kirjotat niin kivasti, hehe. (-:

    ReplyDelete
  11. Anonymous8:32 pm

    "Teki vaan mieli kirjottaa tällasta ärsyttävää paskaa, joka saa teiän uteliaisuuden heräämään, mutta paljastamatta kuitenkaan mitään."

    Haha, must niin tuntuu että bloggarit tekee tätä melkein koko ajan. Mut hei, ei se mitää, tääki on ihan jees, voi tost jotain päätellä ;).
    Kirjoitat ihanan suorasti ja etkä yritä peitellä mitään saatananmoista vitutusta, mikä o kaikille vissii iha luonnollista et sellast on:--D ihanaa ku joku puhuu nii suoraa, ah. Mulki jäätävä syysmasennus mut voimii sinne, ehkä tää piristäis ees vähän! :)

    ReplyDelete
  12. Anonymous8:37 pm

    no hei marska, ei se väärin oo että joskus vähä tulee erilaistaki tekstiä. joo o, tää loppusyksy (tai mikä ikinä onkaan, koittais nyt kuitenki päättää että onko se talvi jo tulossa vai ei) on todellaki aika ihanaa aikaa .. jokatoine päivä happy ja loput menee kaavalla evvk / enjaksaaaaaaaaaaaah. ei mulla muuta, oot iihana (: <3

    ReplyDelete
  13. TUULI
    joo niin on!!! ♥

    JULIA
    no höh :-( ja kiitti! ♥

    PAULA
    kiitti! :-) se on ostettu ninjasta joskus viime keväänä.

    ANONYMOUS
    no en mä kyllä kerro :-D sorgenit! ja kiitos ♥ pakkohan se on koittaa...

    HHEIDI
    voi apua en tosiaan muista ja mun viulu sattuu olemaan koululla :-D mutta siis toihan ei ees ole mun oma, vaan se on myönnetty mulle lainaan wegelius -säätiöltä.

    PAULA
    mmh niinhän se on :-(

    HENNA
    sinänsä kiva kuulla etten oo ainoo, mut toisaalta ei koska en haluis et kellään muulla on näin paska fiilis :-D ja koita säkin jaksella, kiitti!! :-)

    JANETTE
    kiittikiitti! :--)

    EMILIA
    no höh, koitapa säkin jaksaa :-(

    LAURA
    no niin kyllä on!! ja voi kiitos! :-)

    ANONYMOUS
    no kyllä piristi! en ansaitse noin ihania lukijoita ihan oikeesti. kiitos!! :-)

    ANONYMOUS
    mmh totta :-( ja voi kiitos ♥

    ReplyDelete
  14. Bongasin sun blogin bloglovinista ja katselin että oi kun kivan oloinen blogi! Mutta mitä, soitat viulua! Samoin minä. Oi kun tulin iloiseksi, en tiedä miksi. =)

    ps. itse jätin menemättä ykkösristeilylle, ja oli kyllä hyvä päätös! Kivaa syksyä =)

    ReplyDelete
  15. MILENA
    juu onhan sitä tullu tässä kohta 11,5 vuotta soitettua, en tosin oo soittanu klassista nyt pariin vuoteen enää ollenkaan :-)
    ja joo uskon että oli, mutta kyllä mä silti meen kun se on jo maksettu ja kaikkea :-D kiitos, kivaa syksyä sullekin!!

    ReplyDelete