sick

IMG_5327IMG_7244

Hienot kuvat on jee... :-D En oo taas oikeen kuvaillu.

Ihan mahtava fiilis! Tai sitten ei kuitenkaan... Oon ollut nyt yli viikon kipeenä ja loppua ei näy. Multa ei lähe ääntä ollenkaan, mun koko pää on täynnä räkää, korvissa naksuu, päätä särkee ja kuume laskee lämmön puolelle vaan kunnon särkylääkeannoksilla. Ja arvatkaa kuka käy koulua tässä kunnossa, kun poissaolot on täynnä? Nyt olis niin ihanaa vaan olla kotona, mutta ei, en ajatellu tippua viimesellä viikolla tätä jaksoa kaikilta kursseilta pois.

On tähän viikkoon kuitenkin mahtunu myös hyviä asioita. Sain äikän kuva-analyysistä 10- ja se luettiin luokassa ääneen. Tulin enemmän kuin iloiseksi, koska tein sen tosi huolella ja kaikki on pelotellu mua, että ei lukiossa enää saa äikästä hyviä numeroita, vaikka olis kuinka hyvä. Mun ilo kuitenkin laantui vähän, kun kuulin Annan kuva-analyysin. Käsittämättömän hyvä, voi apua!

Eilen oli bändimaraton Gloriassa. Istuin siellä kipeenä kuuntelemassa toinen toistaan tylsempiä esityksiä :-D Joojoo oon kauhee pessimisti, mutta suurin osa oli oikeesti tylsiä esityksiä, ei huonoja. Muutama tosi hyvä oli kuitenki joukossa ja kähisin tänään koulussa kaikille hyville, että apua ootte ihania!

Laskin äsken matikkaa konseptille, kun meiän pitää huomenna palauttaa muutama tehtävä. Onnistumisen tunne oli huipussaan, kun sain kaiken vaivatta laskettua, jee! Mulla on oikeesti ihan hyvät mahollisuudet saada lyhyen matikan ykköskurssista vaikka kymppi :-D En kyllä varmasti saa, koska joudun aina kokeissa paniikkiin, mutta ajattelin tavotella kasia tai ysiä. Se ois multa jo tosi hyvin, koska mun tavoite tän matikan suhteen on käydä sitä kolme kurssia koko lukion aikana. Kyllä kannattaa olla taidelukiossa ;-)

Nyt voisin keittää tän päivän seitsemännen kupillisen teetä, kaataa kurkkupastilleja kaksin käsin kurkusta alas, höyryhengittää ja mitata kuumeen. Ihan kiva torstai-ilta. Huomenna nään Sandran pitkästä aikaa kahvittelun merkeissä, jos oon vielä hengissä.

7 comments:

  1. Anonymous10:08 pm

    Millane se sun kuva-analyysi oli? Jos vaa jaksat kertoo.

    P.S parane pian!

    ReplyDelete
  2. voi sinnuu:( toivottavasti oot huomenna vähän terveempi!

    ReplyDelete
  3. voi eii :(( kaameeta olla kipeenä just ennen koeviikkoo.. :(

    ReplyDelete
  4. ouuu parane pian!! ja toivottavasti et oo enää koeviikolla kipee koska se on maailman eniten perseestä :-(

    ReplyDelete
  5. ANONYMOUS
    analysoin sellasta n. 60-luvulta olevaa helsinki-postikorttia. en mä osaa tän tarkemmin kertoa, että millanen se oli :-D ja kiitos! :-)

    SANDRA
    yhyy en ole ja vituttaa niin paljon!! :-(

    PAULA
    no niinpä! :---(

    SARA
    kiitos!! :-) ja eiköhän tää tästä kun kävin hakemassa tänään antibioottia. ainakin toivottavasti helpottais ennen keskiviikkoa kun mulla on eka koe!

    ReplyDelete
  6. mäkin olen ollu tässä pitkin syksyä vuorotellen kipeenä ja välillä terveenä, sikaärsyttävää!! joten pikaisia paranemisia <3

    ReplyDelete
  7. IIDUMARIE
    voi ei, tää tosiaan on ärsyttävää!! toivottavasti et nyt tuu taas kipeeks :-( ja kiitos! ♥

    ReplyDelete