materialismionnellisuutta

IMG_1343

Kengät från H&M, 29,95€. Mulla on nyt kiire opetella kävelemään noilla ennen ykkösristeilyä, apua! Musta tuntuu, että tuun sieltä takaisin nilkat murtuneina.

IMG_1344

Mekko från JC, 34,90€. En voi ku nauraa tolla kuvalle :---D Miten voinkaan onnistua ottamaan tosta noin epäedullisen kuvan...? No näätte sen sitten risteilyn jälkeen ihan mun päälläni, kun ajattelin riskeerata kamerani turvallisuuden ja ottaa sen mukaan sinne.

IMG_1346

Hiusväri 13,90€ ja Aussien värjätyille hiuksille tarkoitettu tehohoito 13,50€.

Hih elämä tuntuu tänään kivalta, vaikka tää parin viime päivän sää ei oikeen oo innostanut (suoraan sanottuna; en taida tietää mitään kamalampaa...). Tänään sain tehtyä äikän kokeen ja mulla on ihan hyvät fiilikset siitä! Nyt on enää maanantaina musan koe, jossa pitää kirjottaa vaan essee, mitä tunneilla on tehty. Stressi on siis nyt ohi! Mantsa tosin ei varmaankaan mene läpi, ellei mun sydäntäsärkevä viesti kokeen lopussa käännä Vääräsen päätä. Pahoin pelkään...

Kävin tänään näkemässä Jennaa ihan liian pitkästä aikaa! Nähtiin viimeks New Yorkissa, se oli muuten varsin huvittavaa, kun törmättiin yhtäkkiä siellä... Mutta siis käytiin kahvittelemassa ja oli ihana puhua pitkästä aikaa! Käytiin myös kiertelemässä parit kaupat, kun päätin haluta ykkösristeilylle mekon ja kengät. No ne löytyi, jee!

Tänään on äidin nimpparit, joten pysyn kiltisti kotona. Syötiin äsken hyvää ruokaa ja Markus oli käyny ostamassa ruusun :-D Ajattelin tosin olla huomennakin kotona, koska täytyy tehdä MuKun portfolio, jos ajattelin saada sen kurssin suoritettua. Ehkä tää onkin ihan hyvä, että otan nyt rauhallisesti ennen ykkösristeilyä, jossa varmaan räjähtää sitten oikeen kunnolla... Se onkin jo ens torstaina, apua miten nopeesti aika menee! Ja sillon alkaa myös joulukuu, enkä mä näe ulkona lunta tai pientä pakkasta. Tämä on vääryyttä.

17 comments:

  1. Anonymous7:58 pm

    oh god IHANAT KENGÄT!!!!!! ja too mekko on hans, aaaah <3 sun jalat kyllä ehkä kuolee laivalla... ;D mutta älä anna sen haitata! noi on niin hienot ettei mitään rajaa!

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:15 pm

    MARIA UHLALA MITKÄ KENGÄT! mä haluun noi, heti.
    ei mul muuta :)
    t. juulianna

    ReplyDelete
  3. MITÄÄÄ ykkösristeily???? Oon kateellinen :----(


    Ihanat kenkulit!

    ReplyDelete
  4. toi tulkinta tosta biisistä on uskomaton. pirun lahjakas tyttö.

    ReplyDelete
  5. Anonymous8:34 pm

    Noi kengät! pakko käydä hennesil.
    Ite joudun odottelee joululomalle saakka, et pääsen risteilylle. :)

    ReplyDelete
  6. ANONYMOUS
    hihihi eiks ookin!! :----) ja niin kyllä kuolee... odotan innolla :-D

    JUULI-ANNA
    et oo tosissas et säkin luet tätä! :---D ää en kestä apua....... mut joo hihi noi on ihanat!!

    ANNA
    JOO JEE!! ootko säkin ykkösellä ja eikö teillä oo? höh :( ja noi on!

    ENYA
    joo mä vaan kuuntelen tota uudelleen ja uudelleen ja mietin, miten toi vaan voi olla mahdollista edes!! ihan käsittämättömän lahjakas tosiaan!

    ANONYMOUS
    noi on rakkautta aaaa!! ja hehe mä en onneks ;-)

    ReplyDelete
  7. Anonymous9:32 pm

    aaaaaaaaaaa olet ihana, ei mul muut <3 ja oli tosiaan ihana nähä;) soon again!

    ReplyDelete
  8. Ihanat kengät, ihana mekko ja ihana biisi <3 miten joku noin nuori voi laulaa noin hyvin!

    ReplyDelete
  9. ihanat kengät!!:)

    ReplyDelete
  10. JENNA
    hihi ite oot!! ♥ ja joo tosiaan vois koittaa nähä ennen 3. jakson koeviikkoo nyt tällä kertaa.... :--D

    LOTTA
    jee eiks oo!! :--) ja toi on ihan käsittämättömän lahjakas tyttö, oon sanaton!

    SARA
    hih oon samaa mieltä! oon vaan tosi huono vielä kävelemään noilla, kun ei mulla oo koskaan ollu noin korkeita kenkiä :-D

    ReplyDelete
  11. Joo mäki mietin samaa ton tytön lauluäänestä kun kuulin sen ekan kerran.. :D

    Ja ei vitsi noi kengät! ne on nii hienot! :)

    ReplyDelete
  12. Anonymous12:34 pm

    oi mikä ihana tyttö oi ihana!!!!!!
    ja noi kengät <3 ja mekko! kuvia odotellessa ;-)

    ReplyDelete
  13. PAULA
    joo oon niin sanaton äh ihana tyttö!! mutta oon mä myös vähän (PALJON) kateellinen... :-D ja hihi noi on!!

    ANONYMOUS
    joo ihana tyttö oi!!! ♥ ja hihi eiköhän niitä kuviakin joo tule ;--)

    ReplyDelete
  14. Samppeli8:17 pm

    Vouu noist tulee ihana asu :--) kengät on maahtavat! Ei meil vaan mitää ykkösristeilyy ollu, hmph. No tasotan sit ens vuonna abiristeilyllä ;-)

    ReplyDelete
  15. SAMPPELI
    hihii mäkin tykkään!! :--) ja meiän koulussa on aina ainakin ykkös-, wanhojen- ja abiristeily, joskus myös kakkosristeily noiden lisäks :---D hehe

    ReplyDelete
  16. Samppeli9:49 pm

    No just, meillä on pelkkä abiristeily :-( tasan ei mee onnenlahjat vai millai?

    ReplyDelete
  17. SAMPPELI
    hööh :--( sibiksessä on aina ollu innokkaita lähtijöitä ni niitä on sit järjestetty! ja kyllähän niitä voi kuka tahansa järjestää, jos vaan lähtijöitä riittää!

    ReplyDelete