lukio läskiksi

IMG_1278IMG_1286
Bon Iver - re: Stacks

Ihan ekana pakko sanoa, että toi biisi on ihanin ikinä ja Bon Iver on myös.

Huomenna starttaa koeviikko matikan kokeella. Olenko aloittanutkaan lukemista? En. Mun itseluottamus matemaattisia kykyjäni kohtaan katos yhtä äkkiä kuin se ilmestykin. Enää en taida tavotella kasia tai ysiä, kun harjoituskokeen eteeni saatuani tajusin, etten osannut tehdä yhtäkään tehtävää kokonaan. Hupsis!

Mulla on siis vaan neljä koetta jäljellä. Tänään oli MuKun kuuntelukoe, johon selitin niin käsittämättömät sepustukset, että enköhän mä läpi pääse, kunhan saisin väännettyä portfolion tässä koeviikon aikana. Olenko aloittanut? En. Mutta muut kokeet siis on mantsa (mä en tajua sanaakaan, joten tavotteena 5-), se matikka ja sitten äikkä ja musiikki. Ei siis kauheen paha koeviikko oikeestaan, mutta mantsa ja matikka nyt vähän kuumottelee.

Mun pitäis siis nytkin parhaillaan olla laskemassa. Ei vaan huvita, jotenkin koulumenestys on menettäny merkityksensä tuolla, kun niin monet vetää lukion ihan läskiksi. Mä en haluais, mutta en vaan jaksa opiskella. Viimeksi selvisin tosin kiitettävin arvosanoin selailemalla vähän kirjoja, toivottavasti mun hyvä tuuri jatkuis edelleen. Epäilen kyllä suuresti.

Ps. Mua hymyilyttää tän päivän jäljiltä hirmu paljon. Eilisen jäljiltä ehkä vielä enemmän, koska mun mielestä on niin suloista, kun ihminen kertoo mulle haluavansa tutustua muhun, kun vaikutan niin ihanalta tyypiltä. Samoin vaan, jos vielä luet tätä! Oot sulkku! Taisin taas mennä vähän lukkoon, kun tollasia tultiin laukomaan päin naamaa. Hih :---)

14 comments:

  1. voi, mä tiedän niin hyvin tuon sun tunteen tosta lukio-opiskelusta! :D Itellä on tullu tehtyä kahteen asti yöllä koeviikolla kaikkia matikanlaskuja ja luettua niitä 150+ sivusia oppikirjoja.. On kyllä taas semmonen hetki ku toivois et ois kesäloma..

    ReplyDelete
  2. Anonymous6:57 pm

    niiiin tuttu tunne! onnea koeviikolle kuitenkin :)

    ReplyDelete
  3. tuttu tunne toi lukio läskiks...

    ReplyDelete
  4. Anonymous8:17 pm

    ei vielä macbookia? :)

    ReplyDelete
  5. BALLE
    oi kesäloma kuulostais nyt ihan liian hyvältä..... äh, opiskeleminen on kamalaa! okei koeviikot on kyl ihan kivoja ku on vapaapäiviä jne, mutta ahdistaa kun en osaa :-D

    ANONYMOUS
    kiitoksia! sulle myös :-)

    FANNI
    en siis ole ainoa, jee! :-D

    ANONYMOUS
    ei oo vielä tullu ilmotusta, että ois saapunu postiin :-) luulisin, että huomenna tulee. viimeistään perjantaihin mennessä. ja se on PRO, ei pelkkä macbook ;-)

    ReplyDelete
  6. Anonymous8:56 pm

    hihii t: Anna :))

    ReplyDelete
  7. ei hitto miten tuttu tunne ! huomen ois kemian koe ja hmmm teinkö kurssilla yhtään mitään? en. oonko lukenu yhtään? en. en tajuu yhtään mitää. ääääh. hei mut tsemppii sulle, kyl sä selviit ! :---)

    ReplyDelete
  8. jotenki vaa nii perus. mäki oon alkanu vähä sluibaa täs koulunkäynnis... En oo lukenu viel yhteekää kokeeseen kunnol ja iin tehny jo kolme koetta... viimesinpänä kemia... pääsenkö? en :D vois lukee vähä noit koulukirjoi...

    ReplyDelete
  9. VEERA
    hyi kemiaa!! mulla on huomenna mantsa ja täsmälleen sama tunne kun sulla ton kemian kanssa :-D ja selvisin matikasta, wohoo! nyt enää mantsa stressaa ja se on huomenna ohi!

    PAULA
    voishan niitä joo... mutta kun ei vaan millään huvittais! :-D saan vielä tänään tossa tunnin sisällä sen uuden koneen ni en ehkä jaksa pitää näppejäni erossa siitä ja lukea mantsa...

    ReplyDelete
  10. Samppeli4:56 pm

    Musta koeviikot on ihan parhaita :--D pääsee aikasin koulusta ja aina jaksos on muutama aine mitkä voi ottaa ihan rennosti. + vapaapäivät jos on liikuntaa/kuvista! Ainoo huono puoli et 7. koeviikko menossa mutten silti osaa alottaa ajoissa.

    ReplyDelete
  11. SAMPPELI
    joo noi on ehdottomasti koeviikkojen suuuuuret plussat, jotka on saanu mutkin tykkäämään niistä. se vaan kun ne tulee niin yhtäkkiä enkä saa alotettua ajoissa ni sit stressaan liikaa :-D muuten ihan täydellistä mun makuun!

    ReplyDelete
  12. wäääää punastuin =3

    ReplyDelete
  13. MYMMELI
    mikä yhteensattuma oikeesti! kirjotin yhestä meiän koululaisesta tossa, mutta näin jälkeenpäin luettuna toi vois ihan yhtä hyvin olla susta ja tarkotan joka sanaa myös sun kohdalla! :---)

    ReplyDelete