kahvivaje

IMG_1338IMG_1383IMG_1371IMG_1379

Oon ihan unohtanu pistää meiän hurmaavasta ryhmästä kuvan, vaikka koulukuvat tuli jo varmaan kaks viikkoa sitten. Mun omat kuvat aion palauttaa, koska oon vielä teennäisempi ku tossa ryhmäkuvassa. Ja se on jo aika paljon, koska oon ihan järkyttävän teennäisen näkönen tossa! :-D No, aina ei voi onnistua.

Mulla on järkyttävä kahvivaje, koska äiti oli unohtanut ostaa kaupasta lisää kahvia. Ja mä en tietenkään jaksa lähteä kauppaan, koska olen laiskin ihminen maan päällä. Nyt se tosin on parhaillaan kaupassa, joten ehkä se muistaa tällä kertaa ja saan tän päänsäryn pois...

Värjäilin eilen hiukset ja oon yllättynyt miten hyvässä kunnossa nää onkaan sen jäljiltä. Väri tasottui nyt ihan kokonaan ja sävy kirkastu pikkasen, kun oli ehtiny jo haalistumaan aika huolella. Aussien tehohoito yhdistettynä väripaketin mukana tulleeseen hoitoaineeseen liimas jokaisen kakshaarasen huolellisesti kiinni toisiinsa ja nää suorastaan kiiltää. Nää alkaa siis vihdoin toipua kokonaan siitä värinpoistosta, jonka jouduin tekemään.

Tänään on jotkut meiän talon juhlat, joten MuKun portfolion tekeminen taitaa jäädä huomiselle... Oisinhan mä tietysti voinut tehdä sitä aamulla. Ja onhan tässä vielä kaks tuntia aikaa, mutta en vaan millään saa aikaseks. En kyllä varmaan saa huomenna sen paremmin, mutta aina on hyvä elää toivossa...

15 comments:

  1. Anonymous3:13 pm

    eka ja vika kuva on täydellisiä oih! ja haluan sun hiukset!! ne on niin ihanan väriset ja pitkät!!!! ja oot ihan selkeesti nätein sun ryhmästä, monet on tosi rumia hahah :DDDD sori

    ReplyDelete
  2. Oot ihan hirmu nätti tyttö ja tykkään muutenki siun blogistas ja tyylistäs kirjottaa ja näin :) !

    ReplyDelete
  3. Ehkä oudointa löytää muutama kaveri yhen mun lempibloggarin ryhmäkuvasta! :---D

    Katos vaan ku sain kehunki sinne samaan laitettua. En harrasta kommentointi kovinkaan usein mut tosiaan, sulla oon ihana blogi!

    ReplyDelete
  4. Anonymous3:49 pm

    ei vitsi, huomasin varsinki tosta teidän ryhmäkuvasta, miten muistutat jollain jännällä tavalla täykkäreiden breetä!! oonkohan vaan katellu täykkäreitä liikaa viime aikoina, vai onks kukaan muu ollu mun kanssa samoilla linjoilla? :'D

    ReplyDelete
  5. ANONYMOUS
    no voi kiitos!! :--) ja en todellakaan ole!

    KATRI
    voi kiitos ihana!! oot kyllä ihan ite ja sun blogi on ihana :-)

    KATTI
    oho, ketkä on sun kavereita? :-D ja voi kiitos hirmusesti!!

    ANONYMOUS
    oot ensimmäinen :---D musta tuntuu, että sen takia näytän sun mielestä tossa kuvassa siltä, että noi värit on tossa kuvassa niin vääristyneet, että mun hiukset näyttää ihan sen värisiltä ku breellä on. joten se on varmaan se suurin syy :-D en usko, että jos mun hiukset ois vaikka ruskeet ni aattelisit noin ;-D

    ReplyDelete
  6. Anonymous5:54 pm

    Vika kuva on ihana! :) oot hurjan nätti.

    ReplyDelete
  7. oot ihan hurjan nätti tossa vikassa kuvassa :)

    ReplyDelete
  8. ANONYMOUS
    voi kiitos! :---)

    IIDUMARIE
    kiitoksia! :--)

    ReplyDelete
  9. Samppeli8:22 pm

    Oi vitsit noita ryhmäkuvan housuja, sopii sulle tosi hyvin! Ja nyt mun mieli muuttu hiustes suhteen, toi väri on ihan loistava :-> mäpäs intouduin nyt ylistämään...:D

    ReplyDelete
  10. SAMPPELI
    hihi ne on ihanat housut vaikka tossa tosin on aika vääristyneet värit, että ne ei oo ihan noin oranssit, mutta on ne silti ihanat! ;-) ja joo tosiaan se oli tosi huono kuva, missä ne hiukset ekan kerran näkyi :-D mutta siis kiitoksiakiitoksia! :--)

    ReplyDelete
  11. ihania kuvia ja ihana ko hymmyilet nuin tuossa tokassa kuvassa :--)

    ReplyDelete
  12. SARA
    hihi kiitos!! :----)

    ReplyDelete
  13. Anonymous12:39 am

    Hassuu nähä muutama tuttu tos sun kuvas. : D

    ReplyDelete
  14. Anonymous12:48 am

    Mis olit muute kesätöis? :)

    ReplyDelete
  15. ANONYMOUS
    aijaa, ketkä sä tunnet? :---)

    ANONYMOUS
    postissa :--)

    ReplyDelete