onsdag

IMG_1060IMG_1090IMG_0884IMG_1094

No eipä oo tullu oikeen postattua! On ollu aika kiireistä tässä, kun oon ollu lauantaista asti yksin kotona ja koko ajan on ollu jotain ohjelmaa. Pyysin Annan (mun vähän päälle kolmekymppisen tädin) pitämään mulle seuraa maanantaina, mut muuten oon ollu täällä ihan itekseni. Tai siis lähinnä käyny nukkumassa kun oon ollu koko ajan opistolla tai jossain muualla menossa. Tänään ajattelin paistaa ite pinaattilettuja ja viettää rauhallista keskiviikkoa nauttien ajatuksesta, että mulla alkaa koulu huomenna 13:20. Felix Zenger ois kyllä yheltätoista esiintymässä meiän koululla, mutta se ei oo ihan tarpeeks ihana voittaakseen kunnon yöunet!

Tossa alimmassa kuvassa näkyy mun kaikkein tärkeimmät ostokset Nycistä, jotka unohdin esitellä muiden ostosten kanssa :-D Pilleripurkki mun aina mukana kulkeville buranoille ja tommosia sivujen merkkaamisen tarkotettuja lappuja. Jee, lapsettaa!

Ja sitten mun kännykkä meni rikki lauantaina, joten oon nyt viettäny laatuaikaa ton värinäytöttömän Nokia 1100:sen kanssa! Toi on kaikin muin tavoin perseestä, mutta aito ja alkuperäinen matopeli pelastaa ja sitä on parasta pelata tylsillä (lue: kaikilla) tunneilla! Mul on nyt vähän bisneksiä tässä käynnissä jonkun faijan kaverin kanssa, että jos se vaikka lahjottais mulle jonkun vähän laadukkaamman puhelimen ku se on Nokialla töissä. Täytyy nyt toivoa...

Nyt alotan niiden pinaattilettujen paistamisen, nam!

10 comments:

  1. Anonymous6:16 pm

    kiva kuulla susta pitkästä aikaa! :)
    miks oot yksin kotona? ja kauanko oot vielä?
    MUL ON OLLU TOI SAMA PUHELIN! :D rakastin tota ihan hirveesti!

    ReplyDelete
  2. aw vähä söpö tuo pilleripurkki ! :-D

    ReplyDelete
  3. aaw söpöt noi ostokset! Heei tollane oli mun eka puhelin!! ja joo matopeli pelastaa kaiken<3

    ReplyDelete
  4. ANONYMOUS
    hehe jee! :-) äiti on berliinissä työmatkalla ja markus on jossain muualla saksassa koulun kautta! ja markus tulee perjantaina ja äiti sunnuntaina :-) ja mäki rakastin sillon joskus, nykyään en niinkään... :-D

    SIILIRITARI
    eiks oo!! :-D

    PAULA
    hihi noi on! tulin hulluks momassa ku siel museokaupas oli niin paljon kaikkee tommosta ylisöpöö krääsää :-D ja joo toi oli munki eka puhelin! matopeli ♥

    ReplyDelete
  5. Oioi Felix Zenger on huippu=]

    ReplyDelete
  6. HENNA
    no onhan se joo kyllä! mutta yöunet voittaa silti, oon niin laiskapaska :-D

    ReplyDelete
  7. hahah, kui söpö toi pilleripurkki =D määki haluun!

    ReplyDelete
  8. JENNA
    hehee eiks oo! :-D

    ReplyDelete
  9. Anonymous5:30 pm

    ootko hemmoteltu?onko sun perhe rikas? sry myöhästyin kysymyspostauksesta. onko sulla anoreksia/onko ollu?


    ps sun iho on hemmetin huonossa kunnossa:(

    ReplyDelete
  10. ANONYMOUS
    en todellakaan ole hemmoteltu ja mun perhe on kaikkea muuta kuin rikas. isällä ei oo varaa elättää edes itseään, joten asun pelkästään äidillä, joka pyörittää meiän kolmen arkea omalla aika tavallisella palkallaan. ei ole anoreksiaa, mutta syömishäiriö on ollut.
    ps. ei se kyllä edes ole, yksittäisiä epäpuhtauksia löytyy ja siinä se.

    ReplyDelete