ginger

ginger1ginger2

Mä haluan noiden kaikkien eri sävyjen sekoituksen mun päähän nyt!! Joojoo, oon ihan mahdoton näiden mun hiusvärieni kanssa... Mikään ei koskaan tunnu kivalta kauheen pitkään, kaipaan vaihtelua. Ja hiukset tykkää!! Nyt nää on oikeesti hyvässä kunnossa, vaikka oon kiduttanu näitä ihan kiitettävästi. Joten eiks ois aika saada hamppukasa takas?!

Harmi vaan, et värjäsin nää viimeks torstaina, joten en nyt viitti heti tätä toteuttaa. Mut jos oon vielä joskus n. kolmen viikon päästä tätä mieltä ni mua ei pidättele mikään ja se on menoa sit! Kaipaan niin paljon punasia hiuksia, mutta en haluu nyt semmosia räikeitä enää ku sillon vuos sitten vaan nyt tommoset ois se juttu.

Ps. Huomenna vika koe OH YES! Se on tosin ussa. Ja mä en osaa mitään.

Kuvat
weheartit

10 comments:

  1. Anonymous9:53 pm

    aaaa jooojooojooojooooo!!! sulle sopi ne kirkkaan punaset niin hyvin ja voin vaan kuvitella noi OIH susta tulee true sibistaiteilija voi muru! <3

    ReplyDelete
  2. oih!! noi on just kivan väriset! toeuta ihmees. Mä ite vaa ootan et nää hiukset kasvais.. :D

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:05 pm

    oo punaset sopi sulle ihan älyttömän hyvin, joten noikin ois varmaan ihanat !

    ReplyDelete
  4. ANONYMOUS
    hihihii joo!!!!! ja mikä hieno määritelmä :--D oot söpö ♥

    PAULA
    joo nyt ainaki tuntuu siltä et pakko toteuttaa!! :-D ja niin mäki ootan.... vaik ei mulla sinänsä lyhyet oo, mutta liian lyhyt kuitenki!

    ReplyDelete
  5. ANONYMOUS
    hihii mulki on semmonen fiilis et vois sopii :----)

    ReplyDelete
  6. oi ihanat! ja uskon et sopiski hyvi =)

    ReplyDelete
  7. noi värit on niin ihania, haluan myös ton tyyliset en jaksa enään tätä tummanruskeemustaa joka ei ees sovi mulle =(

    ReplyDelete
  8. EMMA
    hihih niinpänii! :--)

    SONJA
    joo mul on ihan sama!! ku mun hiukset ei vaan pysy semmosina kivan ruskeina vaan ne imasee heti tokal värjäyskerralla sen ruskeen sit ihan mustaks :-(

    ReplyDelete
  9. ihanat, värjää ihmees! :)

    ReplyDelete
  10. EMMA
    hihii enköhän mä juu värjää! :--)

    ReplyDelete