fun fun fun fun

IMG_0556IMG_0573IMG_0571

No justiinsa :--------D Semmonen lauantai sitten tällä kertaa! Aamulla yheksäks ruotsin kokeeseen, jossa keskittymiskyky oli nollassa kun jouduttiin juhlasaliin ylppärijärjestelmään istumaan ku se sattu siellä sopivasti olemaan. Tuli pieni paniikki ja taisin vetästä sitten huonosti sen yhen ainoan aineen, jossa mä oikeesti olen hyvä. Hups! Mun asenne on tässä tosin ehtiny jo vähän muuttua eikä mua enää pahemmin just nyt haittaa kunhan pääsen läpi kaikesta, Sibis tekee ihmeitä.

Kokeesta lähdin sitten kotiin lukemaan vähän ussaa silleen, että katoin puolella silmällä Täykkäreitä, joten voitte uskoa miten hyvin tieto suorastaan imeytyi mun aivoihin... Sitten lähin Jennalle kattomaan, kun se yritti valmistautua iltaan... Kellään ei oikeesti voi olla niin vaikeeta ku Jennalla, kun pitää vaihtaa vaatteet koko ajan ja kihartaa ja suoristaa hiukset vuorotellen... Ja nyt mun housut on sillä, millonhan saan takaisin... :-D

Lähettiin sit kuudeks Sandralle, kun vaimo juhlisti synttäreitään. Oli varsin hupaisaa, mutta puhuttuani yheksän jälkeen Jennin kanssa hetken puhelimessa päätin lähteä Tervikseen juhlistamaan Danilan, Jepen ja Annan synttäreitä. Näinhän mä sitten rakkaan isoveljenikin siellä :--D Sen ilme oli kuulemma näkemisen arvonen kun Jenni ilmotti sille, että oon tulossa sinne. Sielläkin oli varsin hupaisaa, vaikka olinkin ainoo ykkönen ja yks synttärisankareista ei ilmestyny koko iltana ees paikalle...

Juututtiin sit vielä Liisankadulle ikuisuudeks ja lopulta olin melkeen tunnin myöhässä mun kotiintuloajasta, mutta ei se mitään! Pääasia, että oli hauskaa ja onnistuin saavuttamaan lopulta ihan kohtuullisen humalan maksamatta itse penniäkään (kun ei mulla ole!). Eniten mua nauratti se, että istuin lokakuussa Terviksessä ja mulla oli ihan liian vähän päällä, kun ei mun pitänyt sinne mennä missään vaiheessa.

8 comments:

  1. aiiivan ihana postaus :)

    ReplyDelete
  2. Anonymous1:02 pm

    ei taivas sul on kauniita kavereita! oot niinku ite maailman kaunein ja sit vielä tommosia kaunokaisia kaikki kaverit :D reilua!!
    toi viimesen kuvan oikeenpuolimmainen tyttö, MAAILMAN SÖPÖIN AAA!!

    ReplyDelete
  3. SARA
    no voi kiitos! :--)

    ANONYMOUS
    niinhän mulla on, mutta mä en kyllä ole! :-D ja luna on!! en kestä, ihan epäreilua et joku on tommonen virheettömän kaunis ja sulonen ja kaikkea!

    ReplyDelete
  4. Anonymous1:36 pm

    Jenni.......

    ReplyDelete
  5. Anonymous1:40 pm

    miksei susta ollu yhtään kuvaa :-( ja yhdyn tohon anoon, ihan älyttömän kaunis toi vikan kuvan oikeenpuoleinen!! onks seki sibiksessä?

    ReplyDelete
  6. ANONYMOUS
    no jennipä hyvinkin.

    ANONYMOUS
    koska musta oli tasan 3 kuvaa koko illalta (ja yhteensä koko illalta oli n. 8 kuvaa :-D) ja niistä kaks on heilahtaneita ja yhessä näytän siltä, että oon just tukehtumassa nauruun :--D ja joo on luna sibiksessä :-)

    ReplyDelete
  7. Hi!!
    I really like your blog.
    I follow you :D !!
    ... maybe if you want, you could visit my blog too and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapitalblog.com

    ReplyDelete
  8. GABY DE MODACAPITAL
    thank you! :--)

    ReplyDelete