today's outfit

IMG_0547asuuuuu
 Farkut - Cubus, Cheap Mondayn toppi - Weekday, Neuletakki - H&M, Melodican kangaskassi - Carlings, 
 Tuubihuivi - Carlings 

No siinä teille asukuvaa pitkästä aikaa :---D Mua alko ärsyttää ku en oo saanu koulujen alun jälkeen yhtään asua ikuistettua ni päätin virittää taas noi mun hienot itselaukasin viritelmät... Tosi laadukasta ja hyvin onnistu ilmeetki ku ryydytti niin paljon... No mut ainaki siinä näkyy ehkä noi vaatteet ees. Jalassa vielä mustat vanssit ja sit nahkatakki.

Tänään olin tosiaan kymmeneltä aamulla pirteenä kuvistunnilla käymässä meiän kurssitöitä läpi. Sieltä lähettiin sitten pienellä porukalla seikkailemaan keskustaan ku Onnilla ja Ainolla oli nälkä ja meillä oli liikaa aikaa kamistreenien alkuun... Sit kävin myös opistolla soittamassa viulua niin rumasti, että kuulosti ku joku ois tappanu kissaa. No ei se oo aina niin justiinsa... Miss those times ku olin oikeesti ihan jäätävän hyvä. Kyl se harjottelu ilmeisesti teki sillon tehtävänsä.

Huomenna enkun koe ja en ole lukenut oikeestaan ollenkaan, koska päätin pistää kunnialla läskiks ekan koeviikon ekan kokeen. Ylihuomenna on tosin pitkän saksan koe, joka menee varmaan yhtä tyylikkäästi läskiks, mutta ei murehdita sitä vielä.

Ps. Voisin ehkä värjätä taas hiukset, kun toi tyvikasvu on niin hurmaawa.

14 comments:

  1. Mä oon niin rakastunu tohon kangaskassiin.. pakko vissii käydä hakee samanlainen!

    ReplyDelete
  2. Sulla on aina toi sama toppi kaikissa kuvissa päällä. Arvasin jo kun näin tän postauksen otsikon että päälläsi on toi paita. Ei sillä että toi on hieno.

    ReplyDelete
  3. EMILIA
    toi on ihana, suosittelen! :--D

    JULIA
    suurin osa noista kuvista mitä tääl nyt on näkyny on kahtena päivänä otettu joten siksi samat vaatteet :---D eli mulla ei todellakaan oo toi joka päivä päällä, vaikka noista kuvista sellasen käsityksen oiski saanu...

    ROOSA
    kiitos! :---)

    ReplyDelete
  4. täällä yks jolla kans huomenna enkun koe... lukeminen vaihtu iltakahvitteluun ja kuvaamiseen hillittömässä syysmyrskyssä UPS :--) ja tolla kurssilla on vielä hirveesti ulkoo opeteltavaa että saapa nähä miten menee... :-D

    ReplyDelete
  5. Samppeli9:59 pm

    Noi farkut <3 huomenna suuntaan astetta isompaan kaupunkiin shoppailemaan ihan koeviikon päättymiset kunniaks, vois katella tollasia! :--) ja toi kassi on kans nam!

    ReplyDelete
  6. oii kiva asu<3 Maria se on totta... jos harjottelee soitto kuulostaa hienolt. jos ei.. nooo se kuulostaa kissan tappamiselt.. Mä en oo treenannu ja mul on esn viikol 3/3 tutkinto.. hyvin menee :D

    ReplyDelete
  7. oi ihana asu ! :-) noi housut on älyttömän kivat.

    ReplyDelete
  8. SARA
    heheh kuulostaa tutulta! :---D mä vaikka siivoon mielummin ku luen kokeisiin. ja mä inhoon siivoomista yli kaiken...

    SAMPPELI
    hihi noi on kyl niin kivat!! :--)

    PAULA
    kiitti! :--) ja hahah niinpäniin! voi vitsi hei onnee ihan sikana siihen!! toivottavasti menee hyvin :--) (älä jännitä liikaa, mä olin kankee ku seiväs ja sen kyl kuuli sit soitosta)

    LAURA
    hihi kiitti! :---)

    ReplyDelete
  9. no maria mul kävi nyt nii et mul siirtyy se viel pidemmälle syksyyn.. yhyy..

    ReplyDelete
  10. Anonymous9:01 am

    kiva asu mutta mitkä noi sun hiukset on? tai siis minkä väriset ne on olevinaan? :D mun mielestä sulle sopi tosi hyvin ne ruskeet, tai sit blondit tosi hyvin :D noista tulee sellanen kulahtanut viinimarjan väri mieleen:D

    ReplyDelete
  11. PAULA
    eikä! :--( ihan tyhmää. mullaki siirty se sillon ja en jaksanu enää harjotella niit biisejä ku olin jauhanu niit niin kauan.

    ANONYMOUS
    no voi jumalauta :-------D missä välissä mä oon väittäny, että nää hiukset on mun mielestä kivat? montako kertaa se pitää vielä ilmottaa että mä inhoon näitä...
    ps. ostin tänään hiusvärin, jos parantaa mieltäsi eikä tarvi enää kärsiä mun kulahtaneen viinimarjan värisistä hiuksista :))))

    ReplyDelete
  12. voi miten mä rakastan tätä asua! tykkään ihan älyttömästi! :)

    ReplyDelete
  13. MILLA
    voi kiitos! :---)

    ReplyDelete