...

IMG_0531IMG_7553IMG_8113IMG_0510IMG_8248IMG_7241

Taas perjantai. Tää vuos on ohi ennen ku mä huomaankaan... Eka jakso loppuu ihan kohta, vielä edessä maanantai ja tiistaista eteenpäin sitten se paljon puhuttu koeviikko, joka tulee menemään niin huonosti... Mutta en jaksa rasittaa teitä mun motivaatio-ongelmillani nyt enempää kun saatte sitten kuunnella niitä kuitenki taas kohta ihan kylliksenne.

Eilen oli suoraan sanottuna huono päivä. Itketti vaan koko ajan ja meinasin kuolla väsymykseen, vaikka oli kahentoista aamu. Kaikki vaan meni pieleen ja ärsytti niin paljon. Tänään on kyllä ollu vielä hyvinkin samanlaiset fiilikset, mutta sain sentään pidettyä itteni kasassa koulupäivän ajan. Mä en jaksa enää ees taivastella sitä, että oon taas kotona perjantain. Mulla on niin epäonnistunu ja paska fiilis, että en varmaan ois kauheen hurmaavaa seuraa just nyt.

Kuuntelen yhtä kamisbiisiä Spotifysta ja rakastuin Rajattomaan uudelleen. Tykkäsin siitä ihan hirmusesti joskus 10-13-vuotiaana, mutta sitten se vähän jäi. Nyt oon ihan myyty

Teitä on ihan hirveen paljon. 400 meni Bloggerin kautta rikki ja mua hymyilyttää edes vähän. Kiitos :-)

13 comments:

  1. Anonymous7:48 pm

    onko jotain tapahtunu? :( voi pieni <3

    ReplyDelete
  2. voiku kivoi kuvia varsinki toi tokavika on söpö!! ja hei tsemppii mitä ikin onki meneillää :-)!

    ReplyDelete
  3. täällä yks toinen jolla on menny viimepäivät ihan päin seiniä.. Mut toivottavasti selviit kaikest stressits mitä sul varmastikki on. :)

    ReplyDelete
  4. ANONYMOUS
    no on ja ei ole, riippuu vähän miltä kantilta asiaa kattoo... mutta en aio jakaa tätä nyt täällä vaikka mä muuten täällä aika paljon kaikkea kerronki. mutta kiitos ♥

    ELLIII
    voi kiitos! :---)

    PAULA
    eikä, koita hei säkin jaksaa! :-( kyllä se siitä taas!

    ReplyDelete
  5. miten sä oot tehny ton bannerin? :-) tää sun blogi on upee!

    ReplyDelete
  6. Anonymous10:39 am

    voi että, toi tunne on ehkä maailman kamalin D-: mut tsemiä sulle, oot ihana! ♥

    ReplyDelete
  7. VERA
    en vastaa ulkoasuun liittyviin kysymyksiin. ja kiitos! :-)

    ANONYMOUS
    no niin on :--( kiitos! ♥

    ReplyDelete
  8. Samppeli6:29 pm

    Voi sua *rutistaa*! Kiva kuitenkin että jaksat postata meille kuulumisia ja kuvia, eka kuva on huippunätti :--)

    ReplyDelete
  9. Anonymous12:52 am

    ekas kuvas näyttää ihan ku sul ois tollanen lyhyt tukka??? on kiva lukee sun juttuja:)

    ReplyDelete
  10. SAMPPELI
    kiitos! :--) kyllä mä jaksan, koska mä tykkään kirjottaa :-D

    ANONYMOUS
    kato tarkemmin siihen vasemmalle puolelle ni huomaat, ettei ole :--D kiitos :-)

    ReplyDelete
  11. Haastoin sut tälläiseen: http://rosalias-inspirations.blogspot.com/2011/09/haaste.html

    Tekaise jos aikaa ja halua riittää :--)

    ReplyDelete
  12. Koitappa jaksella ;)!

    ReplyDelete
  13. ROOSA
    kiitos! :--) mä oon niin huono tekee tommosia haasteita ni jätän suosiolla väliin...

    IITA
    no pakko kai se on... :-D

    ReplyDelete