The Wombats - 1996

IMG_0446IMG_0463IMG_0461IMG_0456IMG_0470IMG_0471

Tosi tärkeitä kuvia siinä teille! Mulla on ollu ihan hirmu kiva viikko eikä ajatuksia tai aikaa oo riittäny blogille ollenkaan, mutta kyllä mä vielä elossa olen. Mutta voisin nyt kertoa sit vaikka mitä on tapahtunu ku ei mulla muutakaan ihmeellistä asiaa ole :-D

Maanantai ja tiistai meni vähän unessa ku olin ihan tukossa ja niin kipee, ettei oikeen elämä maistunu miltään. Tuntu, et mun aivot ois korvattu limalla :---D Ihanaa, tiedän. Keskiviikkona lähettiin sitten Jennin kanssa messuun, mikä mua vaivaa!? No okei, Jippu laulo siellä. Mut silti.

Eilen sitte oli The Wombatsin keikka vihdoinki! Rakas puolisoni Sandra oli kanssani jorailemassa, hihi! Ja tuttujakin tuli sitten vastaan sattumalta muutamia. Mut vompatit veti ihan loistavan keikan ja settilista oli täydellinen! Kaikki lempibiisit vaan peräperää!

Sitten tähän viikkoon on kuulunu tupakkamerkin ja -värin vaihtaminen. En mä oo täällä silleen julkisesti tainnu kertoakaan vielä, että romahdin heti lukion alettua polttamaan taas kerran säännöllisesti... Nyt sentään sit sinistä eikä punasta ni lohduttaudun sillä, etten tapa keuhkojani ihan niin voimallisesti... Hyvä selitys joo. Vois lopettaa, mutta ei mulla oo tahdonvoimaa tarpeeks.

Koeviikko alkaa liian pian ja mun pitäis tehä lukusuunnitelma ja alottaa sit sen noudattaminen. En vaan saa aikaseks millään ja tekis mieli keskeyttää nyt kaikki kurssit ni ei joutuis toteamaan sitä, ettei niistä kokeista enää tuukaan automaattisesti ysiä ja kymppiä...

Tänään ois ollu Terviksessä jotain epämäärästä synttärien juhlimista, mutta mä tosiaan olen edelleen kipeenä ni ei tuolla arktisen kylmässä ulkoilmassa istuminen innosta. Taidan viettää kotiperjantain, TAAS.

Ps. Ihastuttaa.

15 comments:

  1. haha just spöpolijä ihastuja :-D

    ReplyDelete
  2. joojoo :-D siis söpöilijä

    ReplyDelete
  3. Anonymous7:52 pm

    kannattais lopettaa tosiaan polttaminen nyt heti, mutta en mäkään pysty ni en kritisoi :D ja ihania kuvia ja OI KUN OOT SÖPÖ KUN OOT IHASTUNU <3 hihii!

    ReplyDelete
  4. kirjotat niiin ihanasti =)

    ReplyDelete
  5. eeeiiii sä olit tuol keikal :::(( olisin niin ite halunnu muttaku en päässy. oliks silti hyvä keikka? (:

    ReplyDelete
  6. IIDA
    hahah joo'o :-----DD

    ANONYMOUS
    totta... mut tahdonvoima = 0, joten... :-D ja hehehe kiitti! :-)

    EMILIA
    kiitos! :---)

    NIINA
    no höh :-( ja tossahan se postauksessaki lukee: "Mut vompatit veti ihan loistavan keikan ja settilista oli täydellinen! Kaikki lempibiisit vaan peräperää!"

    ReplyDelete
  7. aaww mä muistan sen tunteen viel kun olin iha ihastunu mun kultaa. Se tunne on tosi ihana<3

    ja hei kotiperjantai on iha jees. Mäki vietän kotiperjantaita suunilleen joka perjantai :))

    ReplyDelete
  8. aa mäki olin kuuntelee wombatsii :))) sain niiden nimmaritki (:

    ReplyDelete
  9. Mun on pakko kysyy että miten pystyy tekeen tollasseen otsikon että on tommonen kuva niis, tai tollane ? :-)

    ReplyDelete
  10. PAULA
    onhan tää, ainaki välillä :---) joskus taas tosi vituttavaa, mut nyt just ihanaa ni en valita! :-D

    SIIRI
    jeejee :---) oli kyl loistava keikka!

    PAULA
    mä oon ottanu sellasen periaatteen, että en vastaa enää ollenkaan ulkoasuun liittyviin kysymyksiin ku niitä tulee niin paljon... sori :-( mutta koita googlettaa, sieltä mäkin taisin sen löytää joskus :-)

    ReplyDelete
  11. Anonymous1:26 pm

    hyihyi maria ei saa polttaa! :DD no ei, poltan iteki ni paha sanoo... mitä poltit ennen? :)

    ReplyDelete
  12. ANONYMOUS
    no eipä sais joo, mutta... :---D poltin ennen lämän punasta, että ehkä ihan hyvä vaihdos :-D

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Anonymous5:57 pm

    miten oikei hankit röökiä ja juomat ku näytät noin nuorelta?

    ReplyDelete
  15. ANONYMOUS
    no mulla on isoveli, täysi-ikäisiä kavereita ja kavereita, joilla on paperit. musta tuntuu, että saa olla aika nobody jos ei 16-vuotiaana tunne ketään, joka hakis :--D

    ReplyDelete