tisdag

IMG_0329IMG_0349

Mä haluan mun inspiraation muuhunki kun kirjottamiseen takaisin. Nyt nää postaukset on siis just tällasia miljoona riviä tekstiä ja kaks kuvaa, koska kamera ei kulje missään mukana ja oma naamakin on ruma just nyt (aina).

Mä oon tosi väsyny ja opiskelu ei jaksais kiinnostaa, mutta tein silti just kaikki huomisen läksyt. Kohta voisin mennä nukkumaan, koska huomenna on pääsykoe kuoroon ja mä haluan päästä sinne! Ja mulla on epävarma olo siitä. Sekä musta itestäni, koska tuntuu, etten mä riitä. Herra x ei kiinnitä muhun huomiota, lähinnä moikkaa jos sitäkään. Se saa mut itkemään, vaikka sillä ei oo harmainta aavistustakaan siitä.

Inhoan mun tapaa kirjottaa. Kuulostan ihan hirmu surulliselta, vaikka en mä edes ole. Mä olen edelleenkin onnellinen, ainakin suurimman osan ajasta.

Mä en osaa enää pukea kaikkea sanoiksi ja se pelottaa mua vähän. Aika säälittävää ihan näin suoraan sanottuna.


Boy & Bear - Part Time Believer

12 comments:

  1. toistan itseäni ja sanon et sun postauksia on ihana lukea! :-D normaalisti paljon tekstiä+vähän kuvia on ärsyttävää, mut sun teksti ei oo sitä "söin, lähin ulos, mentii sinne, mentii tonne" vaan sul on oikeesti mielenkiintost sisältöö sellast mitä sä aattelet ! :)
    herra x on hölmö jos ei kiinnitä suhun huomiota ! ;D
    oot aiiiivan ihana, jatka samaan malliin :)

    ReplyDelete
  2. liian ihana pipo


    julia-angelika.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. mul on aivan samat fiilikset kun sulla...

    ReplyDelete
  4. ihan näin btw, paljonko toi ponkesin pipo maksaa? :D

    ReplyDelete
  5. kiva kun on joku tollane jolle puhuu:)

    ReplyDelete
  6. Samppeli4:18 pm

    Herra x vois tarkistaa näkönsä. Kiva kuitenkin kun jaksat muistaa lukijoita postauksilla, en mä tän kummempaa vaadikkaa :--D

    ReplyDelete
  7. SARA
    voi kiitos! ite oot ihana :---)

    JULIA
    hehee onhan toi! :-)

    HEBSUU
    otan osaa... :-(

    PETRA
    oisko toi 20€? en oo ihan varma ku ostin sen alennuksesta sillon joskus viime keväänä :-)

    SANNI
    mm, totta! :-)

    SAMPPELI
    mulla on pieni epäilys, että herra x saattaa seurustella......... mutta joo, kiitän! :--)

    ReplyDelete
  8. Mä tiiän et oot varmasti tottunu jo lukemaan niitä kommentteja et sun potauksii on ihana lukee mut se on vaa totta. Ja mä niin tiiän sen tunteen jos haluu huomiota joltain tietyltä henkilöltä eikä se ees kunnol huomaa sua.. Se on kauheeta :(

    ReplyDelete
  9. äläs nyt, olet söpö!

    ReplyDelete
  10. PAULA
    en koskaan saa tarpeekseni kehuista, ne piristää aina! ;-) joten ei haittaa vaikka sitä hokis joka postaukseen :---D ja joo'o, se tosiaan on kauheeta... :-(

    TANJA
    no äh, en kyllä oo :--D mutta kiitos! :-)

    ReplyDelete
  11. Anonymous2:23 pm

    Liittyy taas niiiin paljon asiaan mutta jos viittisit muutamaan kysymykseen vastaa ? (--:

    eli 1. Ooksä sellane viuluvirtuoosi (eksä viuluu soittanuki ?) tai tosi hyvä siinä ? Ooks suorittanu viulun soitossa 3/3 jos ymmärrät mitä meinaan ? (:
    2. millaset oli sibiksen pääsykokeet ? tai siis et mistä sai plussapisteitä, miten se pisteytys meni, millanen oli pääsykoe, oliko keskiarvolla suuri paino asiassa, pitääkö olla musiikillisesti nero jos meinaa sinne ? :---D

    kiitti kauheesti jos vastaisit, ku oon miettiny sibikseen pyrkimistä mut kaikki käytännöt ja pääsykokeet ymsyms pelottaa nii voisitko vähä valottaa ? (:

    ReplyDelete
  12. ANONYMOUS
    1. no miten määrittelet virtuoosin? :--D siis oon suorittanu 3/3:sen 12-vuotiaana ja sen jälkeen oon keskittyny lähinnä soittamiseen soittamisen ilosta enkä tutkintojen suorittamiseen. nykyään ku soitan vaan kaikkee muuta ku klasaria ni en ees pysty mitään tutkintoja suorittaa.
    2. no siellä pääsykokeessa pitää soittaa joku biisi (siis jos ei oo pelkkä laulaja) ja sit laulaa pakollinen laulu, josta kerrotaan sit pääsykoe kutsussa. sit siellä on primavista ja improvisointi sekä lyhyt haastattelu. ja siis plussaa saa ihan kaikesta musataustasta, aktiivisuudesta, hyvästä asenteesta yms. perus jutuista. ja siis keskiarvosta on mahdollisuus saada 10 pistettä ja pääsykokeesta myös, eli korkeintaan 20 pistettä on mahollista saada. meillä tais pisteraja olla tänä vuonna jotain 15,54 ja ite sain 17, eli siis se tulee suoraan siitä ku ne pisteet laskee yhteen :-) ja ei tarvi olla nero, mutta kyllä jotain pitää osata, etenki jos on huono keskiarvo.

    mut joo, jos yhtään kiinnostaa ni suosittelen pyrkimään! :--) ei siinä ainakaan mitään menetä!

    ReplyDelete