minä

IMG_9959

minä elän Helsingissä, vailla sen suurempaa päämäärää, tuhlaten, laiskotellen, yli varojeni

minulla on maailman paras isoveli, ysin keskiarvo, suuret odotukset tulevalle kouluvuodelle, sokeririippuvuus, liian suuria haaveita, tavallista pidemmät kynnet

minä toivon spontaaneja päätöksiä, uskallusta elää täysillä, uusia ihmisiä ympärille, kestävää parisuhdetta, onnea

minä en ole luovuttaja, urheilullinen, taikauskoinen, tyytyväinen moniin asioihin

minua ärsyttää liikuntatunnit, loputon samasta asiasta jauhaminen (itsehän en syyllisty tähän ikinä), tavallisuuteni, facebook, mutkikkaat ihmissuhteet, ikävä

IMG_9987

minä osaan hymyillä typerän näköisesti väärissä paikoissa väärällä hetkellä, olla ilkeä, valittaa ja marmattaa turhista asioista, nauraa kovaa, soittaa viululla bluegrassia, irkkua ja kaikkea muuta siistiä

minä arvostan ihmisiä joilla on omat mielipiteet, aamukahvia, äitiäni

minä shoppailen luultavasti liikaa mutta en silti tarpeeksi

minua naurattaa kaikki huonot jutut, väärissä paikoissa, kaikki sellainen joka ei naurata muita, samat asiat kuin äitiäni

minä pelkään pimeää, liian kapeita katuja, takaa kuuluvia askeleita, seinille ilmestyviä varjoja, vähän kaikkea

IMG_9825

14 comments:

  1. Anonymous12:05 am

    tää oli jotenki tosi ihana postaus. melkein yhtä ihana kuin sinä <3 voi kunpa tuntisin sut ihan irl!

    ReplyDelete
  2. haha muaki ärsyttää liikuntatunnit, ne on vaan nii turhia :D

    ReplyDelete
  3. ANONYMOUS
    no kiitos! :--) ♥ ja äh en mä oikeesti ole niin erityinen :-D mä oon maailman tavallisin.

    NORA
    totta! :---D

    ReplyDelete
  4. voi vitsi oli kyl ihana postaus<3

    ReplyDelete
  5. ihana♥ olipas tosi samanlaisia faktoja ku mulla! :-)

    ReplyDelete
  6. Anonymous12:45 pm

    olet ihana tyttö! ja sun pelot on niin sympaattisia jotenkin. tuli paha mieli sun puolesta että pelkäät tuommoisia, koska tulee sellanen olo että noihin kaikkiin liittyy jotain ikävää :( ja toi viimenen oli kaikkein kamalin, voi pieni :(

    ReplyDelete
  7. Anonymous1:02 pm

    onko sulla ysin keskiarvo!? oho :D siis ei sillä ettet vaikuttais fiksulta, mutta ajattelin ettet kauheesti lukis kokeisiin tms ku oot niin tommonen et juhlit yms :D

    ReplyDelete
  8. oi onpa ihania kuvia ja muutenkin ihana postaus ! (-:
    taidan jäädä seuraileen sun blogia, vaikuttaa sen verran kivalta. :-)

    ReplyDelete
  9. MARIA
    kiitos ♥ ja hih, taidetaan olla kaimoja sitte muutenki ku vaan nimen puolesta! :--)

    ANONYMOUS
    itse olet ihana! ja kyllä ainakin osaan noista tosiaan liittyy... ja mä olen pelkuri, pelkään välillä jopa itteäni... :---D mutta kiitos ♥

    ANONYMOUS
    hahah joo on :---D ja en mä luekaan, oikeesti. tai luen vähän, mutta siis oikeesti tosi vähän. oon ihan hyvä koulussa ilman että teen mitään ja olin pienempänä kauhee hikke ni ehkä se vaikuttaa et on hyvät pohjatiedot tms :--D

    LAURA
    voi kiitti!! sun blogi on ihana :-)

    ReplyDelete
  10. haha, check this out! :D plus huomasin että oon tehny tällasen joskus kaks vuotta sitten??? kertaakaan en oo varmaan sen jälkeen kirjautunu :D

    ReplyDelete
  11. AINO
    nonni!! :---D

    ReplyDelete
  12. apua samaistuin (vai miten se kirjotetaa) tosi moneen asiaa ! :--)) kiva postaus !

    ReplyDelete
  13. ANNA
    kirjotetaan just tolleen. ja kiitos! :---)

    ReplyDelete