hey you

IMG_0139IMG_9908IMG_9876IMG_9808

Mun pää on täynnä kaikkea ihmeellistä. Mä pääsin kamiksen pääsykokeen 2. vaiheeseen ja se on tiistaina. Nyt päässä soi sellanen naurettava O'boy kaakaojauhe-laulu, joka mun pitää siellä Markuksen ja kahen muun kanssa laulaa. Nyt pelottaa ehkä vieläkin enemmän kun 1. vaiheessa...

Mun viikonloppu on kulunut lähinnä laulaen, tekstaten, ja nukkuen. Mummolla oli kivaa ja puhuttiin kauheasti kaikkea. Sain myös rahaa ja nyt tunnen itseni rikkaaksi, en tosin tiedä kauan tää rikkaus jatkuu, koska haluan liikaa kaikkea. Toisaalta mun rahat kuluu just nyt erittäin tyhmästi, mutta en jaksa välittää. Kerrankos sitä vaan eletään!

Mua hämmentää kovasti. Herra x on kovin ristiriitainen ja mun pitäis unohtaa koko juttu, mutta mä en ole fiksu niin enpä taida unohtaa :-D Lisäksi kerron itsestäni liian helposti liian henkilökohtaisia asioita ihmisille. En sitten tiedä, onko se nyt edes huono juttu just tässä tilanteessa, mutta joskus ainakin on. Nyt se on ehkä enemmänkin helpottavaa.

Mulla on ikävä mun isää pitkästä aikaa. Se lähtee kuulemma Liettuaan kohta, aina se on jossain.

11 comments:

  1. tää sun blogis on hirmu kiva ja tätä on ihana lukee!(: kirjotat jotenki aidosti,en osaa selittää... mut silti,oon lukenu tätä nyt jonku aikaa ja tykkään kovasti !(:

    ReplyDelete
  2. ihan oikeesti (mä taidan mielistellä sua joka postauksessa....) nyt viimeistään mä samaistun suhun NIIN paljon ja tunnut wooaah niin täydelliseltä persoonalta! :-D
    älä ikinä lopeta olemasta ihana.

    ReplyDelete
  3. IIDA
    voi kiitos hirmusesti! :---)

    SARA
    ihan oikeesti, apua! miks mulla on noin ihania lukijoita?! kiitos! ♥ ja yritän olla lopettamatta olemasta ihana (hieman vaikeasti muotoiltu lause?) :-D

    ReplyDelete
  4. Mähä sanoin et ne pääsykokeet meni hyvin! :-D ois vaa kannattanu uskoo. Ja heei onnee iha sikan sinne toiseen osaan! :)

    Kaikki on musta ei fiksuja tollasissa herra x tilanteissa. Mäki oon ollu tuhat kertaa ei fiksu.. Ja lisäks.. Tunteilleen ei vaa voi mitää..

    ReplyDelete
  5. mä pystyn samaistumaan suhun tosi helposti :o outoa.

    oot melkeen ainoa tuntematon bloggaaja jonka kirjotuksia jaksan OIKEESTI lukea..:D

    ReplyDelete
  6. PAULA
    en mä ikinä usko... :---D ja kiitti! :-)
    ja sähän sen sanoit, tunteilleen ei vaan voi mitään...

    HEBSUU
    äh, ootte hirmu ihania! oikeesti en ansaitse tollasia lukijoita :-D kiitos!

    ReplyDelete
  7. Samppeli5:47 pm

    Oot niin ihana samaistuttava! :) mäki avaudun kaikille liian helposti ja saan huomaa myöhemmin ettei olis kannattanu.. Se neule olis ollu tänää hyvä, mulla oli yli 38 kuumetta koulussa. Onneks isoveljen kaveri pelasti mut ja heitti autol kotia :33

    ReplyDelete
  8. ihana blogi ja mahtavia kuvia, sun kirjoittamistapa on myös tosi selkeä! ryhdyin lukijaks :)

    ReplyDelete
  9. SAMPPELI
    voi sua raukkaa :---( onneks kuitenki sait kyydin kotia! mutta koita nyt parantua! :-)

    ELLAU
    voi kiitti! :---)

    ReplyDelete
  10. Hienoja kuviasulla! :)

    http://lotta-lookforhappiness.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. LOTTA
    kiitos! :--)

    ReplyDelete