grani hoodz

IMG_0241IMG_0237IMG_0233

Kotona taas! Nyt mulla on vihdoinki valkoset seinät eikä enää edellisten asukkaiden jäljiltä jäänyttä maailman ruminta tapettia.

En oikeen ehtiny postailemaan, tai enemmänki ei ollu mitään postattavaa :-D Tiistai meni tosiaan faijalla ensimmäistä kertaa n. vuoteen. Eiku olin mä siellä talvella yhen yön. Mutta kuitenki. Oli aika hazard ja meni hermot muutamaan otteeseen, mutta päällisin puolin ihan onnistunu reissu.

Keskiviikkona siirryin sitte vaimolle, joka esiintyy kuvissakin. Hengailtiin partiolaisten kanssa nistiluolassa, 666!!! Joo ainaki melkeen :-D Mutta hauskaa oli ja mentiin niille kuuden jälkeen aamulla. Nukuttiin sitten puol seittemästä puol neljään, hehez :-D

Torstaina menin sit vielä Jennalle. Katottiin Pitkä kuuma kesä ja jauhettiin syvällisiä viiteen asti. Arvatkaa, että väsyttääkö mua nyt? No kyllä... Taidan mennä nukkumaan ihan kohta.

8 comments:

  1. Anonymous11:12 pm

    oi shisha! tuli muuten mieleen, että poltatko/juotko sä? :)

    ReplyDelete
  2. apua pikkasen hienoja kuvia !

    oot kyllä kehittyny kuvaamisessa ihan muksasti blogin alkuajoista :---)

    ReplyDelete
  3. ANONYMOUS
    hehee niinpänii! :-D ja poltin viime kesän loppuun asti jonku n. kaks vuotta säännöllisesti ja siitä eteenpäin sit epäsäännöllisesti. ja kyllä mä joo juon :-)

    SONJA
    voi kiitti! :---) ja heheh, oonhan mä joo :-D

    ReplyDelete
  4. Ai suaki väsyttää..? Hyvä tietää etten oo ainut, ku ite tuli valvottuu justiinsa koko yö :-D

    ReplyDelete
  5. Anonymous12:55 pm

    saanko kysyä, että miksi et oo ollu sun faijalla? tai siis onks teiän väleissä jotain häikkää tms? :(

    ReplyDelete
  6. PAULA
    hahah, mäpäs nukuinki just 14h :---D mutta väsyttää kyllä edelleen...

    ANONYMOUS
    no saahan tuota joo kysyä. siis joo, meillä ei oikeestaan mitään välejä ollukaan jossain vaiheessa ku ollaan tosi erilaisia ihmisiä ja mä en hyväksy sen periaatteita ja se ei hyväksy mua ja blaablaablaa. nyt tullaan ihan hyvin toimeen, mut jos joudutaan viettää liian pitkiä aikoja samassa paikassa ni siitä ei tuu yksinkertasesti mitään...

    ReplyDelete
  7. Anonymous8:57 pm

    partiolaiset vaa on kaikist siisteimpii tyyppei :--)

    ReplyDelete
  8. ANONYMOUS
    riippuu vähän partiolaisesta :---D mutta noi oli kyl!

    ReplyDelete