:-----D

IMG_0312IMG_0310IMG_0303

No words needed? :------------------------D Just ku pääsin mainitsemasta, että säästyin eilen kasvomaalauksilta....

Joo että semmonen päivä. Arvostan suuresti Kallen logiikkaa kirjottaa peilikirjotuksella mun otsaan, että voin sitten itse peilistä katsoa niin, että nään sen oikein päin. Ja joo, oon nykyään sit virallisesti Pikkumake, ihan mahtavaa. Yllätyin kuitenki positiivisesti ku tajusin, että ainakaan toi otsan teksti ei oo permanenttitussia niinku mulle uhkailtiin.

Tänään alko siis normaalit oppitunnit. Kaikki muu on puuduttavaa, mut ussa! Ei apua, ussan maikka on mun suurin rakkaus tästä päivästä ikuisuuteen Sitä parempaa maikkaa ei oikeesti oo olemassa! Oih. Ja tosiaan, mä en ole millään tavalla ollu ennen kiinnostunu ussasta, mutta nyt oon :-D

Hei terkut sulle, joka ilmotit lukevas mun blogia! Sori se totaali-jäätäminen, menin vaan ihan lukkoon jotenki :-D

Huomenna retkelle Tervikseen tutoreiden ohjauksessa. Mä oon nyt ehdottomasti sitä mieltä, että oon täysin oikeessa paikassa. Ai että! Sibis =

6 comments:

  1. Anonymous5:37 pm

    anteeks millasessa koulussa sä oot??? :D siis ei mun tietääkseni missään muualla tehä tollasta!

    ReplyDelete
  2. Anonymous6:48 pm

    söpö :DDDDDDDDD

    ReplyDelete
  3. Tää vuos on pahin! Viime vuoden abit ei ollu lähellekää noi ilkeitä ku nyt noi :D et onnee vaan oikeesti! Ja nyyskä onkin ehkä sympaattisin ihminen ikinä!<3

    ReplyDelete
  4. ANONYMOUS
    hahahah mietin sitä täs just iteki :-----D ei vaa, mä oon parhaassa koulussa ♥ ja en tiiä, ei varmaan kovin monessa joo oo :-D

    ANONYMOUS
    oi kyllä! :----D

    LIISA
    joo tällasta oon kans kuullu :---D kävi hyvä tuuri... ja nyyskä = ♥

    ReplyDelete
  5. Anonymous9:08 pm

    Hei kauheen härskii ku ei ees sillee tunneta mut pyysin sua nyt facessa kaverikskin haha, ku varmaan tutustutaan joskus myöhemmin :)
    t. Anna eli se lukija :)

    ReplyDelete
  6. ANNA
    ei se mitään! ja hei sori vielä, et olin niin jäätävä kun vaan olla ja voi :--D tuu jatkossakin juttelee! :-)

    ReplyDelete