väsyttää

IMG_9649IMG_9657

Eilen oli tosiaan ihana päivä. Hengailtiin Markuksen kanssa stadissa ja nähtiin sattumalta yks ihminen, joka pistää mun pään sekasin. Juurikin samainen herra x, josta mainitsin muutama postaus takaperin. Käytiin myös ostamassa mulle noi Enjoyn maailman siisteimmät renkaat Sit käytiin tsekkaamassa se uusin Potter, koska alko sataa ja ei jaksettu mennä sisälle istumaan. Pakko sanoa, että mä ihan jopa tykkäsin siitä. Eihän se mitään ollu kirjaan verrattuna tietenkään, mutta ihan hyvä silti.

Käytiin sit vielä illemmalla skedeemässä Ogelissa. Sen jälkeen mentiin vetää pitsaa naamaan, koska Markukselle tuli nälkä ja yhtäkkiä alko sataa ihan kaatamalla. Juostiin sitte kaatosateessa kotiin ja mä olin niin märkä, että sain kaataa kengistä vettä pois, ihanaa :---D

Tänään mä en ole tehnyt yhtään mitään. Väsyttää ja ryydyttää kaikilla tavoilla ja mä vaan dataan. Muokkailin hetken vanhojen postauksien kuvia isommiksi, mutta meni hermot siihenki. Aloin kirjottaa pitkästä aikaa jotain kunnollista ja nyt luen mun kaikkia vanhoja novelleja ja itkettää. Huomenna alkaa viimenen työviikko, joka tulee olemaan yhtä helvettiä. Kuunvaihde, eli mun työvuorot on joka päivä n. 6:30-15:00. Ku nyt on ollu 13:30 tai korkeintaan 14:20. Ja mitä luultavimmin en pääse sieltä vielä kolmeltakaan pois, vaan joudun tekemään ylitöitä.

Ens viikosta tulee kuitenki muuten varmaan ihan kiva, koska äiti lähtee YLE:n saareen ja jättää mut ja Markuksen Annan vastuulle :-D Aluks Markuksen piti vahtia mua, mutta sit äiti päätti, että ei se käykään ja kutsu Annan pitää meille seuraa. En valita, koska se on maailman paras 31-vuotias täti

Nyt mä varmaan jatkan tätä armotonta datausputkea ja meen aikasin nukkumaan. Valvoin nimittäin viiteen ja heräsin tänään kymmeneltä, joten vähän on huono olo.

Ps. Kyllä, mua itteänikin vituttaa tää nykyinen taso. Voisin jättää kokonaan postaamatta ehkä, mutta mun tekee mieli kirjottaa jotain, vaikka sit valittaa. Mutta mä kiitän silti siitä, että teitä on jo yli 250 Bloggerin kautta En tajua, miten te jaksatte mua...

25 comments:

  1. Anonymous6:51 pm

    voi maria! sun blogis on ihan huippu ja et esitä mitää muuta ku oot. Sun teksteihin on helppo samastua ja niitä on kiva lukea. Aina ootan sun postauksia ihan innolla ja luen ne aina vikana. Tee useemmi semmosii pitempii postauksii 8) mut ei mulla muuta ku että oot iha LOISTAVA <3 ja ois kiva tuntee sut paremmin oisit varmaa iha loisto kaveri! :-)

    ReplyDelete
  2. Anonymous7:02 pm

    OOT IHANA ! ♥ tuntuu et kirjottaisit suoraan sydämestäs! :-) muute, voisiksä neuvoo et miten otsikon + kommenttiboksilinkin saa keskelle sivua ? :-) oot ihana jos jaksaisit auttaa mua, ku oon vähän tollo tämmösissä HTML-koodi asioissa .. :-D

    ReplyDelete
  3. ANONYMOUS
    voi kiitos! :--) piristit ihan hirmusesti ♥

    ANONYMOUS
    kiitos sullekin! ♥
    kommenttiboksin keskittäminen:
    paina siellä html-koodin muokkauskohdassa ctrl+f niin saat sellasen hakupalkin sinne ylös. kirjota sinne: post-outer
    sitten lisäät sen post-outer kohdan loppuun siellä koodissa
    text-align:center;
    siis niinku uudelle riville.

    otsikon keskittäminen:
    kirjota siihen samaan hakupalkkiin: h3.post-title
    sitten lisäät sen perään ton saman
    text-align:center;

    ReplyDelete
  4. Musta on just kiva lukee sun postauksia. :) muute mä en tienny et sä dekkaat :D

    ReplyDelete
  5. PAULA
    no hyvä, että ees joidenki mielestä :-) ja siis ostin dekin joskus talvella/alku keväästä ja sit oon tässä kesän aikana opetellu rullaamaan kunnolla ja koittanu opetella olliee, mut ei siitä oo oikeen mitään tullu ku en oo jaksanu kauheesti panostaa :---D lähinnä vaan rullaillu paikasta toiseen jos on kiire tullu, mut eilen menin pitkästä aikaa ihan kunnolla yrittämäänki jotain :-D

    ReplyDelete
  6. Anonymous10:50 pm

    Siul on ihana blogi. Ja et voi edes kuvitella, kuinka suurta kateutta tunnen sinua kohtaan, suurperheen vanhimpana lapsena antaisin mitä vain jos saisin isoveljen yhyy :(

    ReplyDelete
  7. haters gonna hate, mut mä kyl rrrrakastan sun blogias!! ♥ :---))

    ReplyDelete
  8. Anonymous9:42 am

    sun blogis on just hyvä tällasena!älä ajattele sitä, millainen hyvän blogin "kuuluu" olla koska sun jutut on aidompia ku 99% bloggaajjista !

    ReplyDelete
  9. ANONYMOUS
    kiitos! :--) ja voi höh, mun mielestä kaikki ansaitsis isoveljen :-(

    ANNA
    voi kiitti! :---) ♥

    ANONYMOUS
    voi apua, kiitos! hirmu kiva kuulla, että musta saa aidon kuvan tän perusteella :-)

    ReplyDelete
  10. Kivoja kuvia sulla! ;)

    http://superelinam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. ELINAM
    kiitos! :--)

    KADIK
    thank you, but you're! ♥

    ReplyDelete
  12. Hello, I have introduced your blog on mine. I hope that's not a problem for you. I love your blog.

    http://wildhearts-cantbebroken.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Hey, I follow now your amazing blog!! Hope you follow me back...:)
    Mela xx

    http://melamusings.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. JENNIFER - F
    thank you so much! ♥

    MELA
    thanks! :--) i will check your blog now!

    ReplyDelete
  15. Stephanie▲
    thanks! :---)

    ReplyDelete
  16. oh my god, you're so damn pretty *o*
    love dat cheap monday shirt :))

    ReplyDelete
  17. LUISA
    thank you! :--)

    ReplyDelete
  18. great t-shirt "cheap monday" ;)
    nice photos:)
    see my blog:)

    bacha-baszka.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. mistä sulle noita englanninkielisiä lukijoita oikein sikiää? :D tulen mustasukkaiseksi :( :DD no ei vaan, et saa jättää postaamatta vaikka tuntuis tyhmältä postata jotain turhaa! ja ainiin, mikä on YLE:n saari? joku ohjelma? :D xoxo

    ReplyDelete
  20. BACHA-BASZKA
    thanks! :--)

    AINO
    http://wildhearts-cantbebroken.blogspot.com/
    toi oli linkittäny mun blogin sen suosikkiblogeihin :--)
    ja siis YLE on radiokanava, kuten ehkä tiiät :-D ja mun mutsi on YLE:n ykkösellä töissä ja kaikki YLE:n työntekijät saa vuokrata kesällä viikoks sellasesta saaresta mökkejä. se on siis espoossa :-D

    ReplyDelete
  21. you are beautiful. i love it!
    xxx

    ReplyDelete
  22. Samppeli4:57 pm

    Osaan niin hyvin samaistua suhun, mullakin on ihan paras isoveli :--) tulee aamulla kotiin kahen viikon reissulta, ihan hirvee ikävä!

    ReplyDelete
  23. KATTA
    thank you! :--)

    SAMPPELI
    mä ymmärrän hyvin, koska markukski oli kaks viikkoa poissa just! kivaa ku se on kotona taas :--)

    ReplyDelete