ryydyttää

IMG_9680IMG_9681

Kuten kuvasta huomaa, niin otsikko pitää paikkansa. Mut joo, kiirettä pitää. Ai kamala, mä oon oikeesti niin kuollu. Postia tursuu ovista ja ikkunoista (on kuulemma sama tilanne aina ku kuu vaihtuu, talvella vaan määrä on kaks kertaa tätäki isompi) ja musta tuntuu, etten jaksa millään. Mutta silti mä olen nopeampi, kuin moni mua siellä paljon pidempään töissä ollut. Kyllä hyvästä muistista on hyötyä, koska mä osaan oikeesti jo ulkoa melkeen kaikki niissä 22 talossa asuvat ihmiset :-D Ihan kauheeta ku ne osotteet ja nimet pyörii vapaa-ajallaki päässä...

Tosiaan, kaks päivää duunia jäljellä ja sitten mä oon vapaa! Ai että Tapasin tänään mun esimiehen esimiehen ja menin vahingossa lupaamaan, että meen ens kesänäki tonne. No, ainaki saan hyvää palkkaa ja työkokemusta, vaikka toi rankkaa onki. Ei ainakaan tarvi stressata, että mistä sais töitä! Se ois myös halunnu mut ennen joulua töihin ku se luuli, että oon lukion vikalla tai opiskelija :---D Mähän olin viime joulua ennen tuolla pari päivää lajittelemassa, mutta tänä vuonna en taida mennä. Meen sitte taas hiihtolomalla varmaan, niinku viime vuonnaki. Sillon mun ei onneks tarvi jakaa.

Oon käyttäny kaiken vapaa-aikani warettamalla Annalle musaa, mutta tänään mä pidän lomaa siitä, koska mun toinenkin täti on täällä nyt.

Ja tän postauksen pointti oli tosiaan jauhaa näistä töistä vielä vähän, että te varmasti kyllästyisitte. Mä lupaan, että tää taso paranee sitte ku duunit on ohi ja oon palannu viikonloppulomalta Suvisaaristosta. Jaksakaa vielä vähän. Mä tosin oon huomisaamusta lauantaihin asti yksin himassa, että joo :-D En kyl tiiä teenkö mitään kiellettyä, koska mua väsyttää niin paljon.

In English: I think that I have to say some words in English now. Actually in German, but I'm so bad at it. So, thank you all I love that feeling when I notice that I have gotten new followers. So thanks! And I'm sorry that my English (and German) is that bad and that's the reason why I'm not translating my texts.

10 comments:

  1. Anonymous9:52 pm

    nauran näille sun otsikoille :---D "väsyttää" ja "ryydyttää" peräkkäin, just hyvä :D ja oot tosiaan ryytyneen näkönen, mutta siltikin kauniimpi ku kukaan muu. oivoi <3 ja ihan hyvinhän toi englanniks kirjottaminen sulta luonnistuu. mä en ainakaan löytäny virheitä :D oon kyllä iteki huono, mut silti. ja oot kyllä jokaisen lukijas ansannu, oli ne sitte vaikka minkä maalaisia! :) kohta on jo kolmesataa, hullua! mutta ansaitsist enemmän ku moni muu :)

    ReplyDelete
  2. Samppeli10:27 pm

    Vika pyristys vielä :--) millo sul alkaa koulu?

    ReplyDelete
  3. ANONYMOUS
    hahah, niinpä niin :---DD kiitän kaikista kehuista :-)

    SAMPPELI
    kyllä tää tästä! aika menee ihan törkeen nopeesti muutenki ni kaks päivää menee ihan hirmu äkkiä ohi! ja mulla alkaa 16.8! eihän siihen oo ku kaks ja puol viikkoa! mut ei mua ees nyt haittaa :-D

    ReplyDelete
  4. pleaaase write in englisch more often. i'm from germany & can't understand anythink wenn you write a text :D but i love your pictures. if you write in german, it would be funny definitely :D

    <3

    ReplyDelete
  5. you looks so pretty (:

    ReplyDelete
  6. JULCHEN
    maybe sometimes, but i can't promise anything! and thank you :--)

    MELINA
    thanks! :-)

    ReplyDelete
  7. Samppeli7:05 pm

    No reilua, meillä alkaa jo 10.8! Mutta jos totta puhutaan ni odotan sitä jo vähäsen... :--D
    Kuunteleppas muuten joskus joku kappale the Libertinesiltä tai Babyshamblesilta! Rakastuin niihin joku vuos sitten ja nyt veli toi tuliaisina Lontoosta 3 levyä :---)

    ReplyDelete
  8. SAMPPELI
    mä ootan aika paljonki :-D johtuen tietty siitä, että oon odottanu sibikseen pääsemistä niin kauan ja se on ollu mun suurin tavote ja haave jo hirmu kauan.
    ja kuuntelen juu :--) ihan vieraita bändejä kumpiki mulle, kiva saada musavinkkejä joskus joltain lukijalta ku yleensä bloggaajat antaa niitä vaan lukijoille :-D

    ReplyDelete
  9. heipäheii ihanainen, et viittis millään neuvoa mua, että miten saisin blogitekstit tolla tavalla tonne alas ja formspringit ja muut tohon ylös? En vaan mistään löydä ja ärsyttää kun yleensä mun ei tarvii pyytää neuvoa :D

    Sara
    bloggeri ei päästäny kirjautumaan sisään :(

    ReplyDelete
  10. SARA
    äh oon maailman huonoin neuvomaan :--D mutta siis mä oon vaan luonu uudet gadgetit niille siinä, missä voi järjestellä sivuelementtejä eli siis noita gadgetteja. ni oon vaan luonu yhen siihen bannerin alapuolelle, johon oon sit vaan linkittäny noi profiilit. ja sit alas oon luonu kolme. yhessä on se valmis lukijat-gadget, yhteen oon koodannu noi blogitekstit ku en halunnu mitään niistä valmiista blogihistorioista ja sit yhessä on se formspringin koodi.

    kysy nyt vielä jos et tajunnu mitään, mutta en tiiä osaanko tän paremmin neuvoa :-D

    ReplyDelete