intoilua ja ostoksia jee!

Huhhuh ku ryydyttää... Eilen oli ihan kauhee päivä. Tuli Kirkko ja kaupunki, jonka takia mul meni kaks tuntii ylitöiks... Että joo. Menin sitten palkitsemaan itteni ja ostin kahet housut, joista toisista tuunasin tänään itelleni shortsit.

Tänään oli ihan siedettävä päivä, koska pääsin työajan puitteissa ulos sieltä konttorista, mutta mua vaan väsyttää ihan törkeesti ja jalat on ihan kuollu siitä portaiden ravaamisesta. Ja nyt sit kolme päivää hyppimistä, riehumista, valvomista ja alkoholia edessä. Apua :----D No mut oon mä silti tosi innoissani!! AAAAA jännittää!

Kuvasin teille äsken myös videon, jonka julkasen lauantaina. Siinä ei kyllä oo mitään pointtia sinänsä, koska selitän vaan jotain Ruissiin liittyvää tai muuta yhtä tärkeetä. Mutta ei mulla oo muutakaan ajastettavaa teille ni ajastan sit sen mielummin ku en mitään.

Mut tässä nää ostokset nyt sitte!

IMG_9202

Dr. Denimin rakkaushousut vielä yhdessä värissä från Carlings, 39,90€. Nyt mulla on neljät samat housut :-D Mutta ku en haluu enää käyttää muita löydettyäni nää. Ihan parhaat jalassa eikä veny muodottomiks. Eikä ahdista ja purista niinku oikeet farkut!

IMG_9206IMG_9209

Ihan ekana; ignoratkaa toi polvi, kiitos! Niin mäki yritän. Mun jalat on muutenki niin täynnä mustelmia ku vaan voi olla, toi kuva imartelee siinä mielessä aika rankasti. Mutta asiaan.
Eli ostin Monkista farkut (hyrr sain ahdistuskohtauksen ku tungin oikeet farkut jalkaan siellä sovituskopissa), jotka makso 30€ ja otin kotona sakset säälimättömästi käteen ja leikkasin lahkeet veks. Tykkään! Yritin n. kolme kuukautta ettiä kirppareilta farkkuja, jotka voisin leikellä, mutta en ikinä löytäny omaa kokoani... Ja kaikki kauppojen farkkushortsit vammas mun päällä pahemman kerran. Joten nyt olen iloinen!

Huomenna klo 15:30 hyppään Munkkivuoren ostarilta jonkun tuntemattoman autoon Antin kanssa ja me huristellaan kohti Turkua. Hihih, oon innoissani! Siis en siitä, että matkustan Antin kanssa, vaan siitä Turkuun päätymisestä. Tai no, ehkä vähän siitä toisestakin, vaikka se on mua liian paljon vanhempi ja seurustelee :-D Ja on kai atm jollain tavalla mun pomo? Elämä on hyvin outoa, uskokaa pois.

Nyt meen pakkaamaan loppuun ja sit nukkumaan!

11 comments:

  1. Anonymous9:18 pm

    voi vitsi, pidä kivaaa!! :)

    ReplyDelete
  2. Toi on totta ne carlingssin pöksyt on iha taivaalliset! vähä ehkä kalliit, mut mitä pienistä. :DD

    ReplyDelete
  3. Ehkä pääsette minun kyytiin lähden ajamaan Merimiehenkadulta kohti Turkua :)

    ReplyDelete
  4. Yy täytyy kans hommaa tommoset farkut, sen verran kuullu hyvää niistä=) Ja jee mä kans meen Ruissiin (kun sinne ilmeisesti oot menos?)

    ReplyDelete
  5. heeei mullakin on nuo samat farkkulegat ! ihan mahtavat ! Ja hitto oot laiha ku sulle mahtuu XS! ostin ite kans XS mut joudun ähertämään niitä mun jalkaan ja oon kaiken lisäks 10 cm lyhyempi ku sinä joten :----D

    ReplyDelete
  6. ANONYMOUS
    oi pidän! :-)

    EMMA
    no nii, kyl 40€ tuntuu pahalta, mutku noi on parhaat housut ikinä!!

    ANNE
    ei kun siis se on joku antin kaveri, jonka kyydissä mennään! mutta mulle ventovieras :-D eli ei, me ei liftata :-)

    HENNOAA
    suosittelen, todellaki!! juu sinnepä sinne! jeaaah!

    SESILIA
    noi on ihan mahtavat! ja äh enkä ole :----D

    ReplyDelete
  7. hei noi shortsit on ihan sairaan kivat! 8)

    ReplyDelete
  8. Anonymous2:19 pm

    missä se la postaus video??? ja taas varpaat kuvassa :S -varvasfobia

    ReplyDelete
  9. NINA
    tykkään iteki noist hirmu paljon! :----)

    ANONYMOUS
    mä en tiiä miks, mutta blogger ei ollu julkassu sitä, vaikka ihan oikein olin sen ajastanu... mut nyt se on julkastu sitte. mahtaa olla muuten pelottavaa kesällä ku varpaita vilkkuu joka paikassa.

    ReplyDelete
  10. Anonymous4:43 pm

    No joo et arvaakaan kuinka välttelen kesällä kattomasta alaspäin! D:D::D:D

    ReplyDelete
  11. ANONYMOUS
    mä säälin sua! toi kuulostaa ihan kauheelta :-D

    ReplyDelete