i gave you all

IMG_9477

Cheap Mondayn toppi från Weekday, 20€. Joojoo, mulla on tää jo valkosena, mutta ku toi on niin kiva! Ja mä tunnetusti hamstraan kaikki kivat vaatteet monessa värissä.

IMG_9471

Cheap Mondayn miesten hihaton paita från Weekday, 15€. Toi on vähän iso mulle ku se on miesten M, mutta ei se paidassa kai niin paljoa haittaa.

IMG_9476

Ruisrock kangaskassi från Ruisrock, 8€. Kiva ku osaan ottaa näin onnistuneita kuvia :---D Ei apua. Ja tää on tosiaan ostettu jo sunnuntaina, en vaan oo ehtiny vielä esitellä.

IMG_9465

Täykkäreiden viides kausi från Anttila, 14,95€. Nyt multa puuttuu enää kuudes!

IMG_9467

Harry Potter and DH pt. 1 ja HBP från Anttila, 11,95€ ja 5,99€. Alotin eilen Potter maratonin ja tajusin, että multa puuttuu nää ni oli pakko käydä hamstraamassa. Nyt sit oottelen vielä sitä vikaa DVD:lle. Ja vielä ku sais ittensä raahattuu kattomaan sen tonne teatteriin saakka.

Joku vois tosiaan pysäyttää tän mun kulutushysterian... Tättärää, menin yllättäen tänään palkitsemaan itteni siitä, että viikko on onnistuneesti takana ja mulla on enää kaks viikkoa duunia jäljellä, ku kolme viikkoa menny jo! Hyvä syy törsätä vähän. Ja se myös tietty, että sain palkan niiltä kesäkuun neljältä vikalta päivältä, jollon alotin duunin. Tuli n. 230€, jee! Siinä siis toinen hyvä syy törsätä... :----D Okei, ehkä mä vaan myönnän, että oon parantumaton materialisti.

En oo pahemmin postannu tällä viikolla, koska äh... Ei mulla oo mitään asiaa. Mun päivät menee duunissa ja duunin jälkeen mä oon väsyny ja istun himassa. Eli tulis ihan mielettömän upeita postauksia varmaan. Mua myöskin ärsyttää ja mulla on ikävä niitä työpäiviä, jotka oli sillon ku Antti oli vielä töissä. Tein muuten empiirisiä tutkimuksia ja selvitin sen iän, koska mulla oli tylsää :-D

Nyt on onneks viikonloppu Ja ensimmäinen semmonen, että saan nukkua! Kaks edellistä on menny pelkkään valvomiseen, joten tulee tarpeeseen. En tiiä vielä, oonko tekemässä yhtään mitään, katellaan...

12 comments:

  1. Anonymous4:34 pm

    eikää miten kivoja noi paidat ja toi kassi!!!! haluun sun kaikki vaatteet ja kangaskassit yhyh :( <3

    ReplyDelete
  2. Anonymous6:12 pm

    Vois itekki hankkia kiakki Potter-DVDt, aloin nyt toista kierrosta lukemaan niitä ja luinki aamupalaks ykkösen... :--D Missä musavinkit yhyy :'(

    ReplyDelete
  3. ANONYMOUS
    jee mäki tykkään! :-D ja et saa!! sit mul ei ois vaatteita ollenkaan :-(

    ANONYMOUS
    hahah mä oon lukenu ne n. 7 kertaa kaikki... :------D hups. ja shit, arvasin et unohin jotain täst postauksest :-D no lupaan pistää seuraavaan!

    ReplyDelete
  4. ihania noi topit :)

    ReplyDelete
  5. Anonymous7:59 pm

    no minkä ikänen se on antti on? ;D oon se sama joka kyseli onks se nuori :D ja hei kivoja ostoksia!!

    ReplyDelete
  6. voi vitsi noi topit on kyl nii ihanat... haluun itelleniki! :)

    ReplyDelete
  7. SARA
    niinpä! :--)

    ANONYMOUS
    21 niinku ajattelinki :--D

    PAULA
    käy ostamassa jos vaan rahaa löytyy, kyllä siel oli ainaki noita harmaita paljon jäljellä! :--)

    ReplyDelete
  8. vitsi sulla on paljon noita täykkäreiden kausia! mäki haluun:) harmi et tuotantokaudet yleensä maksaa aika paljon:(

    ReplyDelete
  9. kiva toi harmaa Cheap Mondayn toppi! mulla on kans se valkonen ja kerran harkitsin tota harmaatakin, mut kauppaan jäi... :--D

    ReplyDelete
  10. NOORIS
    anttilassa täykkäreiden ykköskausi on 11,95€ ja 2, 3, 4 ja 5 on 14,95€! ei siis kovin pahan hintasia :-) kutonen on 39,95€, et se on tosi kallis... mut eiköhän senki hinta siitä vielä putoo!

    ELINA
    se valkonen on kunnon luottovaate! voisin pitää sitä joka päivä... :-D siks ostin ton harmaan, että sais vähän vaihtelua ku tekee mieli laittaa se päälle!

    ReplyDelete
  11. hahaa puuttuu kans samoi täykkäreitten kuudes kausi mut se maksaa jotai päälle kolmekymppii jokapuolel mist oon kattellu ni eihä sitä kehtaa ostaa... :--((

    ReplyDelete
  12. ANNA
    joo niinpä! siks mäkään en oo sitä vielä ostanu :-( mut kelasin, et se salee halpenee sitte ku se seiska tulee ni sit voi ostaa sen :-D

    ReplyDelete