postin tuo, postin vie, postin tuo maria jokaisen luo...

IMG_8271IMG_8083IMG_8030IMG_8001IMG_8132IMG_7998IMG_8038IMG_8152

Postauksen kuvituksena toimii nyt muutama kuva Kreikasta, koska en sattuneista syistä oo pahemmin ehtiny tänään kameran kanssa heilua...

Eli tänään oli herätys 5:15 ja työt alko 6:39, mutta olin jo vähän ennen puolta paikalla ku bussit meni huonosti. Sain ihan kauheen raskaan ja pitkän reitin, joka on täynnä putkiremontissa olevia taloja, joka tarkottaa miljoonaa osotteenmuutosta ja muita ongelmia. Lajittelu on tuttua hommaa mulle joululomalta ja osotteenmuutostarrojen tekeminen ja osotteiden ettiminen yms. on puolestaan tuttua hiihtolomalta :-D Mut en oo koskaan ennen jakanu postia. Se kuitenki osottautu mielekkäimmäks ja muutenki kivoimmaks osuudeks koko tossa työssä.

Lajittelu on tosi puuduttavaa, ku sitä joutuu tekemään niin monta tuntia putkeen ja se on muutenki kaikin tavoin tylsää. Jakaminen taas on kivaa, koska saan pyöräillä ihan sika kivalla sähköpyörällä (oikeesti apua, miten helppoa voi ajaminen olla ku siinä on moottori! :---D) ja portaita juostessa kunto kasvaa. Toisaalta se on tosi rankkaa, koska mulla on vaan sellasia taloja, joissa ei oo hissiä ja pahimmillaan saa juosta kuus kerroksisissa viisrappusissa taloissa...

Heti ekana päivänä meniki sitte ylitöiks ja pääsin vasta kolmelta lähtemään kotiin. Mutta samapa tuo sinänsä, koska ylitöistä maksetaan ekalta tunnilta 50% parempaa palkkaa ja siitä eteenpäin jokaselta tunnilta 100% parempaa.

Hauskinta on se, että jaan muutamalle kaverille ja monille tutuille, koska sain sellasen reitin, joka pitää sisällään Ulvilantien ja Porintien taloja (+ miljoona taloa Niemenmäestä) ja mä oon asunu molemmilla noilla teillä :-D

Eli siis päivän päätteeks mua väsyttää (nukuin viime yönä kaks tuntia...), jalkoja särkee ja aivot on tyhjentyny kaikista älyllisistä ajatuksista. Mutta mä olen silti ihan tyytyväinen ja onnellinen, joten fiilikset ei oo ollenkaan niin huonot ku etukäteen pelkäsin! En mä tollasta duunia ikinä haluais ammatikseni tehä, mutta tää onki hyvä opetus, että kannattaa hankkia kunnollinen työpaikka ni ei joudu tommoseen (faija sano nää sanat kuullessaan, että miksei se voinut olla 20-vuotiaana yhtä fiksu kuin mä nyt :-D). Niin ja oli kivaa ku kaikki muisti mut joululta ja hiihtolomalta ja otti mut hyvin vastaan. Eikä me riidelty faijankaan kanssa kertaakaan, vaikka se oli mun "opettaja" tänään ja tulee muuten olemaan koko viikon. Sit se lähtee heinäkuuks Prahaan rakentamaan cembaloita ja mä oon sen sijainen :-D

Nyt ajattelin viettää rauhallista iltapäivää ja iltaa kotona. Aattelin nukkua ens yönä vähän enemmän, jotta jaksaisin huomenna käydä lunastamassa Ruissin lipun ja ostamassa meikkejä ja ehkä jotain vaatteitakin ku noi alet sattuu olemaan käynnissä :-)

11 comments:

  1. Jeee kiva teksti, kun kerrankin luin kokonaan:----)

    ReplyDelete
  2. ROOSA
    kiitos! :-)

    HENNOAA
    yhyyy, onks mun tekstit yleensä niiiin tylsiä, et niit ei jaksa lukee :---------D noei! ihan ymmärrettävää, en mäkää aina jaksa lukee pitempiä tekstejä :-D mut siis kiitos :--)

    June 27, 2011 5:57 PM

    ReplyDelete
  3. ihania kuvia! (-:

    ReplyDelete
  4. IDA
    kiitos! :---)

    ReplyDelete
  5. oijoi miten kivoja kuvia! hehe, oon muuten myös postissa kesätöissä :>

    ReplyDelete
  6. JUULIA
    voi kiitti! :---) ihan mielenkiinnosta kysyn, et jaaksä vai ooks pelkästään lajittelus tms? :-)

    ReplyDelete
  7. tosi kivoja kuvia! :)

    ReplyDelete
  8. ROOSA
    kiitos! :---)

    ReplyDelete
  9. ui vitsi! hullun hyvä blogi sulla ! :)) tässä mun ilta menee sun blogin vanhoja postauksia lukiesssa.... ehdottomasti alan lukemaan blogiasi :))

    nellacamilla.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. NELLA
    voi kiitos!! :--)

    ReplyDelete