Mumford & Sons

En oikeesti kestä enää, jos en pääse jakaa tätä rakkautta teiän kanssanne! En oo täs parin päivän sisäl muuta kuunnellukaa ku Mumford & Sonsia. Siis oikeesti ei oo mahollista, että joku musiikki voi saada mut näin sekasin. Siitä on kauan ku oon viimeks rakastunu tälleen ku nyt. Ja tästä on syyttäminen rakasta veljeäni Markusta, joka iski mulle kuulokkeet korville ja pisti tän Sigh No More levyn soimaan. Ja mä kuuntelin sen viis kertaa putkeen ihan vaan istuen paikallani ja itkin. Ja Markus pääsee Benicassim-festareille näkemään nää, Pendulumin, The Strokesin ja Arctic Monkeysit. Saanko hakea kirveen ja hakata sen onnekkaan paskiaisen pään irti, että voisin käyttää sen lentoliput ja festariliput ite?!

Oisin voinu linkittää teille suoraan jokaisen biisin tolta levyltä, koska valehtelematta ne on jokainen ihan täydellisiä. Mutta pistin nyt vaan nää, koska en jaksa linkittää enempää ku mua väsyttää. Ja jännittää. Lukiotulokset kummittelee mielessä ja oon jossain aika kaukana taas ku kuulokkeista pauhaa täysillä nää biisit. Voisin mennä nukkumaan.


Mumford & Sons - Awake My Soul


Mumford & Sons - Little Lion Man


Mumford & Sons - The Cave


Mumford & Sons - Roll Away Your Stone


Mumford and Sons - Winter Winds

iso sydän

9 comments:

  1. uuu mä oon just kans viime päivinä löytäny tän bändin!! rakastuin<3

    ReplyDelete
  2. löysin ton bändin itekki tässä hiljattain ja oon niin rakastunu. kuuntelee tota ni menee iha sekasi! oih<3

    ReplyDelete
  3. MARI, AMI
    en kestä oikeesti en tiiä mitään parempaa ku tää! ♥

    ReplyDelete
  4. Raksutan!

    ReplyDelete
  5. liina3:29 pm

    uijui, nää biisit on iha sika hyviä. :') tän postauksen huomaamisesta lähtien soinu vaan nää. :D

    ReplyDelete
  6. Mumford and Sons on jotai niin parasta ♥ http://www.youtube.com/watch?v=w_YJhmGKTxk itelle tää on niitte iha lempparibiisi :--))

    http://slaytheglamour.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. APA
    mieki! ♥

    LIINA
    ihan parhautta!! :----)

    ANNA
    oi toi on kyl kans ihana! ♥ nää kaikki on!

    ReplyDelete
  8. ihana blogi, oot tosi kaunis ja nää biisit (jotka löysin tän blogin kautta JÄTTIKIITOS SULLE !) on ihan taivaallisia. koukutit mut (:

    ReplyDelete
  9. MENDI
    voi kiitos! :---) ja heheh, koukussa ollaan täälläki!

    ReplyDelete