did i ever understand enough?

IMG_8827IMG_8830IMG_8834

Eilinen ja tää päivä on ollu helppoja päiviä töissä, koska Viljami on urakoinu hirveetä tahtia ja mä oon ollu vähän pihalla kaikesta. Eilen olin jo kaheltatoista ulkona konttorista ja tänäänki olisin ollu jo ennen yhtä, mutta roikuin varttia yli kahteen järjestämässä jotain ossaritarroja, koska työajan alituksista tulee miinusta silleen, että saattaa joutuu ottaa ylimääräsiä taloja ymsyms. En ihan itekään tajuu sitä :-D

Joudun ehkä jo huomenna olemaan yksin ja vähän pelottaa, että montahan miljoonaa tuntia mulla menee ylitöiks... Huhhuh. No onneks perjantai on ainaki yleensä viikon helpoin päivä. Huomisen jälkeen vielä neljä viikkoa edessä, yks viikko takana. Luulin vielä pari tuntia sitte, että vielä ois viis viikkoa jäljellä, joten nyt on ihan suhteellisen toiveikas olo.

Näin tänään töiden jälkeen Apaa Munkassa nopeesti ku oli bisneksiä hoidettavana :-D Sieltä sitte kotio ja nyt taitaa olla vuorossa joku leffa, jonka jälkeen painan pään tyynyyn yheksältä, että jaksan viettää kivan viikonlopun!

Huomenna tosiaan suunnataan Camin mökille without adults kivojen ihmisten kanssa ja vietetään yks yö siellä! Sit sunnuntaina on Porvoossa perhetuttujen synttärit ja nään Jennaa siellä Postaan varmaan seuraavan kerran lauantaina joskus illemmalla niitä mökkikuvia sitte!

Tässä alla vielä kuvaa mun eilisistä ruokaostoksista......... :-----------D Ja jäljellä on enää puolet toista jätskistä. Ja silti mä oon vaa'an mukaan laihtunu viis kiloa kesäloman alusta, vaikka oon syöny esim. Kreikassa ihan törkeesti. Ja nyt tällä viikolla myös. Ilmeisesti toi portaiden juokseminen tekee tehtävänsä, koska noista kiloista kolme on tainnu lähteä tän viikon aikana ja silti voin syödä tollasia määriä kaikkee paskaa...

IMG_8824

6 comments:

  1. jepujee mullaki on menny vähä överiks tää syömine ny kesällä... :---D mut ihana toi huivi nois ekois kuvis. oot niin nätti!

    ReplyDelete
  2. Anonymous7:36 pm

    mitäää!? kuinka epäreilua voi elämä olla että joku voi vedellä tommosen kasan kaikkee epäterveellistä ja on silti nuin laiha :( paljonko sä oikeen painat sit nytte? jos siis suostut kertoo :D

    ReplyDelete
  3. VEERA
    ihana kuulla, etten oo ainoo :----D ja voi kiitos! :-)

    ANONYMOUS
    en mä edes oo laiha... ja en mä pysyis varmastikaan ees tän kokosena vedeltyäni tommosen kasan, ellen kuluttais sitä ja yliki heti duunissa :-D ja atm mä painan 43kg, mut se heittelee 42-45kg väliä riippuen päivästä

    ReplyDelete
  4. oot niin nätti tossa ekassa kuvassa :)!

    ReplyDelete
  5. ihania kuvia & oot sairaan nätti (--:

    ReplyDelete
  6. ROOSA
    voi kiitos! :-----)

    KKARO
    kiitti!! :-----))

    ReplyDelete