äkkilähtö kreikkaan alkaa kuulostaa jo ihan kivalta

platanias

Koska oon kipeenä himassa ja mua vituttaa koko maailma, ei mulla luonnollisesti oo kuvia, joita postata. Joten tässä teille muutamat Googlen kuvahausta bongaamani kuvat siitä paikasta, johon perjantaina on lähtö. Kyseessähän on siis Kreikassa Kreetalla sijaitseva Platanias-niminen kaupunki. Oon ollu Kreikassa kolme kertaa ennenki, mutta en kertaakaan Kreetalla, joten ihan kiva päästä sielläki käymään. Eniten ootan tolta reissulta sitä, että pääsen pois tästä masentavan kylmästä säästä. Ruskettuminenki ois ihan kivaa, unohtamatta hiusten vaalenemista...

Mä en ajasta teille matkan ajaks postauksia, koska en yksinkertasesti jaksa :-D Tai en tiiä, ehkä mä huomenna väsään yhen, jos vaan saan aikaseks. Voi olla, ettei tuu tehtyä ku huomenna pitäis käydä viemässä todistus siihen lukioon, johon pääsen (APUA!!! en nuku salee koko yönä....), ilmottaa Steineriin, että se ois heihei nyt ikuisuudeksi, käydä ostamassa farkkushortsit ja kaks mekkoa (+ mahollisesti yhet Dr. Denimit, jotka on jääny kummittelee...), pakata jne. Tekemistä ei siis puutu. Postaan kyl varmaan huomenna kakski kertaa, koska tuun aamulla kertoo, mihin lukioon pääsin ja sit joskus illemmalla esittelen ostoksia ja tuun sanoo heipat. Että palaillaan aamulla joko riemuiten tai surren! Kauhiasti tsemppiä kaikille samassa tilanteessa oleville!

13 comments:

  1. ooh äkkilähtö ihan mihin vaan lämpimään kulostais hyvältä munki korvaan! hyvää matkaa siis, ja toivottavast pääset sibiksee (:

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:06 pm

    oon niin kateellinen...... oot muutenki noin täydellinen ja sit pääset vielä kreikkaan ja kaikkea!! mene roskiin jooko :D ja sit jos pääset sibikseenki vielä, yhyy kuolen kateuteen!! miksen asu pääkaupunkiseudulla et ois voinu hakee sinne :( mutta oot silti ihana, juuri sellanen ku mä haluaisin olla <3

    ReplyDelete
  3. ite olin tuolla just 26.5-2.6 eli vasta kaks viikkoa sitten kotiuduin :--) toi oikea kuva ylhäältä on siitä 'meidän kadulta' eli olin kans plataniaksessa ja oli tosi huippuu!! voin siis suositella :--)

    hauskaa matkaa!

    ps. sulla on tosi kiva blogi :--)

    (http://mullaonheiasiaa.blogspot.com)

    ReplyDelete
  4. AMI
    joo alkaa kyl kuulostaa ihan kivalta ku kattoo noit sääennusteita tänne suomeen... ja kiitos! :---)

    ANONYMOUS
    hei apua, en mä oo täydellinen! :-D etkä sä haluais olla tämmönen, trust me :-) mutta kiitos kuitenki ♥

    IRA
    hei kiva kuulla jonku omia kokemuksia ku en oo tosta paikasta koskaa aikasemmin mitään kuullu! :-) hyvä, jos oli kiva paikka! ja kiitos :--)

    ReplyDelete
  5. eikä! mäkin oon ollut plataniaksessa(: täytyy kyl sanoo et oli kiva paikka:---D

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:18 pm

    oi, näyttääpä ihanalta tuo paikka, kelpais kyllä lähtee :)

    aaa ja oot niin oikeessa tuossa, tää on varmasti monille uneton yö voi apuaaa :------D

    ReplyDelete
  7. heei mä olin ton plataniaksen viereises kaupungis agia marinas ja käytii joka päivä tuola mihi teki meette :) oli kiva paikka, tykkäsin!!

    ReplyDelete
  8. Anonymous11:27 pm

    mäki oon ollu tuol agia marinas ja joka päivä käytii kans plataniakses, tykkäsin iha älyttömästi siitä paikasta! paljon semmosia pikkukauppoja ja hyvää ruokaa, me likes! :) hyvää matkaaa, oon kateellinen!!! :)

    ReplyDelete
  9. SINI
    jee, kiva kulla, et ihmiset on tykänny! :--)

    ANONYMOUS
    on juu kyl kiva lähtee, jos sais vähän väriä pintaan vaikka :--) ja niimpä, APUA!

    VILMA
    oi, kiva ku kaikki on tykänny! nyt voin sit oottaa, et kysees on hirmu kiva paikka :-)

    ANONYMOUS
    jee, teitähän on paljon, jotka ootte käyny tuol :-D kiitos! :-)

    ReplyDelete
  10. hyväää matkaaaa! :)

    ReplyDelete
  11. IDA
    kiitos! :---)

    ReplyDelete
  12. platanias on tosi jees paikka :D kantsii kiivetä tonne ylös vuorelle, siel on sellanen ihana ravintola josta saa iha taivaallista ruokaaa ja sielt on helmet näkymät alas :)

    ReplyDelete
  13. NETTA
    oli kyl tosi kiva paikka! ja ei me jaksettu ku oli niin kuuma! oltais varmaan kuoltu, jos oltais yritetty :-(

    ReplyDelete