vaatekriiseilyä

IMG_6876IMG_6850

Mulle iski äsken pakottava tarve päättää jo nyt valmiiks, mitä mä pistän kevätjuhlaan päälle :-D Päätin jo aikoja sitte, että pistän ton Zaran vihreen kynähameen, mutta yläosaan mulla on muutama vaihtoehto. En nyt sit fiksuna kuvannu ku yhen niistä, joka on valkonen toppi, jonka pussittaisin tolleen. Muita vaihtoehtoja on tiukka valkonen toppi, tiukka musta toppi, Cheap Mondayn toppi (se missä lukee se Cheap Monday Stockholm) tolleen pussitettuna niinku näissä kuvissa toi valkonen toppi. Ja siinä ne sit alkaa olla... Yks mahollisuus on vielä Ginan musta toppi, jossa on edessä valkosta pitsiä...

Kuten kaikki varmaan arvaa ni en päässy vielä mihinkään lopputulokseen. Onneks tässä on kuitenki vielä viikko aikaa miettiä... Mun pitäis myöskin saada mustat ihan tavalliset balleriinat, koska en tykkää mun mistään muista kengistä ku tennareista ja ne nyt ei ihan sovi kevätjuhlaan :-D Ja en haluu korkoja, koska inhoon niillä kävelemistä yli kaiken.

Mua muuten tälleen btw ärsyttää kauheesti ku Blogger sekoilee oikeen urakalla. Miks ihmeessä "lukijat"-gadget on poistunu kaikista blogeista? Ja monet valittaa, ettei pääse kirjautumaan ja jollain selaimella ei voi kommentoida?! Mitä hittoa oikeesti?

Mut nyt mä meen syömään jäätelöä, koska oon karkkilakossa koko kesäloman (alkaen tästä päivästä) ja tekee jo nyt mieli karkkia :-D Korvaan sen sit jätskillä... Postailen tänään ehkä vielä illemmalla jotain turhaa, jos aika käy pitkäksi. On ihan outoa ku ei tarvi tehä enää mitään koulujuttuja.


Röyksopp - Wooden Leg

13 comments:

  1. woo toi hame on ihanan värine ja mallinen! täydellisyys. toi toppi sopii ainaki iha hullun hyvin toho mikä tossa kuvassa on (--: ai siis se vika on koko bloggerissa? jeee. mä oon tuskastellu täs jo pari päivää et mun blogissa on joku vika ku lukijat ei näy o: voisivat kyllä korjata pian kiitooooooos!

    ReplyDelete
  2. toiha on ihan kiva asu! tykkään aivan hirveesti tuosta hameesta :--) mukaavaa ko itelläki on ongelmia, et mitä laitan kevätjuhlaan ♥

    ReplyDelete
  3. AMI
    jee kiitti! :--) täytyy vähän viel testailla, et mikä vaihtoehto näyttää kivoimmalta :-) ja joo, vika on koko bloggerissa, koska kaikissa blogeissa on tullu lukijoiden tilalle vaan tommonen valkonen tyhjä kolo! rasittavaa!

    NINNA
    kiitos! :---) eiköhän noita ongelmia oo just nyt tosiaan aika monilla... :-D

    ReplyDelete
  4. Anonymous3:44 pm

    siis ihan täydellinen hame! en yleensä ees tykkää kauheesti vihreestä, mut toi on jotenki vaan niiiin ihana!!! ja sopii sulle niin hyvin ku oot noin kadehdittavan LAIHA (ei voi sanoo hoikka ku oot paljon laihempi ku hoikka!!) :)
    ja oot niin kaunis tossa ekassa kuvassa, oioi! <3

    ReplyDelete
  5. ANONYYMI
    mäkään en yleensä syty kauheesti vihreelle, mut toi vaan oli jotenki tosi kiva! :-) ja shh hilijaa siellä :-D kiitos ♥

    ReplyDelete
  6. Anonymous5:34 pm

    hame on ihana ja sopii sulle tosi hyvin! itse tykkäisin siitä eniten kevätjuhlassa valkoisen tiukan topin kanssa, olisi vähän juhlavampi kuin nyt :)

    ReplyDelete
  7. ANONYYMI
    kiitos! :--) ja se tosiaan ois joo juhlavampi tiukan topin kanssa, mut mä en oo viel päättäny, et haluunko olla kauheen juhlava :-D ku mun mielestä kevätjuhlas ei välttämättä tarvi olla ihan kauheen juhlavat vaatteet... mut kattoo nyt mitä keksin!

    ReplyDelete
  8. Anonymous7:44 pm

    sä oot ihana ja toi asu on ihana! <3 pistä hei pian asua, jossa näkyy sun uus kånken!! se on ihnanaaaannanana :))

    ReplyDelete
  9. ANONYYMI
    voi kiitos! :---) ♥ ja juu pistän! tuun nyt lähiaikoin käyttää sitä varmaa aika paljon!

    ReplyDelete
  10. Ei tsiisus miten nätti oot! :) Ja toi vihree hame on iha täydelline. Mul o kans tää ongelma etten tiiä mitä puen päättäreihi. :D

    ReplyDelete
  11. HELENA
    voi kiitos! :---) ja taitaa tosiaan olla aika yleinen ongelma!

    ReplyDelete
  12. musta toi asu on niin kiva ettei mitään muuta vaihtoehtoa tarttis ollakkaan. :)) kuitenki päätös on sun oma, mut täs on vaan mun mielipide :)

    ReplyDelete
  13. PAULA
    no mäki kyllä tykkään kauhiasti, mut en vaan osaa päättää mistä noista vaihtoehdoista tykkään eniten ku ne on monet niin kivoja! :-D

    ReplyDelete