tell me, what should i do?

IMG_5932IMG_5922IMG_5959IMG_5966IMG_5894
 Toppi - H&M (Fashion Against Aids), Neuletakki - H&M, Farkkuleggingsit - Dr. Denim/Carlings, 
 Aurinkolasit - Glitter 

Luin eilen 250 sivua ja nyt pitäs vääntää muistiinpanot huomiseen kirjailijapuheenvuoroon. Miksi mä jätän kaiken aina vikaan iltaan? Toi vihreys ja lämpö saa mut kuitenki hymyilemään vaikkei muuten pahemmin hymyilytäkään. Vielä 16 päivää koulua.

Syön vähän jäätelöä niin kyllä tää tästä. Tänään pääsen kuitenkin ihanien ihmisten kanssa treenaamaan musaopistolle

Niin ja linkittäkää nyt vielä klo 23:59 asti niitä blogejanne TÄNNE!

20 comments:

  1. Anonymous3:06 pm

    miks oot noin ihana? :( toi eka kuva ♥♥

    ReplyDelete
  2. Anonymous3:06 pm

    millon lempi blogi postaus?

    ReplyDelete
  3. ANONYYMI
    en oo ihana! :-( kiitoskiitos! ♥

    ANONYYMI
    teen sen viikonloppuna :-)

    ReplyDelete
  4. Anonymous3:36 pm

    heeey paljon noi farkkuleggarit maksaa carlingsis (:

    ReplyDelete
  5. ANONYYMI
    39,90€ :-)

    ReplyDelete
  6. TUOMAS3:54 pm

    AA MITÄ HITTOA SULLA ON HIUKSIA OTSALLA?! :-D mä jo luulin et tää päivä ei koita enää ikinä... sopii paremmin noin!

    ReplyDelete
  7. TUOMAS
    siin se järkyttyneen :---D ♥ arvaa mitä, olin iteki shokissa tänään ku katoin itteeni peilistä. ja joo mäki tykkään joten eiköhän tää oo pysyvä comeback :-D ps. soita mulle, mun puhelinlasku on vittu 500 eiku

    ReplyDelete
  8. ooi, tykkään tosi paljon tästä sun blogista ! (---: sulla on tosi kivoja kuvia ja kirjotat kivasti. käys kurkkaan mun blogia ja liity lukijaks jos nappas-
    www.santtukka.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. SANDRA
    kiitos! :---) mä en ehi just nyt, mut huomasin et olit linkittäny tonne "linkitä blogisi"-postaukseen ni käyn sit samalla kattelee ku katon ne muutki :-)

    ReplyDelete
  10. Oii nätit hiukset=)

    ReplyDelete
  11. Oi!! Ihania nää kuvat! Mulla on aina sama juttu et mäki jätän aina kaiken vikaan iltaan.. Se ei oo iha hyvä juttu :P

    ReplyDelete
  12. HENNOAA
    kiitsa! :-)

    PAULA
    kiitti! :-) ja hahah, i feel you... koitan täs just paniikis rakentaa jotain ehjää kokonaisuutta tota esitelmää varten eikä oikee onnistu :-D

    ReplyDelete
  13. Anonymous8:59 pm

    oot gorgeous! ps. en kerro kuka oon vaikka tiiät mut :D oot ihanaihanaihana mut en uskalla puhuu sulle ikinä!

    ReplyDelete
  14. ANONYYMI
    ärsyttävää!! kuka sä oikeen oot? :-D ei tommosta saa tehä! mut kiitos kamalasti ja tuu ihmeessä vaan puhuu, en mä pure! :-)

    ReplyDelete
  15. sun blogi vaikuttaa tosi ihanalta! :) mä tykkäilen kovasti näistä hienoista kuvista :>

    ReplyDelete
  16. MILLA
    voi kiitti paljon! :-)

    ReplyDelete
  17. Anonymous3:58 pm

    Tuo viimeinen kuva on tyhmä! En tykkää en kertakaikkiaan!

    ReplyDelete
  18. ANONYYMI
    no ei sun tarvikaan tykätä? :---D

    ReplyDelete
  19. Anonymous7:39 pm

    Minua vain suuren suuresti ihmetyttää, miksi kaikki kehuvat sinua maasta pilviin. Et ole kaunis. Et kyllä myöskään ruma! Olet siltä väliltä.

    ReplyDelete
  20. ANONYYMI
    arvaa mitä, niin ihmettää mua itteänikin. en pidä itteäni millään tapaa kauniina.

    ReplyDelete