ostoksia ja kuulumisia

Musta on tullu maailmankaikkeuden tylsin bloggaaja, joka esittelee vaan jotain ostoksia ja asuja jokasessa postauksessa :-D Hitto. No mut mä lupaan, et nyt ei pitäs tulla vähään aikaan mitään ostosten esittelyjä ku mul on ankara säästökuuri sitä Ruotsissa käväsemistä varten. Mut tänään vaan sattu tulemaan tilaus, jonka tein H&M:lle tos viime viikolla ni aattelin nyt esitellä sieltä tulleen Fashion Against Aids-malliston paidan (valkosta perustoppia en ajatellu kuitenkaan esitellä :-D) ja pari muuta juttua.

kollaasiahahah
Toppi från H&M Fahion Against Aids, 9,95€. Toi ei oo oikeesti ihan noin kiva ku tossa kuvassa ku toi kangas on täynnä sellasia kirkkaita läiskiä :-D En osaa selittää. Mut kyl toi on kuitenki ihan jees, pieni pettymys kylläki... Noi leggarit sopii muuten kauheen kivasti ton kanssa... :-D En jaksanu vaihtaa housuja ku noi on ollu mulla tänään jalassa.

IMG_5890
Weekdayn mainosbägi 0€! Näit oli jaettu stadissa ja Ellun äiti oli ottanu niitä muutamat ni Ellu toi sit mulle tällasen :-D Kangaskasseja ei vaan voi olla liikaa...

IMG_5891
Kangaskengät från Primark, 2,20£. Kallista, eikös? :-D Janika oli ihana ja toi nää mulle Lontoosta :-)

Sain tänään yhteiskuntaopin kokeen takas ja kymppihän se sieltä tuli :-D Nyt on voittajafiilis, vaikka matikan koe vähän lannistaa... Onnistuin feilaamaan ainaki vikan tehtävän oikeen huolella. No ei se väärin oo, tai sit on...

Mua muuten pelottaa ku tänäänki kaks mun luokkalaista paljasti lukevansa tätä (terkut vaan sinne Hannalle ja Anskille, jos luette tän :-D). Näit ilmotuksii alkaa tulla liian paljon, ahdistaa... No ei sinänsä, mut vähän kyllä. Ehkä mä totun viel joku päivä siihen ajatukseen, et ihan oikeesti kuka vaan voi lukee tätä.

Mut nyt mä alan lukee Puhdistusta, että saan sen ansiokkaasti kahlattua torstaiks läpi! Mutsi lupas kertoo mulle mitkä asiat on tosi tärkeitä liittyen Sofi Oksaseen ni pääsen helpolla ton kirjailijapuheenvuoron kanssa, jee.

13 comments:

  1. Anonymous4:46 pm

    toi paita näyttää kivalta :) ja äää miksen mä asu helsingissä ku siellä vaan jaellaan kaikkee kivaa ilmaseks! :( ja kivat basicit kangaskengät :)

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    se näyttää tossa kivemmalta, mitä se on :-D mut on se ihan jees kyl. ja hahah, ei tääl nyt aina mitään tollasta jaella :-D

    ReplyDelete
  3. YULIASHHABEL
    thanks :-)

    ReplyDelete
  4. no ainaki paita näyttää tossa kuvassa kiivalta:)

    ReplyDelete
  5. MARIA
    mä oon alkanu jo pikkasen lämpee sille ku kattelin sitä vähän tarkemmin ja sovitin eri asuihin sitä :-) on se sittenki kiva!!

    ReplyDelete
  6. Mun mielestä sä kirjotat just kivoja juttuja tänne :)

    ReplyDelete
  7. PAULA
    no hyvä et joku tykkää! :-D kiitos :-)

    ReplyDelete
  8. sul on kiva tapa kirjottaa!:) oot ihanan persoonallinen muutenki, ja tykkään sun tyylistä

    http://part-of-me-paula.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Voi että oon jahdannu itekkin kangaskasseja tässä kesäks, mutta Stockiksen Monkit, Hennesit ja Lindexit ammottivat tyhjyydellään niiden suhteen :( Kelpais mullekkin tollanen ilmanen. Ja toi on ihana toi Fashion Against Aidsin paita... Pitäs varmaan itekkin käydä tukemassa tätä kampanjaa tänäki vuonna :)

    ReplyDelete
  10. PAULA
    voi kiitos kamalasti! :-)

    SIIRI
    no höh :-( jos sulla on mahollisuuksia ni käy kattomassa weekdaysta tai carlingsista! niistä yleensä löytyy :-)
    ja joo, mä lämpenin tolle paidalle tänään ku iskin sen päälle :-) ja hyvään tarkotukseen menee ainaki osa rahoista :-)

    ReplyDelete
  11. sullahan on magee blogi! ja ei vitsi mulle kans tollanen kangaskassi :---D

    ( ja sait bloglovinissa uuden seuraajan : minut :p )

    ReplyDelete
  12. NUKKE
    voi kiitti! :-)

    ReplyDelete