oi kyllä...

IMG_5563IMG_5454IMG_5373

Mua naurattaa tää mun liian nopee postaustahti, etenki ku nää postaukset on niin vitun tärkeitä :-D Nytkin ajattelin vaan tulla kertomaan, että mua ryydyttää ja löysin kivoja yllätyksiä tossa aamulla päivänvalossa, ku heräsin vaihteeks painajaisiin. Mun housut haisee niin kauheelle, et ei huhhuh... Kiitos vaan Leilan vakaalle kädelle! :-D Sit mun bägi on täynnä jotain roskaa ja sen valkonen väri on muuttunu lähemmäs ruskeeta, hehezzz...

Joo että sellasta. Tekis mieli pizzaa, mut taidan tyytyy kahviin. Seittemäs kuppi täs just parhaillaan menossa... Hahah tulee niin turha päivä tästäki oikeesti. Luen huomiseen saksan kokeeseen (oon pihalla, hitto!), treenaan lihaksia (ehkä sit illemmal, nyt ei pysty :-D) ja kuuntelen kaupallista musaakkia, kun satuin rakastumaan. Ei mulla muuta. Laterss!


LIGHTS - Second Go

10 comments:

  1. Anonymous2:04 pm

    hyvä vaan kun postaat usein! sun postaukset on aina ihania, oli turhia tai ei :) sulla on kyllä kivat hiukset! ja voi sua raukkaa, koita selvitä :D
    oot ihana!<3

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    no kiitos paljon! :-)

    ReplyDelete
  3. On just ihanaa et postaat usein :3 Koita siellä selvitä, kyllä kahvi aina auttaa :D

    xx
    http://in-my-style.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. ELLIS
    no kiva :-) ja kyllähän tää tästä, olo alkaa olla jo tosi hyvä!

    ReplyDelete
  5. sulla on iiihana kirjotustyyli! :D tykkään!

    ReplyDelete
  6. AGENTTIPASKA.
    voi vitsi, kiitos! :-)

    ReplyDelete
  7. Anonymous9:47 pm

    hööh eikö tänään tuu postausta? :( oot niiin ihana, tuli ikävä sun juttuja! <3
    ja ainii, kato mitä löysin we♥it:ista! http://weheartit.com/entry/9387288
    :D tiiätkö onks siel enemmänki sun kuvia? :)

    ReplyDelete
  8. ANONYYMI
    no ei tuu ku meiän netti on jumittanu koko päivän ihan törkeesti eikä suostu lataa kuvia flickriin tai videoo tubeen! :-(
    ja mitäs hittoa! :-D en ees tiiä onks mun naamasta kuvia siellä (muhun liittyvillä hakusanoilla en löytäny ainakaa), mut ainaki yks mun ottama kuva mis on markuksen vanssit on pistetty sinne :-) mut kiitosta ku mainitsit tosta! on se ihan hyvä tietää et nää kuvat on alkanu levii täältä...

    ReplyDelete
  9. oi ompa sulla hiukset kivasti tuossa :----)

    ReplyDelete
  10. PINJA
    voi kiitti! :-)

    ReplyDelete