kiirettä pittää!

IMG_6301IMG_6313IMG_6364IMG_6328IMG_6158IMG_6325IMG_6309IMG_6295

Huhheijaa, ihme että oon hengissä vielä eilisen jäljiltä! Olin illalla niin hiton väsyny, ettei postailu kävässy ees mielessä, joten siinä syy hiljasuuteen ku mulla muuten on aika pitkälti ollu tapana postailla vähintään kerran päivässä.

Eilen oli tosiaan yks esitys koululla (hahah, naurakaa kaikki steinerit mun hienoa kiertelyä ku koitan olla mainitsematta sitä e:llä alkavaa sanaa :---D) ja sitä ennen käväsin Ch:lla kattomassa niiden maailman pienimpiä ja sulosimpia kisunpentuja! Harmittaa vieläki, ettei ollu kamsua messissä ku niistä ois saanu niin ihania shootteja :-D Voi tui, miten söpöjä voi kaikki eläinvaavit olla!

Sit sieltä koululta kiiruhdin kohti musaopistoa ja oli viimenen keikka, jeezz! Nyt on kesis alkanu musaopiston puolelta, hurray! Vielä 11 päivää pitää kituu koulussa, mut ehkä mä kestän. Oisin kyllä niin valmis kesäloman viettoon jo nytte...

Mä voisin muuten rutistaa meiän saksan maikan kuoliaaks! Sain saksasta vielä nyt viimesenkin kurssin arvosanaks 10, vaikka isosta kokeesta tuli vaan 8½. I'm in heaven! Peruskoulun päättötodistukseen tulee nyt sit tosiaan saksasta se 10 kaiken järjen mukaan ku koko vuoden kaikki numerot on kymppiä ja viime vuodelta pelkkää ysiä. Oivoivoi

Nyt voisin periaattees nukkuu päikkärit, koska väsy on suuri. En kuitenkaan saa aikaseks, joten ehkä mä vaan rentoilen koko illan ja meen aikasin nukkuu tänään. Sounds gr8!


Florence + the Machine - Hurricane Drunk

21 comments:

  1. Anonymous3:56 pm

    aaaaa miten ihania kuvia! oot ylikaunis <3 ja noi muutkin kuvat on niin hienoja!!

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    no voi kiitos! :-) ♥

    ReplyDelete
  3. Anonymous5:34 pm

    olet hurmaava!

    ReplyDelete
  4. ANONYYMI
    hahah, mä en käsitä miten hurmaava voi kuvata jonkun mielestä mua :-D mutta kiitos kuitenkin :--)

    YULIASHHABEL
    thank you! :---)

    ReplyDelete
  5. Anonymous9:11 pm

    oot tosi ihanan ja fiksun kuuloinen ihminen:)

    ReplyDelete
  6. ANONYYMI
    voi kiitti! :---)

    ReplyDelete
  7. Haha, biisi jonka mukaan mun blogi on nimetty = sulla on hieno musamaku :D Ja oon ehkä hiukan kateellinen ku toinen menestyy noin hyvin koulussa!

    ReplyDelete
  8. AINO
    on muuten ihan hiton hyvä biisi! joten sullakin sitten varmasti :-D ja älä oo kateellinen, mä lupaan et lukiossa alkaa ihan varmasti rappio...

    ReplyDelete
  9. Siis onko sulla ihan kaikesta 10? :O Siis mukaanlukien liikka, kässä, veisto, kuvis yms. Onnea hei tosi paljon! :)

    ReplyDelete
  10. ROSA
    hahah ei tosiaan :-D siis saksasta mä tossa puhun pelkästään. mulla on 8-10 kaikki aineet ja keskiarvo keikkuu jossain 8.8-9.0 :-D että ei nyt sentään!

    ReplyDelete
  11. No mä jo aattelin et herranen aika ei toi voi olla mahdollista! :D Kun oot valitellut vihaavasi (?) kuvista ja liikkaa, niin tuntui hassulta ajatukselta että sulla on niistäkin kympit :D Mut upee todistus silti!

    ReplyDelete
  12. ROSA
    hahah joo ei :-D mulla on kuviksesta 9 ja liikasta seiskaa ja kasia, täytyy nyt kattoo et mitä saan päästötodistukseen :-D meri ei oikeen tykkää musta...

    ReplyDelete
  13. Meri on joo vähän jännä tyyppi, ihminen joka esimerkiksi vastustaa bikineitä henkeen ja vereen ;) Mä sain liikasta 9, johtuen varmaan siitä kun mä joskus puhuin kauniita jostain hyvästä asenteesta liikuntatunteihin (näkis mut vaan pukkareissa tunnin jälkeen!).. Et joo, välillä on ikävä sitä Sallaa :D Ei nyt Pihlee sentään ;)

    ReplyDelete
  14. ROSA
    joo meri on outo... :-D mut pihle oli paras! mä osallistuin viime vuonna tuurilla kahelle liikkatunnille ja sain silti seiskan :----D se uhkaili mua nelosel, mut se ei sit todistuksii kirjottaessaan muistanu kuka oli maria ni tuli liian hyvä numero vahingos :-D

    ReplyDelete
  15. Ei oo totta :D Se oli kyl nii outo hippiäinen niis tuulipuvuissaan.. En ikinä unohda sen kaunista beessiä kevätjuhla asua, oksennus :D Kyl noil liikkaopeil vibaa joku päässä aina :D

    ReplyDelete
  16. ROSA
    hahah, joo'o... ja se ku se toi sen poikansa mukaan liikkatunneille ja sano, et se yritetään kidnapata ni siks se on sillä mukana :----D

    ReplyDelete
  17. Ainii! :D Sit meille selitettiin et sil on ollu tosi rankkaa ja näin, siks se lopetti koska sillä oli henkisiä ongelmia..?! Sitä ei vaan sit kehdattu myöntää et se sai potkut tai jotain..

    ReplyDelete
  18. ROSA
    hahah niimpä :-----D ja nyt se opettaa meiän luokkalaisen justiinan kaverin koulussa :-D

    ReplyDelete
  19. Eikä! :D Läppä tyyppi kieltämättä!

    ReplyDelete