Jos näkisin ees yhden kyyneleen, niin kuivaisin sen


PMMP - Salla tahtoo siivet

Mä näin Markusta aamulla puol tuntia ku se kotiutu Pariisista ja tajusin, miten kova ikävä mulla onkaan ollu. Ja on taas! Se idiootti häippäs suoraan reissusta toiseen reissuun ja nyt se on sit Oulussa sunnuntaihin asti. Ihan tyhmää! :-( Mut se oli ostanu mulle maailman ihanimman tuoksusta rasvaa tuliaisiks, oivoi

Tää päivä on muuten ollu semi outo, mut ihan ylivoimasesti kuitenki enemmän kivan ku tyhmän fiiliksen puolella on menty! Tai no on niitä huonompiaki fiiliksiä mahtunu mukaan, mut kuitenki :-D Oon saanu jonku kauheen "rakastan viulun soittoa ja soitampa tässä päivittäin pari tuntia" -kohtauksen ja ei ois kyllä parempaan saumaan voinu sattua niitä pääsykokeita ajatellen (mistä vetoa, että 16.5. mennessä te kaikki kirootte sanan "pääsykoe" alimpaan helvettiin :-D).

Kävin tänään myös pitkästä aikaa lenkillä. Se on jääny nyt kaheks viikoks kokonaan ku oon ollu kipeenä ja on ollu muita kiireitä. Nyt kuitenki otin itteeni niskasta kiinni ku oli niin kiva ilmakin, eikä enää ees niin kylmä ku viime päivinä! Oli kauheen kiva juosta ku metsässä paisto aurinko ja mua vastaan ei tullu yhtäkään ihmistä.

Toi eka kuva on siitä rakkausrasvasta, jonka sain tuliaisiks ja noissa muissa ei sitten paljoa mitään pointtia oo. Paitsi viimenen esittelee päivän asua kauniin sensuurin kera, koska naama ei toiminu yhteistyössä kameran kanssa. Voin kertoa, et ilmeet oli varsin kauniita :-D

IMG_5724IMG_5728IMG_5378IMG_5720
 Ruutupaita - H&M for Men, Melodican t-paita - UNION FIVE, Housut - ONLY, Vanssit - Ponke's, 
 Melodican kangaskassi - Carlings 

Lisäks päällä oli sama nahkatakki, joka mulla aina on ja Ginan tuubihuivi, mut en kokenu tarpeelliseks kuvauttaa niitä :-D Että semmosta. Ei mikään ihmeellinen asu, mut päätin silti kuvauttaa ku nyt kerran näitä asukuvia lupailin! Jos pari kertaa viikossa saisin näitä laitettua ni se ois multa saavutus!

Nyt meen lukee vähän yhteiskuntaoppia, ku huomenna on koe. On kyllä sika helppoja asioita, mut tarviin vähän varmistusta muutamaan yksityiskohtaan. Laters!

13 comments:

  1. Anonymous8:56 pm

    oon ihan uus lukija ni oon ihan pihalla, et kuka tää markus on? sun poikkis? :) ja ihana asu!

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    ei, mä oon ihan sinkku :-D se on mun veli :-) ja kiitosta!

    ReplyDelete
  3. vähänkö ihanat noi sun kengät ♥

    ReplyDelete
  4. Tosi kivan oloinen blogi sulla :)
    ja ihana tuo ruutupaita :)

    jään seurailee :)

    http://saara-kissntell.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. ROOSA
    mäki tykkään! :-) muutamat muutki vanssit kuumottelit, mut rahaa ei löydy...

    SAARA
    kiitos, kiva jos tykkäät! :---)

    ReplyDelete
  6. Anonymous11:02 pm

    jee onnee! 150 lukijaa :D

    ReplyDelete
  7. ANONYYMI
    oi kato :-D kiitti :-) täytyypä pistää se linkitä blogisi-postaus pystyyn sitku tuun koulusta jos kukaan ei päätä kadota päivän aikana :-D

    ReplyDelete
  8. aa sul on aina nii kivoja vaatteita!:)
    ps. käy heittääs kuvaehotuksia uusimpaan postaukseen jos viittiit >>
    http://essisdiamondayz.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. ESSI
    voi kiitti! :-)
    ja joo voin mä käydä muutaman heittää!

    ReplyDelete
  10. Hihi samanlaiset pöksyt ko mulla :-)..

    ReplyDelete
  11. TEA
    jee, noi on ihan sika kivat! :-)

    ReplyDelete
  12. Hei tieks mikä kasvi toi on mikä on toka vikassa kuvassa..?

    ReplyDelete
  13. KATI
    mulla ei oo harmainta aavistusta! oon ihan surkee bilsassa :-D tota kasvaa semi paljon tuol meiän lähimetsässä, mut en kyllä tosiaan tiiä nimee sille.

    ReplyDelete