I can't think straight, help me now before it's too late


Cut Copy - Going Nowhere

Mä oon huonolla tuulella, kuten nykyään aina ilmeisesti. Koulu menee sinänsä hyvin, mut ei niin hyvin ku mä vaadin iteltäni. Sain saksan kokeesta 8+ ja nyt voisin hakata päätä seinään ku ärsyttää niin paljon. Joo mä tiiän, et oon outo :-D

Sit mua tietty stressaa ne Sibiksen pääsykokeet. Olin taas opistolla tänään pari tuntii treenaamassa ja tuntuu, etten oikeesti osaa mitään ja kaikki menee pieleen. Oiskohan tolla säällä jotain tekemistä tän "mä oon paska ja haluun kuolla" -fiiliksen kanssa? Toivottavasti, koska se tarkottais sitä, et viikonlopusta lähtien ilmojen parantuessa mä oisin taas ilosempi. Kelpais!

Oon mä kuitenki jotain saanu tänään aikaseks. Sain luettuu dösämatkojen aikana (aamulla kouluun, koulusta kotiin, musaopistolle ja sieltä kotiin) 150 sivua Puhdistusta, joten enää joku päälle 200 sivuu jäljellä. Mä niin rakastan sitä kirjaa, mutta en kyllä yhtään tiiä, mitä mun pitäs selittää Sofi Oksasesta meiän luokalle... :-D No ehtiihän täs vielä miettiä 12.5. asti.

Nyt mä meen syömään keksejä, joita äiti toi kaupasta, moekka!

IMG_5709IMG_5715IMG_5438IMG_5633IMG_5670IMG_5662

21 comments:

  1. Anonymous7:30 pm

    ihania kuvia, oot niin kaunis etenki tossa ekassa! :)
    ja hei tsemii pääsykokeisii, hyvi ne menee!!

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    kiitoskiitos! täytyy toivoo, et menee hyvin :-)

    ReplyDelete
  3. Anonymous8:43 pm

    siis täh! sun mielestä 8+ on huono numero? :D voi sua! mä oisin taivaissa jos saisin kaseja!

    ReplyDelete
  4. ANONYYMI
    no perfektionisti mikä perfektionisti :-D

    ReplyDelete
  5. ihanii kuvii :--)

    -emmi

    ReplyDelete
  6. EMMI JA ELINA
    kiitoxet! :-)

    ReplyDelete
  7. oon jo liikaa sanonu tätä sulle ja hehe ihan ku mun kommentit kauheesti kannustais mut ihan tosi sä pääääääääset, iha turhaa stressailet niitä pääsykokeita!! pakko oli vielä kerran sanoo, koska sun panikointi on nniin turhaa! tajuun kyllä jännityksen,eiköhä kaikki jännitä, mut älä anna sen ottaa sust yliotetta!! älä huoli pikkunen kuules :)

    ReplyDelete
  8. Ui vitsi siistii sä oot hakemassa sibikseen! Ite en sinne viittiny hakee koska se matka ois niin pitkä ettei muuta elämää oiskaa.. Muute missä musiikkiopistossa sä oikein oot? :)

    ReplyDelete
  9. Oi vitsi, oot kyllä tosi nätti :)!

    ReplyDelete
  10. SISU
    voi kiittikiitti! :-) täytyy toivoo etten panikoi siellä sit ihan kauheesti!

    PAULA
    juu sinnehän mä :-) ja voi höh, ihan tyhmää jos ei matkan takii voi hakee johonki :-( ja mä oon länskärissä (länsi-helsingin musiikkiopisto) :-)

    TANJA
    no kiitos paljon! :-)

    ReplyDelete
  11. Anonymous11:17 pm

    siun leukaperät ♥

    ReplyDelete
  12. ANONYYMI
    what? :-D nyt meni ohi, että mikä niissä on niin ihanaa/kamalaa? :-D

    ReplyDelete
  13. Anonymous1:42 am

    pssst! voitko kertoa miten ton formspring-laatikon saa tohon reunaan! :)

    ReplyDelete
  14. ANONYYMI
    painat sieltä formista "settings" sit siitä sivusta "goodies" ja sit sieltä "formspring widget". ja siitä sit kopioit sen koodin ja liität uuteen gadgettiin bloggerissa :-) tän paremmin en osaa selittää.

    ReplyDelete
  15. tos toi kuva joho oot laittanu päälle sydämii ja tommosen kukkahösselikuvan nii mikä ton kukkahösselikuvan nimi on? tai siis semmonen tekstuurijuttu.. ? :D:Dd toivottavasti ymmärsit.. nii siis haluun omaan blogin saman taustakuvaks, ja aattelin ettii sillä nimellä sit googlesta. :D:D:D

    ReplyDelete
  16. 8+ on hyvääää :----))

    ReplyDelete
  17. JONNA
    mä oon pahoillani, mut toi on ollu mul koneella varmaan jonku vuoden ja oon tallentanu sen jollain ihan ihmeellisel nimellä eikä mul oo enää mitään hajua mikä sen oikee nimi oli :-( sori!

    ROOSA
    no ei mulle saksasta ku oon yleensä kympin tasoo :-D

    ReplyDelete
  18. I feel you ton koenumerojutun kanssa.. Mul meinas tulla itku ku sain yhteiskuntaopin kokeesta 9-, ku mulla on niin kauheet paineet saada 10 siitä aineesta. Ja monesta muustakin. Perfektionistina oleminen on niin rankkaa ku kokoajan täytyy stressaa :-( tsemppii sinne Sibiksen pääsykokeisiin, kuulemani mukaan sinne ei oo ees niin vaikeeta päästä. Turha jännitys vaan pois ja annat kaiken itestäs niin sen luulis riittävän!

    ReplyDelete
  19. IIDJA
    aa ihanaa! joku joka tajuu mua :-D toi on kyl niin totta, et perfektionistina oleminen on rankkaa :-(
    ja kiitos paljon, täytyy tosiaan pitää jännitys loitolla ni menee varmaan ihan hyvin! :-)

    ReplyDelete
  20. Anonymous5:39 pm

    mitä aiot soittaa ja laulaa pääsykokeis? mä ite mietin kans et oisin hakenu sibikseen mut päädyin sit et haen mielummin kallioon ykkösenä... siel voi kumminki yhdistää musan, teaatterin ym. miks et muuten hakenu kallioon ku siel kai on niit kirjottamiskursseiki ja eksä tykänny kirjotta?:)

    ReplyDelete
  21. ANONYYMI
    soitan muutaman jigin ja reelin koosteen, eli siis irkkumusaa :-) ja laulan pakollisena laulunäytteenä jonku niistä neljästä vaihtoehdosta mitä siinä nyt luki, en oo vielä päättäny et minkä niistä.
    ja en hakenu kallioon, koska mulla on paljon tuttuja siellä, jotka sano että ei oo ihan mun paikka :-D mä en oo ihan tarpeeks boheemi sinne... ja juu tykkään kyl kirjottaa, mut mulle riittää ihan tavalliset äikän tunnit :-)

    ReplyDelete