HILFE!

IMG_5879IMG_5872
Cheap Mondayn toppi från Weekday, 20€

Kävin poistaa ton topin tänään ja oon nyt ihan rakastunu taas vaihteeks Cheap Mondayn vaatteisiin :-D Mut nyt alkaa ankara säästökuuri kesäkuista Stokiksen matkaa varten, että voin sit kuluttaa rahaa siellä!

Meille tuli just tossa vartti sitte saksalainen vaihtarityttö, joka on lauantaihin asti. Vaikuttaa ihan mukavalta, mut mä en saa suutani auki ja oon ihan lukossa :----D Hitto! No ehkä mä täs viikon aikana vetreytän kielitaitooni ja alan niin spontaaniks, et uskallan puhuu sille jotain :-D Atm oon lukittautunu mun huoneeseen sanottuani sille "Hallo, ich heiße Maria und ich kann nicht so gut Deutsch sprechen". AAAA ei tästä tuu mittään!

Mä alan nyt harjottelee matikan kokeeseen, joka kummittelee isona mörkönä ku ajattelenki huomista. Tappakkee mut :-(

13 comments:

  1. Anonymous5:40 pm

    voi mikä ihana paita!! ja ihanan kaunis sinä <3 ja ihana kampaus :D ihanaa kaikki! ja ihanaa on myös se, miten kirjotat! susta saa niin symppiksen ja IHANAN kuvan :---D okei ny loppuu ihana-sanan raiskaaminen.
    ps. oot ihana!

    ReplyDelete
  2. aaa sulla on niiin ihanat hiukset !

    ReplyDelete
  3. ANONYYMI
    ihana on kyl ihana sana, ei siin mitää :-D mut se ei oo oikee sana kuvaamaan mua! mut kiitos IHANASTA kommentista, ihana! :-)

    EMPPU.KEKKONEN
    en jaksa väittää vastaan vaikka oon ihan eri mieltä :-D mut kiitos kuitenki :---)

    ReplyDelete
  4. Toi paita on ihan sairaan nätti<2

    xxellis

    ReplyDelete
  5. ELLIS
    mäki tykkään! :-)

    ReplyDelete
  6. Anonymous7:49 pm

    oot supah-attractive, oikee ihanuus! <3 ja ihana paita!

    ReplyDelete
  7. ANONYYMI
    elä viitti! :-D kiitos :---)

    ReplyDelete
  8. Anonymous9:20 pm

    lol mees nyt puhuu sille vaihtarille ! :-D

    ReplyDelete
  9. ANONYYMI
    enkä mee :-D puhuin sen kanssa jo äsken vähän ja se oli tarpeeks suuri saavutus mulle tält päivält :---D

    ReplyDelete
  10. Heyy oon 18 vuotias tyttö Helsingistä ja aloitin vähänaikaa sitten kirjoittaa omaa lifestyle/ muoti blogia. ois kiva kuulla muilta bloggaajilta mielipiteitä ja kommenttia siitä, ja tietenkin saada uusia lukioita hihi ;D
    http://leave-world.blogspot.com/
    tervetuloa lukemaan =)

    ReplyDelete
  11. DERYA
    mä käyn kattelee :-)

    ReplyDelete
  12. I'm a pretty big fan of Cheap Monday. Have a few of their things. You look great. Love the bandana! xo

    (I am having a buffalo tooth necklace give-away if you're interested!)
    strawberry freckleface

    ReplyDelete
  13. STRAWBERRY FRECKLEFACE
    me too, cheap monday = ♥! thank you :-)

    ReplyDelete