You wanna laugh, you wanna cry

Björk - It's Oh So Quiet
IMG_5377IMG_5361IMG_5372IMG_5345IMG_5325IMG_5331IMG_5353

Oon hirmu ylpee itestäni ku keräsin itteni ja lähin kameran kanssa kävelylle metsään joksku tunniks. Oli niin kuuma, et ei mitään rajaa ja mul oli päällä vaan ohuet sukkikset, shortsit ja t-paita!! Kesä on tullu kaupunkiin Kuvasaldo ois voinu olla parempiki, mut näillä mennään täl kertaa. Taisin kehittää jonku fiksaation noihin oksiin ku niitä tuli kuvailtua turhanki kanssa :-D

Huomenna olis paluu sit kouluun niinki mukavissa tunnelmissa ku kaheksalta alkavilla kuntoteisteillä... En oikeesti keksi yhtäkään tota huonompaa tapaa palata lomalta. Mä kuolen sinne ja saan jonku sydärin ku ei kunto kestä yhtään mitään.

Nyt mun pitäis kai tarkistella, et onks mul huomiseks jotain tekemättömii koulujuttuja. Äsken laskin vartin matikkaa ku piti tehä joku ihme moniste. Oon niin ilonen ku tajuun kerranki jotain matikasta :-D

Mut joo, mä jatkan nyt Björkin fiilistelyä ja koitan saada läpivetoa tääl kämpäs aikaseks ku mä paahdun! Morjensss!

9 comments:

  1. Anonymous7:20 pm

    tää postaus on rakkaus ♥ NOI KUVAT!! oot ihan sika hyvä kuvaamaan, noi ihan IHANIA!! toi tunnelma ja kaikki, oih! ja björk=♥

    ReplyDelete
  2. Anonymous8:40 pm

    sä tosiaan osaat kuvata! upeita kuvia :)

    ReplyDelete
  3. ANONYYMI
    kiitti kamalasti! ja björk on ihana! ♥

    ANONYYMI
    voi kiitos :-)

    ReplyDelete
  4. Mäki olin kuvoilee tnä .-D Ja saat huomen auttaa mua sen monisteen oikeen puolen c tehtävän kaa ku oon iha lost siin... .D

    ReplyDelete
  5. APA
    hehezz huomasin :-D se kalliokuva on rakkaus ♥ ja okei mä koitan auttaa :-D

    ReplyDelete
  6. hienoja kuvia! mä tykkäilen hirmusesti noista pajunoksa-kuvista :)

    ReplyDelete
  7. MILJA
    kiitos! :-)

    ReplyDelete
  8. Ihanan isot ja selkeet kuvat sun blogissa yleensäkkin :)

    ReplyDelete
  9. JANETTE
    voi kiitos! :-)

    ReplyDelete