ostoksia ja turhaa löpinää


Ratatat - Dura

Buu, mä oon ihan sika huono hallitsemaan mun rahankäyttöä, kuten varmaan osa onki huomannu :-D Tänään tarttu sit muutama juttu messiin kun kävin kääntymässä stadissa loman alkamisen kunniaks. Nää oli kyl kaikki tosi perusjuttuja, jotka oisin jossain vaiheessa kuitenki hankkinu, mut nyt mul on sit tasan kaheksan senttiä ja lisää rahaa tulee... Ehkä viikon päästä? Tai myöhemmin. No mut joo. Janika tuo vielä yhet kengät mulle Lontoosta (arvatkaa haluisinko mäki Lontooseen just nyt!) ni sit vois sen jälkeen alottaa jonku pienimuotosen shoppailulakon. Jos jaksan :-D

Eilinen fysiikan lukeminen ei sit ihan onnistunu. Tulin koulusta kotiin ja menin sohvalle makaamaan. Mutsin sanojen mukaan nukahdin puolessa minuutissa ja sit mä heräsinki kaheltatoista ihan sekasin ja mulla oli kauhee olo. Raahauduin sit suoraan omaan sänkyyn ja nukuin koko yön, joten menin sit tänään kokeeseen ilman lukemista. No mut se saatto mennä jopa ihan hyvin! Ens viikolla saan sen takas, että sitä odotellessa...

Mut nyt voisin jatkaa lomailua loppuillan ihan hirmu rauhallisissa ja laiskoissa merkeissä. Sounds gr8! Lauantaina on pakko mennä käymään mummilla (a-h-d-i-s-t-a-v-a-a) ja sunnuntaina mummo, Matti (mummon mies) ja mun tädit Anna ja Laura tulee meille syömään. Siinähän se loma sit meneeki :-D No ei, onhan siin viel huominen ja maanantai sit sellasia päiviä ku saan olla rauhassa.

Mut täs nyt nää ostokset:

IMG_5093

Kankainen tuubihuivi villasen tilalle från Cruel Age, 12,95€

IMG_5099

Tavallinen valkonen pitkähihanen (en omistanu ku vaan mustia tällasia!) från H&M, 9,95€

IMG_5100IMG_5143

Housut (noi on perjaatteessa leggarit, mut takataskut löytyy) från ONLY, 16,95€

Ton tokan kuvan laatu mössäänty ihan kauheeks, hyi! Enkä jaksa enää ottaa uutta kuvaa :-D Noi ois ollu ehkä vähän kivemmat XS/S-koossa, mut ne oli auttamattomasti liian lyhyet mulle (vaikka en oo pitkää nähnykään!) ni oli pakko sit ottaa S/M ja noi on vähän löysät. Mut ehkä se on ihan kiva jopa, en oo vielä päättäny :-D Mut tykkään noista joka tapauksessa ihan hirmusesti! Mun kropalle kivempi vaihtoehto chinoille, jotka ei vaan sovi mulle mitenkään.

Mut hyvää lomaa kaikille! Syökää paljon suklaatia

5 comments:

  1. hieenot housut! (=

    ReplyDelete
  2. Anonymous7:30 pm

    oi vitsi noi housut on kivat! paljon kivemmat ku chinot :D ku noi on kuitenki noin tyköistuvat yms :) mee likey! ja hei missä toi cruel age on? tarviin nimittäin tollasen version tuubihuivista just mustana ja ginasta ei ainakaan löytyny...

    ReplyDelete
  3. SONJAI
    :-)

    ANONYYMI
    joo mäki tykkään noista enemmän ku chinoista, ainaki omissa jaloissani :-D ja cruel age on kampissa, oisko kolmannessa tai tokassa kerroksessa, en oo nyt ihan varma :-) ja sit kai turustaki löytyy.

    ReplyDelete
  4. voisiks kertoo mitä kameraa käytät ja sun objektiivit ku ite oon kiinnostunu valokuvauksesta ja haluisin lisää tietoa vähä paremmalta kuvaajalta (:

    ReplyDelete
  5. AFTERSET
    mulla on kamerana toi Canon EOS 500D ja objektiivina vaan toi 18-55mm kittiputki, joka on kyllä perseestä :-D mut ei oo varaa hankkii nyt mitään parempaa ni tolla mennään...

    ReplyDelete