Näin susta sulosia visioita öisin


Jukka Poika - Viikko sitten

Mulla on törkeen hyvä fiilis, pitkästä aikaa! Toi aurinko tekee ihmeitä mun mielenterveydelle Tänään oli myös se irkkukonsertti Suvilahdessa ja meni ihan sika hyvin, jeejee! Olin opetellu reelit ja jigit kolme kertaa nopeemmas tempos ku ois tarvinnu ja luulin, et ne menee edelleen liian hitaasti :-D No mut nyt ainaki osasin sit ne ihan täydellisesti eikä sekään estäny mua soittamast, et näin kaiken kahtena ja en tuntenu mun jalkoi ku en ollu syöny mitään koko päivän ja alko vähän pyörryttää...

Mut siis joo! Oli macee tapahtuma ja Suvilahti nyt muutenki on kiva mesta, joten kävästiin yhellä tauolla vähän käppäilee parin kivan tyypin kanssa ja mä sorruin kesäfiiliksissä polttamaan taas kerran. Yhyy, tää ei lupaile ollenkaan hyvää ku mietin tulevaa kesää... :-D No mut kerrankos sitä vaan eletään. Taidan luovuttaa suosiolla ja olla tuntematta omantunnon pistoksii, koska muuten joudun tuntee niitä liian usein. Logiikka?

Mä en millään pysty sisäistää sitä, et kello on jo seittemän ku aurinko paistaa edelleen täysil ja Jukka Poika raikuu kuulokkeist. Tekis mieli lähtee ulos, mut mun jalat ei kanna ku oon seissy puol kahestatoista viiteen siel Suvilahdes ja soittanu niin paljon, et mun sormet on ihan verillä. Mut oli jees, oikeesti!

Mua ei ees haittaa atm se, että maanantaina on taas ankee paluu arkeen. Oon varmaan eri mieltä sit maanantaina, mut ehin nyt vielä nauttii huomisen täst vapaudesta. Ja ens viikol onki jo pääsiäisloma :-) Nyt voisin jatkaa datailuu ja katella vaik parit leffat kunhan aurinko laskee et nään täst näytölt jotain :-D Mul nimittäin paistaa toi ilta-aurinko suoraan mun huoneeseen eikä tääl nää mitään ennen ku se on laskenu. Ja ihan kivan kuumaki on, mut oonki täs shortsit jalas ja tuntuu niiiiiiin kesäseltä!

Huomen aamul meen varmaan Valtteriin ku Nadja menee myymään omaisuuttaan sinne. Mun budjetti on tosin atm 8,85€...

Huominen pitää kyl muuten pyhittää koulujutuille. Maanantaina pitäs kirjottaa ruotsin tunnilla aine unelmakoulusta, joten vois valmistella sitä vaik. Ja torstain on peruskoulun vika fyssan koe enkä tosiaan tajuu mitään, joten vois opetella vaik parit kaavat kunnol ja koittaa muistaa muistaki voimaloista ku ydinvoimaloista jotain faktoja. Ydinvoimalat on kyl maailman helpoin juttu mulle ku oon ottanu vähän turhanki paljon selvää asioista ku vituttaa niiden olemassaolo niin rankasti. Mut joo, tota Puhdistustaki vois alottaa lukee ku kolmen viikon pääst pitäis pitää siit äikän kirjailijapuheenvuoro tai joku sellane.

Mut nyt mä lopetan ennen ku te kaikki kyllästytte lukee tätä (ihan ku ette ois jo kyllästyny aikoja sitte). Palaillaan!

Ps. Toi naamarasva on ärsyttävää. Mutsi on huono ihminen ku osti väärää ku se ei löytäny mun vakkaria, buu! :-(

IMG_4957IMG_4920IMG_4906IMG_4924IMG_4926IMG_4979

16 comments:

  1. löysin just sun blogin ja päätän jäädä seurailee, sulla on kivoja kuvia ja postauksia täällä (: sulla on ihana tyyli! oot kaunis

    ReplyDelete
  2. YULIASHHABEL
    thanks! :-)

    H
    voi kiitsa! kiva jos tykkäät :-)

    ReplyDelete
  3. Vi ses imårgon, jag ska ochså komma till valtteri, och efter scoutparad ska vi gå och se Black Swan :))
    joo entiä mikä mulle tuli ku rupesin höpäjää ruotsii :----DDD
    mutjoo, can't wait♥

    ReplyDelete
  4. METROPHILIA
    ei apua mä olin unohtanu ihan kokonaan! ja mä en pääse, koska me grillataan huomen naapureiden kaa ja mutsi on natsi ja ilmotti et mun on oltava himas sillon... ja mun pitää myös siivoo koko kämppä huomen ja vittu. AAAA perse. no mut mennään ens viikol tai jotain!

    ReplyDelete
  5. Anonymous8:35 pm

    oot maailman kaunein, oikeesti! ja nää kuvat on muutenki aina niin ihania ja näis on upee tunnelma :) etenki nää tän postauksen kuvat on jotenki yli-ihania!
    tää sun blogi on ylivoimasesti paras blogi ikinä ja toivoisin sulle suurempia lukijamääriä! en ymmärrä ees, et miten niitä ei oo tän enempää! mut varmasti tulee vielä koska oot niin ihana ja paras ja oivoivoiiiiii :) <3
    JATKA SAMAAN MALLIIN KAUNEUS! <3

    ReplyDelete
  6. Anonymous8:45 pm

    ihan vaan mielenkiinnosta kysyn miks ydinvoima vituttaa sua? En oo itekään mikään suurin fani, mut tälläsis asiois on vaan kiva tietää/kysellä ihmisten mielipiteitä, jos oppis iteki jotain uutta samalla :---D

    ReplyDelete
  7. ANONYYMI
    voi apua, ihana kommentti! kiitos! :-) ♥

    ANONYYMI
    no siis mä oon hyvin vihreillä linjoilla monissa asioissa ja mä en voi käsittää, miten voidaan ajatella et on ihan sama mitä nyt tehään ja sit meiän lapsenlapset kuolee johonki ydinjätteeseen ja luonto pilaantuu jne. en mä osaa tän paremmin selittää, mut siis joo :-D toivottavasti sait jotain selvää täst vastauksest :-)

    ReplyDelete
  8. Heiii mitä sanoit kampaajalle että sait tommoset hiukset? Tai siis mitä niihin tehtiin? :)

    ReplyDelete
  9. ZEE
    pistettiin tosi paljon tosi vaaleita ja paksuja raitoja pää täyteen :-)

    ReplyDelete
  10. Anonymous12:38 pm

    oot kaunein!! <3 ja voi miten kivoja noi kaikki muutkin kuvat. haluun olla sun kaveri ku vaikutat niin ihanalta ja oot kaunis ja yh! :<

    ReplyDelete
  11. ANONYYMI
    voi kiitti! :-) ja hahah, en mä oo ihana :-D

    ReplyDelete
  12. ihana blogi sulla ja oot tosi nätti!! (": tsekkaas munki uus blogi!
    mminttugr.blogspot.com ! kiitti

    ReplyDelete
  13. MMINTTUGR
    paljon kiitoksii! :-) ja juu käyn kattelee.

    ReplyDelete
  14. Niinku itekki sanoit ; kerran sitä vaan elää. Älä kuluta ittees ressaamal tommotteist turhista pikku asioista ;) ja oih jukka poikaa on tääl tullu kans luukutettua jonki verra<3

    ReplyDelete
  15. DIIBE
    niimpä niin! en jaksa stressaa enää ku tiiän et ei siit tulis ku harmia :-D ja jukkis on rakkaus, etenki kesäsin! ♥

    ReplyDelete