morjens


Comptine D'un Autre été l'après Midi

Nyt kaikki ranskaa osaavat voi sitten korjata biisin nimestä virheet :-D Koitin googlettaa oikeeta kirjotusasua, mutta vaihtoehtoja oli liikaa, joten en tiiä mikä ois ollu oikee. Mutsikaan ei oo kotona ni en voi siltä kysyä (se on lukenu pitkän ranskan sillon joskus ollessaan koulussa vielä).

Mut siis tosiaan. Tuli kauhee hinku kattoa Amélie ni pitihän se sit pistää pitkästä aikaa pyörimään. Maailman ihanin leffa! Ei kyllästytä vieläkään, vaikka oon nähny sen sellaset 10-15 kertaa :-D

Eilisilta kulu myöskin leffoja tuijotellessa. Taisin kattoo kolme, jos oikeen muistan. Yhen ihan sika huonon, jonka aikana meinasin nukahtaa viiskyt kertaa ja sit pari ihan hyvää. Valitsin vaan randomilla ne siltä "1000 movies you must see before you die" -listalta.

Alotin myös eilen ton mun taulun tekemisen ja olin maman henkisenä tukena ku se kiinnitti mulle uudet verhot ikkunoihin! Tätä on ootettu elokuusta asti, ku muutettiin tänne :-D Nopeeta toimintaa ja silleen... No mut nyt on taas tää huone astetta kivempi. Vielä ku saan ton taulun valmiiks (toi tulee siis täyteen kaikkea), seinät maalattua valkosiks (tule jo kesä!!) ja valokuvien lätkimisen seinälle alotettua ni sit täst tulee kivaisa :-)

Tän päivän ohjelmaan Amélien lisäks on kuulunu otsahiusaikojen ikävöintiä. Mulla on kriisi, kun en osaa päättää haluunko jatkaa elämää ilman otsahiuksia vai palata takas tuttuun ja turvalliseen lakkakypärään, jonka taakse voi piiloutua huonoinakin hiuspäivinä. Tasaotsikseen en enää palaa, vaikka sekin kuumottelis kyllä...

Mä rukoilen nyt kovasti, et Fin-tv alkas toimii ku se alko pari tuntii sit flippaa huolella. Ärsyy. Ainii, mä oon kohta lihava ku mikä ku oon eläny pelkällä suklaalla täs nyt vuorokauden ja syön sitä ihan liikaa. Tulisko joku takavarikoimaan noi järkyttävät määrät multa...? Mut palaillaan!

IMG_5145IMG_5156IMG_0121IMG_1792

12 comments:

  1. Aaaapua kuinka ihania noi 2 viimistä kuvaa!!!:>

    ReplyDelete
  2. Tuo kappale on niin ihana <3 Tosi kiva blogi, liityttiin lukijaksi :)

    http://www.ffashiondreams.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. HENNOAA
    no aw kiitti! :-) mä kyllä tykkään kanssa ainaki hiuksistani noissa :-D

    SARA & ELINA
    no toi kyllä on! ♥ ja kiva jos tykkäät, kiitos! :-)

    ReplyDelete
  4. sulla on ihanat hiukset!!:)

    ReplyDelete
  5. kirjotat ihanasti :)

    ReplyDelete
  6. NOORIS
    ei oo enää tollaset :-( mut kiitti!

    ROOSA
    aijaa :-D kiitos! :-)

    ReplyDelete
  7. Anonymous11:06 am

    miksi sä olet noin hurjan kaunis? ♥ yy. oli pakko stalkata sun vanhempia kuvia ja taas kerran pystyin vaan toteamaan, että en varmasti oo nähny koskaan ketään kelle kävis yhtä hyvin punaset hiukset niin ku sulle! :---) aaa sulla kyllä näyttää kaikenväriset hiukset kivalta, aw.

    ReplyDelete
  8. ANONYYMI
    no elä nyt viitti! :-D vaikka pakko kyl myöntää et ne punaset hiukset oli ihanat :-) mut en jaksa enää sitä värjäysrumbaa ku ne näyttää haalistuneina niin kauheilta ni hiukset kuolee ku pitää koko ajan värjätä :-( mut siis kiitos! ihana kommentti ♥

    ReplyDelete
  9. Anonymous3:16 pm

    oot niin kaunis ♥ mä suosittelisin otsahiuksien paluuta :) voithan sä tietty pitää välillä niitäki sit sivulla kato! toi sivuotsis oli kyl ihana. ja myös tasaotsis.
    tuleeks tänään btw postausta? :)

    ReplyDelete
  10. ANONYYMI
    no kiitos ♥ ja täytyy nyt vähän katella mitä teen näiden hiuksien kaa...
    ja juu enköhän mä vähintäänki jotain naamakuvia laittele :-)

    ReplyDelete
  11. Anonymous11:16 pm

    toi toka vika kuva!! ylisöpö ja kaunis. (: <3 love u

    ReplyDelete
  12. ANONYYMI
    kiitos! ♥

    ReplyDelete