Mä oon häis, mut en koskaan naimisis

Eilinen meni väsyneissä merkeissä. 30% ysiluokkalaisista tytöistä on yhtä huonokuntosia ku minä tai vielä tätäkin huonokuntosempia :-D Vois vähän koittaa parantaa tota, mut ei aina voi jaksaa. Mut sieltä se ihana liikan seiska varmaan kuitenki pärähtää taas, vaikka ehin jo toivoa kasia. No mitä pienist.

Enkun valtakunnalliset kuuntelut saatto mennä päin helvettiä tai sit ne meni ihan hyvin :-D Reagointikykyä testaava juttu meni kyl niin hirveeks säätämiseks ku siinä piti jotain vastauksia keksiä ja oon huono sellasessa ihan suomekski! No toivotaan parasta ja pelätään pahinta...

Nyt oonki sit kipeenä pitkästä aikaa! Yleensä oon vähintään kerran kahessa viikossa ja nyt onki ollu jo varmaan neljän viikon tauko viime kerrasta. Mul oli aamulla ehkä maailman kamalin olo. Mul ei oo varmaan koskaan ennen ollu alilämpöö, mut nyt oli. Mun normaalilämpö on jotain 36,5 ja nyt mittari näytti monen yrityksenki jälkeen 35,7. Nyt se on kyl jo noussu kuumeen puolelle, mut jaa. Sit meinasin pyörtyy aamulla, mun päätä särki, korvissa kuulu pelkkää suhinaa enkä saanu kenenkään puheesta selvää ja tyyliin uin hiessä.

Tätä menoa joudun viettää vapun kotona. Mutsi jo ilmotti ekana aamulla, että "sä et sit lähe mihinkään vappuna, jos et mee tänään kouluun". Se nimittäin luuli eka mun esittävän :-D Mut sit ku se huomas, et olin tosissani ni se huolestu sen verran, et ei se salee päästä mua kuitenkaan mihinkään. Shieeeeet... No jaa, atm näyttää kyl vähän siltä, etten jää mistään maailman upeimmasta paitsi ku ihmiset suunnittelee jotain futiksen pelaamista.... :-D

Ainiin. Onks toi banneri parempi ku se pelkkä teksti vai laitanko vanhan takas? Mä en osaa ite päättää.

IMG_5410IMG_5358IMG_5380kollaasi500vittuIMG_5337IMG_5328IMG_5418

16 comments:

  1. hitsit mä inhoon tota liikan prosenttijuttua. vaikka mä oisin ite parantanu ni prosentit on yleensä laskenu (entisestään). mutta kaikessa ei voi olla hyvä :--D

    ReplyDelete
  2. ROOSA
    sittenhä meit on kaks :-D mua ärsyttää muutenki kaikki kilpaileminen ihan sikana...

    ReplyDelete
  3. Anonymous4:00 pm

    tää uss banneri on kyl kiva, vähän vaihtelua. mut laita ton pajunkissa kuvan tilalle joku vaalee kuva, kuten noi kaksi ekaa, (mieluiten ehkä just seinää vasten otettu) nii sit se näyttäis yhtenäisemmältä :------)tää on siis vaan mun mielipide, oli vaan pakko tulla ehdottaa :-----D

    mut ihana postaus jälleen kerran !

    ReplyDelete
  4. ANONYYMI
    oot ihan oikeessa :-) näyttää nyt paljon selkeemmältä!
    kiitos!

    ReplyDelete
  5. Anonymous5:30 pm

    ihania kuvia :) ja pidä toi banneri, se on tosi kiva <3 niin ja paranemisii!

    ReplyDelete
  6. Meilläki oli tänään enkun valtakunnallisen kuuntelu ! Oli se ihan semihelppo, vähän helpompi ku se harjotus joka (me ainakin) tehtiin. Ihana headeri ♥
    - Arutte

    www.only-fluffy-dreams.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ANONYYMI
    kiitos! :-)

    ARUTTE
    no mul meni vähän pieleen varmaan se reagointikykyy testaava osio ku ei tullu mitään kohteliaita vastauksia mieleen :-D muuten se vaikutti kyl semi helpolta.
    ja kiitti! :-)

    ReplyDelete
  8. Toi banneri on ihana, pidä se. :)

    ReplyDelete
  9. MILJA
    kiitos, juu pidän :-)

    ReplyDelete
  10. pidä toi banneri. Se on paljon kivempi :)

    ReplyDelete
  11. Anonymous11:07 pm

    Sä kyllä tuut vappuna! Ja on kiva banneri <3

    ReplyDelete
  12. PAULA
    juu pidän, kiitti! :-)

    ANONYYMI
    kattoo nyt, kattoo nyt :-D ja kiitos ♥

    ReplyDelete
  13. oiii, ihania kuvia! :>

    ReplyDelete
  14. MARI
    paljon kiitoksii! :-)

    ReplyDelete
  15. toi on loistobiisi toi pienissä häissä! ;DD

    ReplyDelete
  16. SONJAI
    hehezz, joo mäki tykkään :-D

    ReplyDelete