kuolema tulloo nyt

No hupsista saatana, mites tässä nyt näin kävi, että jäi koko koulupäivä välistä? :-D En kyllä valita, koska olin ihan puhki eilen illalla ja itkin koko naamani mustaks ku suretti ja ahdisti niin kamalasti. Nyt on jo vähän parempi ja levänny olo, mut paniikki ja ahdistus alkaa nostella taas ujosti päitään ku kello lähenee koko ajan varttii vaille seittemää, jollon mä istahdan musaopistolla pöydän ääreen ja mun eteen lätkästään paperi täynnä pelkkää siansaksaa. Ois ehkä kannattanu vähän ahkerammin tehä jotain ton teorian eteen tän kuluneen vuoden aikana...

No mut joo. Tää aamupäivä on siis kulunu vähän normaalia pitempään nukkumiseen, epätoivosten teoriamuistiinpanojen tekemiseen, New Lookin ja Demin selailuun, hyvän musan kuunteluun, mun uuden taulun sommitteluun (en oo vielä viittiny alottaa ku tarvin paljon aikaa ja inspistä tohon!), datailuun ja sen sellaseen.

Nyt voisin tosiaan ettiä vähän eiliseltä jääneitä lakujätskin rippeitä pakastimesta ja linnottautua sohvalle sen ja teoriamonisteiden kanssa. Mulla on vielä paljon opittavaa, että saan ees ykkösen yhestä osa-alueesta (arvostelu on siis 1-5 ja aikasempina vuosina oon ollu nelosen tasoa kaikissa osa-alueissa... Että joo :-D)... Wish me luck!

IMG_4841IMG_4844IMG_4863IMG_4856IMG_4850

12 comments:

  1. Voi ei teoria juttuja.. mun pitäisi suorittaa niitä mutta enpä suorita.. varmaan joskus kesäleirillä sit suoritan ne.. Ja ne todellakin on sitä siansaksaa..

    ReplyDelete
  2. POLLY
    mä olin ennen tosi hyvä teoriassa ku oli nii helppoja juttuja! mut nyt ku tää on viimenen mahollinen teoria minkä voi musaopistol suorittaa ni menee kyl yli hilseen ihan kaikki jutut :-D

    ReplyDelete
  3. mulla olis 3/3-teoria suoritettavana. oon ollut opistolla sen 3 vuotta ja joka vuos suorittanu jotenkuten tommosen. tänäänkin taktisesti jätin menemättä, koska mua pelottaa noi tolpat ja muut supervaikeat, mitä sä ilmeisesti tällä hetkellä suoritat... (: no mut kai ne on kohta edessä.

    ReplyDelete
  4. ELLI
    joo, mä suoritan just noita tolppia nyt vikaa vuotta... ihan kamalaa! onnea sulle ton 3/3:sen suorittamiseen :-)

    ReplyDelete
  5. Anonymous5:14 pm

    ihania kuvia! etenki toi eka :) ja tsemii kokeseen!! kerro sit miten meni!

    ReplyDelete
  6. ANONYYMI
    kiitsa! :-) juu varmasti kerron :-D

    ReplyDelete
  7. Lycka till! Onko New Look ostamisen arvoinen? :)

    murumania.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ROSA
    no oon vähän kahen vaiheilla vielä :-D oon suunnilleen puolet jutuista lukenu ja puolet selannu läpi ja vähän ankeelta vaikuttaa. tai siis ku sieltä löytyy kirjotusvirheitä ja kaikkee mahollista ni näyttää vähän "epäammattimaisesti" tehdyltä. mut sinänsä ihan mielenkiintosia juttuja kyl :-)

    ReplyDelete
  9. Okei joo.. Mä aattelin sitä vaan sen mungo Annan takia, aluksi kun on noin halpakin.. mutta joo, kattelen ;D

    ReplyDelete
  10. ROSA
    ne sen jutut oli aika tylsiä ainaki mun mielestä... :-D

    ReplyDelete
  11. okei, hjuva tietää :D lueskelen jossain lehtihyllyn takana salaa, ei viitti sit tuhlata rahaa kakkaan :P

    ReplyDelete