I'M SO PROUD OF ME!

Nyt on se hetki koettu, jota oon oottanu seittemän tuskallisen pitkää ja kamalaa vuotta. Mä siis ihan oikeesti tein sen! Suoritin musiikin teorian loppuun!! Ei jösses mikä fiilis :-D Vedettiin Melinan ja Auran kanssa kunnon voitontanssit tän kunniaks ku tuntu niiiiiiiiiiiiiin hyvältä. OH YEEEEZZZ! Nyt mun ei enää ikinä koskaan tarvi istuu siellä luokassa tuskailemassa välidominanttien, ylinousevien sekstisointujen, moodejen, modaalisten muunnesointujen ja napolilaisten sekstisointujen kanssa.

Ei tähän päivään sit muuta ihmeellistä ookaan kuulunu. Huomenna on edessä ahkeraa fyssan lukemista, joten en tiiä ehinkö postailee, mut palaillaan sit viimeistään torstaina :-) Mä jatkan nyt juhlimista pitkien yöunien muodossa. Kerranki mua väsyttää niin paljon, et saattasin pystyy nukkuu yli neljän tunnin unet, ois jees! Mut öitä kaikille

IMG_5078IMG_5088IMG_5065

13 comments:

  1. ootpa nätti ja wouu vähä kivas järkäs toi sun kirjahylly hehe :D

    ReplyDelete
  2. Anonymous10:04 pm

    ONNEA PALJONPALJONPALJON!!
    ps. oot ihanan kaunis ja toi nuttura sopii<3

    ReplyDelete
  3. Anonymous10:09 pm

    sulla on tosi kivasti nuo hiukset! ja muutenki oot iha hirvittävän nätti! :-)

    ReplyDelete
  4. Anonymous10:23 pm

    hulllu nainen miksi et nuku! ps. onnea musiikin teorian suorittamisesta, vaikka en kyl ymmärrä edes mitä se on :D

    ReplyDelete
  5. ALIISA
    kiitti :-) ja hehez, mä oon semi järjestelmällinen ihminen joissain asiois :-D

    ANONYYMI
    voi kiitoskiitoskiitos!! :-D ♥

    ANONYYMI
    no voi kiitsa! :-)

    ANONYYMI
    no mul on ollu ihan sika pitkään aika pahat uniongelmat... en vaan saa unta vaik väsyttäis miten paljon! ja kiitos :-) elät onnellisessa pilvilinnassa, jos et tiiä :-D

    ReplyDelete
  6. voi ku näytät nätilt näissä kuvissa :-))

    ReplyDelete
  7. oi, oot aivan älyttömän nätti!

    ReplyDelete
  8. onnea!! ja oot muuten super söpö.

    ReplyDelete
  9. NELLY
    voi kiitsa! :-)

    GIRL IN A MILLION
    kiitti! :-)

    MARI
    paljon kiitoksii! :-)

    ReplyDelete
  10. Anonymous4:41 pm

    YÖK miks teet sun kulmista noi rumat, ällöt ja tummat ? ei näytä luonnollisilta! mut muuten oot kyl hullun kaunis ja nuttura sopii tosi hyvin! ja onnee tosta ku pääsit sen musiikkiteorian läpi.. mul itel loppu seiskan kevääl musiikki ku en jaksanu sitä enää:D

    ReplyDelete
  11. ANONYYMI
    siks koska huvittaa. ja kiitosta!

    ReplyDelete
  12. haha kiitti sun kommentista mun blogissa ! ollaan vissiin oltu joo samalla musiikkiopistolla :-) huhhu mä oon ollu siel teoriassa ne neljä ekaa vuotta mut nyt vaan totesin etten rupee käymään siel enää... käskin vaa äitin sanomaa sille rehtorille että mä en tuu sinne teoriaan tai muuten lopetan huilunsoiton kokonaa :D huh huh onnea toi on toosi suuri saavutus enkä itte varmaan koskaan tuu kokee tota fiilistä :-D

    ReplyDelete
  13. ELLIII
    hahah joo no mä nyt jatkoin sitä loppuun asti ja nyt on kyl voittajafiilis! sen verran kamalaa se on... :-D kiitti!

    ReplyDelete