Mulle tuli viime yönä joskus viiden tai kuuden aikoihin idea (nii, eiks se oo joilleki jo aamuu... :-D), että voisin tehä postauksen viidestä ihanasta miehestä :-D Oli vähän tylsää joo... No mut mikäpä siinä, päätin sit kuitenki mennä nukkuu ku kello tosiaan oli jo semi paljon ni aloin sit nyt tekee tätä. Ja nää ei sit oo missään järjestyksessä.

johnny

Johnny Depp on tosiaan aika pitkäaikanen rakkaus. Ihan sama vaikka se onki jo ikivanha, se on silti ihana :-D Ja tietysti ihan törkeen hyvä näyttelijä, jonka ilmeet on ihan saatanallisen koukuttavia. Oon kattonu pariki leffaa, joissa Johnny näyttelee silleen, et keskityn pelkästään tuijottamaan sen ilmeitä :-D Siis totta kai vasta tyyliin tokalla kattomisella, en mä nyt ekalla sentään!

ian

Ian Somerhalder on näistä mun uusin rakkaus, jonka löysin TVD:n kautta (joo mä tiedän, mä tiedän... :-D naurattaa itteäniki mitä paskaa katon ihan kikseissä :-D). Ihan sika hyvä näyttelijä, jos multa kysytään! Katoin nimittäin tossa viime yönä The Tournamentin, joka vakuutti mut lopullisesti. Marry me?

alexe

Alex Evans oli etenki tossa viime syksynä ja talvena mun suuri rakkaus, mut nyt en oo enää niin innoissani liiallisesta emoilusta :-D Silti joku tässä vaan iskee ja lujaa, vieläkin! Ehkä asiaan vaikuttaa noi kuvat, jotka on ihan hirmu maceita, mut kyllä mä muutenkin tykkään. Etenki näistä näiden kahen kuvan tapasista kuvista, joissa ei korostu se emoilu.

clint

Clint Eastwood = , absolutely! Ja joo, se on nykyään ihan sairaalloisen vanha ja kurttunen, mutta tarkotanki niitä aikoja ku se näytteli esim. Dirty Harryt (ihan parhaita leffoja!!) ja Dollari-trilogian. Ja Clint on ehkä vieläkin suurempi rakkaus ilmeidensä kanssa ku mitä Johnny on. Vai pitäiskö sanoo ilmeensä :-D Sehän tässä hauskinta onki, että sillä on perjaatteessa tasan yks ilme, jota se varioi. Mut joo, mulla on jännä maku, tiiän :-D

alexp

Alex Pettyfer tuli bongattua Wild Childistä ja taisin saada muutamat sydänkohtaukset sitä kattoessani :-D Ihanaihanaihanaihana! Ei ehkä mikään maailman taitavin näyttelijä (siis jos vertaa johonki Clintiin tai Johnnyyn), mut toi ulkonäkö korvaa kyllä kaiken!

Ps. Mua naurattaa toi alempi postaus :-D Oon joskus vähän huvittava...

Kuvat
weheartit

8 comments:

  1. Anonymous11:24 pm

    IHANIA!! ♥♥♥ ihanaa et joku muukin on tajunnu clintin ihanuuden! <3
    ps. ihana on ihana sana :D

    ReplyDelete
  2. ANONYYMI
    kaikki aina ihmettelee mitä mä nään clintissä, joten kiva et joku muuki tykkäilee! :-D

    ReplyDelete
  3. siisti huomaa ettei sul oo ihan samoja mies loveja ku kaikilla massa teineille :Dd tyylii wouu hienoo : )

    ReplyDelete
  4. ALIISA
    no muhun ei oikeen iske mitkää zac efronit ja bieberit... :-D vaik toi alex pettyfer vähän sitä kategoriaa onki... no mut joo!

    ReplyDelete
  5. Anonymous11:43 am

    Alex Evans & Alex Pettyfer ♥ miks kaikkien hyvännäkösten nimi on aina Alex ;)

    ReplyDelete
  6. ANONYYMI
    hahah, sitä sopii miettiä ;-D

    ReplyDelete
  7. Depp ♥ Ei voi maailmassa komeampaa miestä olla :)

    murumania.blogspot.com

    ReplyDelete